Hoezo dat bestaat niet? Ik heb hier hier de laatste pagina al 2 keer gezienAlleen bestaat drie komma's na elkaar niet, puntjes wel![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo dat bestaat niet? Ik heb hier hier de laatste pagina al 2 keer gezienAlleen bestaat drie komma's na elkaar niet, puntjes wel![]()

Stoppen met drinken als je zaken dubbel begint te zien ,,,Hoezo dat bestaat niet? Ik heb hier hier de laatste pagina al 2 keer gezien![]()
Ik heb dat altijd met u, zelfs zonder dat ik drink. TNTim zie ik altijd als TNTTim.Stoppen met drinken als je zaken dubbel begint te zien ,,,

Wie zegt er dat ik mij daar aan stoor? Vooral als ik topics als uw brutoloon, penislengte en bedrijfswagen lees is het wel aangenaam om te weten dat ge dubbel ziet.Stoppen met drinken als je zaken dubbel begint te zien ,,,
Doet me denken aan een vroegere collega in een open space bureau. Die had van die geklede schoenen aan en “tapte” precies continu met zijn voet op de vloer. Dat ging dus de héle dag “taptaptap tapatap tap tapataptaptap” enz. Bol.com “hoogpolig roze tapijt” en dat op een ochtend onder zijn bureau gelegdCollega naast mij op het bureau zit de hele tijd te 'joegelen' met zijn been. Uren aan een stuk, zonder pauze.
Ik heb gelijk ne dweeb al een paar kaften en boeken gestapeld zodat ik zijn been niemeer zie in mijn ooghoek.
Heeft hij toch zeker nie zijn rugzak tegen zijn been gezet zodat ik de hele tijd 'Rssjt Rssjt Rssjt' hoor.

Wel oppassen met uw medicatie...Wie zegt er dat ik mij daar aan stoor? Vooral als ik topics als uw brutoloon, penislengte en bedrijfswagen lees is het wel aangenaam om te weten dat ge dubbel ziet.
Zo jij bent snel!Mijn ergernis: @Myllana haar post is al weg voor ik kon quoten.![]()

Het parket van Limburg is op zoek naar de mensen die dinsdag de eigenaar van een bouwbedrijf in Beringen hebben neergeschoten. Het slachtoffer is de eigenaar, toen hij inbrekers betrapte, werd hij neergeschoten.
...
Het labo een ballistisch deskundige voeren een sporenonderzoek.
9/10 een stagiair toch zoiets?![]()
Betrapte inbrekers schieten eigenaar bouwbedrijf neer
Het parket van Limburg is op zoek naar de mensen die dinsdag de eigenaar van een bouwbedrijf in Beringen hebben neergeschoten. Het slachtoffer is de eigenaar, toen hij inbrekers betrapte, werd hij neergeschoten.www.nieuwsblad.be
Is dat nu echt zo moeilijk om uw artikel eens goed te herlezen voor ge het post. Ik dacht dat journalisten een opleiding kregen, maar blijkbaar is dat een diploma dat ge kunt winnen op de foor.
Tegenwoordig komt ge bijna dagelijks wel minstens 1 zo'n artikel tegen. Ik snap dat echt niet. Het artikel is nog geen tien zinnen lang en toch slagen ze er in om het vol fouten te zetten. Zelfs een stagiair zou toch beter moeten kunnen?9/10 een stagiair toch zoiets?
Dit is nog niets. Vaak zie gewoon een zin die halverwege is afgebroken om dan 7 woorden terug opnieuw aan te vatten. Gewoon copy-paste werk zonder enige controle. En dan nog zouden ze geld er voor vragen.Tegenwoordig komt ge bijna dagelijks wel minstens 1 zo'n artikel tegen. Ik snap dat echt niet. Het artikel is nog geen tien zinnen lang en toch slagen ze er in om het vol fouten te zetten. Zelfs een stagiair zou toch beter moeten kunnen?
Bij die mannen was ik altijd content dat mijn camion sneller dan 90 kon. Op de snelweg achter zo ene komen is geen cadeau.Vandaag achter een vrachtwagen van Rendac naar huis mogen rijden over een afstand van 15 km. Zelfs met luchtcirculatie af blijf je die indringende lijkgeur ruiken.![]()

Vandaag achter een vrachtwagen van Rendac naar huis mogen rijden over een afstand van 15 km. Zelfs met luchtcirculatie af blijf je die indringende lijkgeur ruiken.![]()

Slipstreamen? Me? Hoef ik niet.Dat zal je leren van te slipstreamen met je EV!!![]()