Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lolll wth I smell frustration.
Uwe smartphone op tafel leggen of los in hand belt gewoon veel gemakkelijker dan die een hele tijd krampachtig aan uw oor te houden.
Zegt dan gewoon dat ze in een andere kamer moet gaan bellen.
'Los in de hand' vs. 'krampachtig aan uw oor houden'.

In beide situaties heb je dus gewoon de telefoon in uw hand. Je kan hem ook 'los in de hand' aan uw oor houden.

Ik dacht even snel naar de winkel te gaan, oh boy was I wrong

Aan de charcuterie 5 mensen voor mij. Nummer 73 is aan de beurt, niemand die reageert. Nog eens nr 73 afgeroepen, komt er opeens één uit een andere rij "Sorry ik moet opleggen, ik ben aan de beurt. Ja nee is goed ik bel u seffes nog terug hoor, tot seffes, daag"

Het meisje achter de toog dat mij hielp
"1 Hamburger gemengd gehakt"
Is dat deze ?
Dan denk ik, gij werkt hier toch, niet ? en er staan kaartjes op.

"4 Schijven Grand cru ham"
Dat is die linkse daar hé
"Ja inderdaad die linkse ja"
Oké, en hoeveel schijfjes moest ge
*Zucht*

Aan de kassa nog 2 gepensioneerde met een vol kar waarvan ge niet moet verwachten dat ze u voorlaten. Wel nog een hele babbel met de kassiere
"Ja ik ga seffes eens naar ons Colette, die moet deze namiddag voor haar 2e vaccin gaan. Pfizer.
Zijde gij niet ziek geweest van uw spuit meiske ?
Ik heb Astra zeneca gehad, heb er niet veel vast gehad, maar ik had het er toch niet op hoor. Ge hoort en lees zoveel in de gazet"

DOE DOOR.. NU!!
Ik weet nu ook waarom mijn vriendin zei "gaat gij maar even"

Van betalende passes ben ik sowieso al nooit fan geweest, daarmee dat ik dat systeem van Disney nog wel goed vond. Kostte geen geld en iedereen had kans. Al verandert er niet zoveel want hoeveel mensen hebben er nu echt het geld om 30-60 euro extra per attractie te gaan betalen.

Ik vond dat Fastpass systeem op geen bal trekken.

Wij zijn 2 jaar terug een weekend geweest in september met mijn madam haar werk.
Zaterdag was het pas middag en alle top attracties waren de fastpass'en al afgesloten voor de dag zelf en sommige attracties was bijna 180 minuten aanschuiven. 3 uur aanschuiven om in een karreke te zitten!

Dus hadden we als plan om zondag ochtend als we in het park toekwamen direct onze fastpass te boeken.

Wij gelijk ne zot naar de attractie op zondag: Eerste slot beschikbaar voor de fastpass: 19:15 :eek: En onze bus vertrok om 17u terug naar België, dus no go.

Uiteindelijk heb we op heel het weekend 3 attracties gedaan, waarvan 2 voor de klein mannen. Voor de rest hebben we wat rondgelopen voor de sfeer, wat merchandising geshopped (gelukkig cash mee want zelf voor de ATM's was het een uur aanschuiven)

Gelukkig was onze oudste nog te klein om het allemaal goed te beseffen dat hij niet overal inkon, en de jongste lag nog in de wieg.

Heb toen es op de site gekeken en er was een ultimate fastpass waarmee je iedereen kon aftroeven. 150 euro per persoon per dag :eek:

Ben blij dat het weekend door het werk van madam betaald was, ik zou zot spijt gehad hebben van dat geld.

Ik denk dat als we nog es MOETEN gaan omdat de gasten écht willen gaan dat ik er dan wel een pak geld tegensmijt. Dan liever 1000 euro meer kwijt en iets gedaan te kunnen hebben dan weer zo een marteling van aanschuiven en 2 attracties per dag voor de helft van dat geld.

Laatst bewerkt:
Ik dacht even snel naar de winkel te gaan, oh boy was I wrong

Aan de charcuterie 5 mensen voor mij. Nummer 73 is aan de beurt, niemand die reageert. Nog eens nr 73 afgeroepen, komt er opeens één uit een andere rij "Sorry ik moet opleggen, ik ben aan de beurt. Ja nee is goed ik bel u seffes nog terug hoor, tot seffes, daag"

Het meisje achter de toog dat mij hielp
"1 Hamburger gemengd gehakt"
Is dat deze ?
Dan denk ik, gij werkt hier toch, niet ? en er staan kaartjes op.

"4 Schijven Grand cru ham"
Dat is die linkse daar hé
"Ja inderdaad die linkse ja"
Oké, en hoeveel schijfjes moest ge
*Zucht*

Aan de kassa nog 2 gepensioneerde met een vol kar waarvan ge niet moet verwachten dat ze u voorlaten. Wel nog een hele babbel met de kassiere
"Ja ik ga seffes eens naar ons Colette, die moet deze namiddag voor haar 2e vaccin gaan. Pfizer.
Zijde gij niet ziek geweest van uw spuit meiske ?
Ik heb Astra zeneca gehad, heb er niet veel vast gehad, maar ik had het er toch niet op hoor. Ge hoort en lees zoveel in de gazet"

DOE DOOR.. NU!!
Ik weet nu ook waarom mijn vriendin zei "gaat gij maar even"

Supermarkten zouden een eigenlijk een out-of-jail-free card moeten zijn voor moord.

Ik denk dat als we nog es MOETEN gaan omdat de gasten écht willen gaan dat ik er dan wel een pak geld tegensmijt. Dan liever 1000 euro meer kwijt en iets gedaan te kunnen hebben dan weer zo een marteling van aanschuiven en 2 attracties per dag voor de helft van dat geld.
Dat is maar 1 maand geen chix fingers bestellen bij de frituur, ze moeten het er maar voor over hebben.

