Heb er nu ook op mijn collect and go gezet. Maar voor zo'n dingen steun ik dan liever de lokale. Nu, als hij het niet meer verkoopt, ligt het aan zichzelf natuurlijk.Colruyt heeft die in blikken wel standaard staan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er nu ook op mijn collect and go gezet. Maar voor zo'n dingen steun ik dan liever de lokale. Nu, als hij het niet meer verkoopt, ligt het aan zichzelf natuurlijk.Colruyt heeft die in blikken wel standaard staan.

Nee Remake, nee. Gewoon nee. Geen misschien, geen soms maar gewoon nee. Dus nee Remake, echt gewoon nee.Fanta Lemon valt dan goed mee!
Ai, heb die hier ook staan, maar ben nog van de oude aan het drinken.Ahja en dieje vernieuwde Cola Zero is niet te zuipen!
Vrouwen: Mannen zijn sexisten die enkel naar het uiterlijk kijken!Zegt die van mij ‘het aantrekkelijkste aan jou is echt wel je brein’ en ok dank daarvoor en ik ben absoluut niet boos of zo maar ik ben bij tijden ook best wel ‘shallow’ en dan heb ik zoiets van #amyfarrahfowler maar zonder enige kans op de Nobel prijs.
Heel af en toe heb je ongelijk. Zoals nu.Nee Remake, nee. Gewoon nee. Geen misschien, geen soms maar gewoon nee. Dus nee Remake, echt gewoon nee.

Precies zijn vrouw.Nee Remake, nee. Gewoon nee. Geen misschien, geen soms maar gewoon nee. Dus nee Remake, echt gewoon nee.
Die is gewoon ZO onder de indruk van jouw intelligentie én dat je desondanks toch voor hem koos, dat hij een fractie van een seconde vergeten was dat je ook nog andere troeven hebt. Vergeef 't hem...Zegt die van mij ‘het aantrekkelijkste aan jou is echt wel je brein’ en ok dank daarvoor en ik ben absoluut niet boos of zo maar ik ben bij tijden ook best wel ‘shallow’ en dan heb ik zoiets van #amyfarrahfowler maar zonder enige kans op de Nobel prijs.
Geef 'm de kans en hij zal zonder twijfel jouw kont ook appreciëren als je ze naar hem richt en gegarandeerd dat hij dan jouw intellect vergeet 
Funny cuz it's true!Vrouwen: Mannen zijn sexisten die enkel naar het uiterlijk kijken!
Ook vrouwen: Waarom krijg ik geen complimenten over mijn uiterlijk!

Mulan: Mannen zijn sexisten die alleen mijn bed willen komen opmaken!Funny cuz it's true!![]()

Dieje "op leeftijd" loopt wel belachelijk synchroon met die van de mannen (op leeftijd?Jezus, het is hier precies het flair forum geworden, overal zitten hier vrouwen op leeftijd.
) hier hoor...Dit helemaal!Die is gewoon ZO onder de indruk van jouw intelligentie én dat je desondanks toch voor hem koos, dat hij een fractie van een seconde vergeten was dat je ook nog andere troeven hebt. Vergeef 't hem...Geef 'm de kans en hij zal zonder twijfel jouw kont ook appreciëren als je ze naar hem richt en gegarandeerd dat hij dan jouw intellect vergeet
![]()
Aaaach, je vergeet de chagrijnige knorpotten!Maar die gedragen zich niet zo, eerder als een stel overjaarse pubers die achter een of ander mieke zitten.
Kleine aanvulling : zonder legging, of eender welke broek of rok, krijg je volgens mij hetzelfde effect!Dit helemaal!
En anders moet je deze legging bestellen dan kan hij nog niet eens zijn eigen naam onthouden. HA!!
Tot zover wat het brein gedeelte betreft.
![]()
Silver Bullet TikTok Leggings
From TikTok to your house. These booty defining leggings will change your life and turn heads at the same time. With net textured stitching these leggings will hug your booty in all the right places. Designed to deceive any body imperfections and accentuate your perfect body. Not to mention they...www.elleathletix.com

Ah, maar dat is omdat wij het makkelijk hebben:Maar die gedragen zich niet zo, eerder als een stel overjaarse pubers die achter een of ander mieke zitten.