heheSlipstreamen? Me? Hoef ik niet.
Mijn EV heeft een CX van 0.23, dat is geen vierkante koekendoos waarmee je moet slipstreamen om thuis geraken![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heheSlipstreamen? Me? Hoef ik niet.
Mijn EV heeft een CX van 0.23, dat is geen vierkante koekendoos waarmee je moet slipstreamen om thuis geraken![]()

wtf, slim genoeg om een camera verbinding op te zetten tussen de auto en het strand, maar te achterlijk/egoistisch om uw kinderen in een auto te laten en niet bij u te willen op het strand?De politie van het Nederlandse IJmond heeft zondagmiddag twee kinderen van 1 en 2 jaar gered uit een snikhete auto. De ouders zaten volgens de politie op het strand en hielden de kinderen in de gaten met een camera.
Hopelijk worden de kinderen geplaatst en de ouders gesteriliseerd.I don't wanna dieEcht, ik ben nu zo pissed op mensen in het algemeen. Ik ga me een oude diesel kopen, stoppen met recycleren, wat meer eten in een pan frituren zodat ik de olie in het putteke kan gieten zodat de aarde rap om zeep kan zijn en we allemaal uitsterven. DIE HUMANS DIE.

ge had me maar in uwe hof moeten laten kamperen.I don't wanna die![]()

Kom kom, ga voor de spiegel staan, en herhaal deze zin 5 keren:Echt, ik ben nu zo pissed op mensen in het algemeen. Ik ga me een oude diesel kopen, stoppen met recycleren, wat meer eten in een pan frituren zodat ik de olie in het putteke kan gieten zodat de aarde rap om zeep kan zijn en we allemaal uitsterven. DIE HUMANS DIE.
In dezen hof zou uw moordlust enkel aangewakkerd worden dankzij mijn buurman die dagelijks enkele uren kabaal maaktge had me maar in uwe hof moeten laten kamperen.![]()

Echt, ik ben nu zo pissed op mensen in het algemeen. Ik ga me een oude diesel kopen, stoppen met recycleren, wat meer eten in een pan frituren zodat ik de olie in het putteke kan gieten zodat de aarde rap om zeep kan zijn en we allemaal uitsterven. DIE HUMANS DIE.
LEUGENSHey @coldplayke: niet kwaad zijn he. Ik airfry zelfs mijn biefstuk ipv de aarde te belasten met liters olie of (friet)vet.
Vroeg me dat gewoon af, aangezien dat toch veel olie is dat ge telkens voor 1 gerechtje moet wegsmijten.
Aaaah, misantropie, de easy way out.Echt, ik ben nu zo pissed op mensen in het algemeen. Ik ga me een oude diesel kopen, stoppen met recycleren, wat meer eten in een pan frituren zodat ik de olie in het putteke kan gieten zodat de aarde rap om zeep kan zijn en we allemaal uitsterven. DIE HUMANS DIE.
Groot gelijk, ik loop zo rond al sinds de dood van mijn Moeder. Veel mensen die precies hun leven totaal beu zijn, opmerkelijk aan hun gedrag. Ik had al lang willen kunnen bellen naar het universum, om een goed groot rotsblok op de aarde af te sturen. Paf, rot planeet aan diggelen. Weg met de mens, de kanker van het universum.Echt, ik ben nu zo pissed op mensen in het algemeen. Ik ga me een oude diesel kopen, stoppen met recycleren, wat meer eten in een pan frituren zodat ik de olie in het putteke kan gieten zodat de aarde rap om zeep kan zijn en we allemaal uitsterven. DIE HUMANS DIE.
't is dat wat ik ga opgeven he. Geen mr. niceguy meer, foert met opletten wat ge doet. Hoe rapper het hier om zeep is, hoe beter.LEUGENS
ik zal me inbeelden dat ik er zit dan . DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEIGHBOUR DIEEEEEEEEEEEEEEEEE.In dezen hof zou uw moordlust enkel aangewakkerd worden dankzij mijn buurman die dagelijks enkele uren kabaal maakt![]()
Wildkamperen?Ik heb het toch ook el eventjes gehad met mijn medemens soms, vooral ook met lawaaimakers, gezien ik een hyper gehoor heb.
Vlaanderen vooral, en Belgie heeft te weinig echte uitgestrekte natuur om er af en toe es bvb snel last minute uit te zijn... Chalets en natuurhuisjes in de Ardennenen, Benelux zitten volgeboekt een half jaar tot jaar op voorhand , zucht ... corona gooide daarbij nog eens olie op het vuur.
@norae what did i say?Eventjes 10 minuten niet opletten met een open raam en heel ons appartement stinkt naar de sigaretten dankzij onze onderbuurvrouw… Een appartement heeft zijn charmes, maar ik ga toch blij zijn als ik terug in een alleenstaande woning kan leven.
Ja, 't zal eerder nog een paar jaar sparen worden hoe meer ik er zo over nadenk.@norae what did i say?

Euhm… al eens aan een airfryer gedacht?Echt, ik ben nu zo pissed op mensen in het algemeen. Ik ga me een oude diesel kopen, stoppen met recycleren, wat meer eten in een pan frituren zodat ik de olie in het putteke kan gieten zodat de aarde rap om zeep kan zijn en we allemaal uitsterven. DIE HUMANS DIE.
Of je kunt starten met roken?Ja, 't zal eerder nog een paar jaar sparen worden hoe meer ik er zo over nadenk.![]()

Goedkoper, maar ik heb een gevoelig reukorgaan en een familie met astma, dus tzal niks worden!Of je kunt starten met roken?![]()
Wildkamperen?
. Maar praktisch niet altijd zo makkelijk als je gezondheid niet 100% is. Met de wagen en een tentje rond trekken is dan dat niet in mijn geval.