Het zou kunnen dat er nog iets wijzigt aan de planning en dat er enkele ingrepen sneller afgewerkt zijn. Dan zou ik ook om 14h00 aan de beurt kunnen zijn
1700 is worst case ET is 15h30-16h00

Ik ben niet 100% zeker maar ik overhoorde in de kliniek laatst een verpleegster zeggen dat "nuchter" vaak "4 uur vooraf.." is...

Natuurlijk als ze het uur niet kunnen zeggen...sucks!

Hier net te horen gekregen dat ze een jobstudent gaan aanvaarden die we op 1 dag dingen moeten aanleren zodat hij zelfstandig kan werken volgende week.

Normaal duurt het minimum 2 maand eer mensen hier zelfstandig kunnen (mogen) werken, en aanvaarden we dus nooit jobstudenten. Het nieuw management ziet het hier toch wel iets te rooskleurig in soms...:unsure:

Supermarkten zouden een eigenlijk een out-of-jail-free card moeten zijn voor moord.

Psychopaat.:frown:
Mensen een beetje aanzetten tot moord, ben je wel lekker bij je hoofd?
Bestel dan aan huis of doe collect&go maar laat die oudjes met rust.:frown:

Het is hier het “ergernissen van vandaag” topic, het lijkt mij dus nogal logisch dat je frustraties merkt bij het lezen van mijn post.

Wij wonen niet in een villa, het is niet zo dat wij 7 verschillende leefruimtes hebben. Als zij belt in de zetel en ik werk aan tafel zitten we op 8m van elkaar, weinig aan te doen.

Ik heb haar ook al voorgesteld om met oortjes te bellen, maar dat is ook niet goed, want irritant aan de oren.
Nieuw lief zoeken, of nog beter, een digitale ;)

Mensen die telefoneren en hun smartphone op luidspreker zetten. Vriendin doet dat ook systematisch en ik erger mij daar dood aan! Elke keer dat ze haar moeder of vriendinnen belt, kan ik het gesprek van A tot Z volgen. Heb haar er al 1000x over aangesproken en ze vindt het “aangenamer om zo te praten”.

Egoïstische strontwereld!
Mijn gsm heeft een kapotte micro, ik kan anders niet meer bellen als ik niet op luidspreker bel :unsure:

Mijn gsm heeft een kapotte micro, ik kan anders niet meer bellen als ik niet op luidspreker bel :unsure:
Dacht dat ik de enige was. Ik hoor ook amper als het niet op luidspreker staat. Nieuwe gsm is wel besteld gelukkig, maar loop zo al 6 maand rond anderen blijkbaar rot te ergeren. :biglaugh:

Kan ook zijn dat ze die terug "opbouwen" afhankelijk van de schade

Ze gaan dus een nieuwe kroon op zetten, maar dat gaat blijkbaar een tijdje duren + hun agenda is vrij bezet. Pas in september mag ik die kroon verwachten, tot dan met dat gat rondlopen. :( Chance zeker dat mondmaskers nog verplicht zijn...

Kostprijs van die kroon gaat 1050 EUR zijn waarvan de helft ofzo terugbetaald. PFIEW.

@ugar
Hopelijk zo snel mogelijk aan de beurt dan...
Veel geluk gewenst bij de geplande ingreep!
Ik ben niet 100% zeker maar ik overhoorde in de kliniek laatst een verpleegster zeggen dat "nuchter" vaak "4 uur vooraf.." is...

Natuurlijk als ze het uur niet kunnen zeggen...sucks!
Planning toch nog veranderd ik lig nu terug op mijn kamer en heb net eten gekregen. Onderzoek gaf ook aan dat mijn hart tiptop in orde is vraag is dan wel waar ik wel last van heb. Maar al bij alvooral dik tevreden
Bedankt iig

Ze gaan dus een nieuwe kroon op zetten, maar dat gaat blijkbaar een tijdje duren + hun agenda is vrij bezet. Pas in september mag ik die kroon verwachten, tot dan met dat gat rondlopen. :( Chance zeker dat mondmaskers nog verplicht zijn...

Kostprijs van die kroon gaat 1050 EUR zijn waarvan de helft ofzo terugbetaald. PFIEW.
Tandverzekering ftw, eerste half jaar is wachtperiode maar vanaf dan stijgt het bedrag over 3 jaar naar €1250/jaar.

pepsi max FTW

ergernis: band van de elek. step plat en geen pomp ter beschikking.

Als ge ne Xiaomi hebt hoop ik voor u dat ge de band niet moet vervangen want dan kan 't zijn dat ge van ergernis achteraf uw kot in brand wilt steken als ge 3 uur bezig zijt met die nest.

Is die wortel al ontzenuwen? Kan ook zijn dat dat in het verleden al gebeurd was.
Normaal gezien zetten ze daar dan toch een tijdelijk kapje op zodat die wortel niet gewoon bloot ligt?

Als ge ne Xiaomi hebt hoop ik voor u dat ge de band niet moet vervangen want dan kan 't zijn dat ge van ergernis achteraf uw kot in brand wilt steken als ge 3 uur bezig zijt met die nest.
vorig jaar de binnenband proberen vervangen, maar dat is inderdaad een serieuze onderneming.
uiteindelijk heeft mijn broer het gedaan, en die heeft veel fiets tools van uitermate goede kwaliteit want hij is downhill fietser.
Zelfs hij had veel moeite, zo een 6 klemmen onder de band moeten steken om em eruit te krijgen etc. heeft uren gekost idd.

ik raad het niemand aan om alleen te proberen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan