Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zegt die van mij ‘het aantrekkelijkste aan jou is echt wel je brein’ en ok dank daarvoor en ik ben absoluut niet boos of zo maar ik ben bij tijden ook best wel ‘shallow’ en dan heb ik zoiets van #amyfarrahfowler maar zonder enige kans op de Nobel prijs.

Zegt die van mij ‘het aantrekkelijkste aan jou is echt wel je brein’ en ok dank daarvoor en ik ben absoluut niet boos of zo maar ik ben bij tijden ook best wel ‘shallow’ en dan heb ik zoiets van #amyfarrahfowler maar zonder enige kans op de Nobel prijs.
Vrouwen: Mannen zijn sexisten die enkel naar het uiterlijk kijken!

Ook vrouwen: Waarom krijg ik geen complimenten over mijn uiterlijk!

Die is gewoon ZO onder de indruk van jouw intelligentie én dat je desondanks toch voor hem koos, dat hij een fractie van een seconde vergeten was dat je ook nog andere troeven hebt. Vergeef 't hem... 😉 Geef 'm de kans en hij zal zonder twijfel jouw kont ook appreciëren als je ze naar hem richt en gegarandeerd dat hij dan jouw intellect vergeet 😂

Dat eeuwige gezeik over de rode duivels op sociale media. Ja ok ge zijt triest dat ge uw 4 vlaggen en volledige supportersoutfit nie veel hebt mogen gebruiken... Dan moet ge maar nie bij ieder wk/ek verwachten dat we de boel gaan winnen hé.

Die is gewoon ZO onder de indruk van jouw intelligentie én dat je desondanks toch voor hem koos, dat hij een fractie van een seconde vergeten was dat je ook nog andere troeven hebt. Vergeef 't hem... 😉 Geef 'm de kans en hij zal zonder twijfel jouw kont ook appreciëren als je ze naar hem richt en gegarandeerd dat hij dan jouw intellect vergeet 😂
Dit helemaal!
En anders moet je deze legging bestellen dan kan hij nog niet eens zijn eigen naam onthouden. HA!!
Tot zover wat het brein gedeelte betreft.

Maar die gedragen zich niet zo, eerder als een stel overjaarse pubers die achter een of ander mieke zitten.
Aaaach, je vergeet de chagrijnige knorpotten!

220px-Statler_and_Waldorf_2.jpg

Dit helemaal!
En anders moet je deze legging bestellen dan kan hij nog niet eens zijn eigen naam onthouden. HA!!
Tot zover wat het brein gedeelte betreft.

Kleine aanvulling : zonder legging, of eender welke broek of rok, krijg je volgens mij hetzelfde effect!
Naar het schijnt is een legging bij sommige mannen verboden 🤷🏼‍♀️

Vroeger was het: 'vinde gij mijn gat niet te dik in deze rok?' en nu worden er leggings verkocht om een zo groot mogelijk achterste te accentueren. Is een kont te klein dan spuiten ze zelfs kontfillers.

Ik word oud en snap het allemaal niet meer... :p

Marginaal buurmans koppel.

Tis 21u30 en u klein mannen van 3 en 5 liggen nog te gillen en krijsen da het niet schoon meer is.

En dan die uitspraken nog aanhoren. "Khad ruzie me 1ne, k zeg als ik u een lap geef vliegt uwe kop eraf ze".

Ja oké.

Maar die gedragen zich niet zo, eerder als een stel overjaarse pubers die achter een of ander mieke zitten.
Ah, maar dat is omdat wij het makkelijk hebben:
Puber-> midlife-> seniel
Weinig verandering van mindset, hoogstens de fysiek die wat tegenwerkt.

Of ben ik de enige met dit masterplan?:unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan