Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisterenavond voor het slapengaan wat zitten rondkijken op reddit. Ik botste op een thread waarbij de threadstarter vroeg naar foto's die op het eerste zicht normaal leken, maar waar een duister verhaal achter schuilde.

Zo kwam ik terecht bij een CCTV foto van 3 kinderen in een winkelcentrum. Waarbij 1 van de 2 grote kinderen (10 jaar) hand in hand liep met een kind van 2 jaar.

Ondanks de waarschuwingen toch het gelinkte artikel gelezen.

Ik kan het maar niet van mij afschudden vandaag.
Is dat van in Liverpool van x-jaren geleden? Heeft een tijdje geduurd eer ik dat kon afschudden en als ik er nu aan denk krijg ik nog steeds rillingen.

Gisterenavond voor het slapengaan wat zitten rondkijken op reddit. Ik botste op een thread waarbij de threadstarter vroeg naar foto's die op het eerste zicht normaal leken, maar waar een duister verhaal achter schuilde.

Zo kwam ik terecht bij een CCTV foto van 3 kinderen in een winkelcentrum. Waarbij 1 van de 2 grote kinderen (10 jaar) hand in hand liep met een kind van 2 jaar.

Ondanks de waarschuwingen toch het gelinkte artikel gelezen.

Ik kan het maar niet van mij afschudden vandaag.

jamie bulger story?

juist, ik was vergeten dat ik hier bijna de enige ben die tevreden is met gewone koffie :p
Bij mij is een koffiemachine nog steeds zo'n toestel van 30€ en dus niet meer dan de automatisering van een filterke opgieten. En dan vergeet ik wel eens dat bij velen hun koffiemachine zo'n spel van tussen de 300 en 1000€ is :p
(niet verkeerd opnemen he Pardal: is geen verwijt)

1051x1200.jpg

In principe moet dat wel lukken he, als ge het zo Armenian style doet waarbij de koffiepoeder gewoon in het kokend water wordt gedropt. Dus ovenvast kommeke, water en gemalen koffiebonen en ge zijt vertrokken. Maar qua energie-efficientie is dat niet alles. Maar misschien wel eens het proberen waard :thinking:

juist, ik was vergeten dat ik hier bijna de enige ben die tevreden is met gewone koffie :p
Bij mij is een koffiemachine nog steeds zo'n toestel van 30€ en dus niet meer dan de automatisering van een filterke opgieten. En dan vergeet ik wel eens dat bij velen hun koffiemachine zo'n spel van tussen de 300 en 1000€ is :p
(niet verkeerd opnemen he Pardal: is geen verwijt)
Ne Senseo van 60-70 euro bestaat ook nog hoor!
(kost wel meer als je 'm in 't roze wil 😇)

Zonet even gekeken naar Fear Street 1994 (Netflix serie). Daarin wordt er iemand vermoord door haar hoofd door een .. broodmachine te halen ..
Ik kan goed tegen horror maar ditmaal moest ik toch net niet overgeven toen ik dat zag. :confused:

Hoeveel hadden ze gekregen ? 8jaar cel ? Op hun 19e al terug vrijgekomen
10 jaar in een gesloten instelling. Zijn vrij gekomen onder bescherming, andere identiteit, fake diploma's, enz. Tot op vandaag heerst er een heksenjacht waarbij mensen op sociale media hun identiteit proberen te achterhalen.

Met een half oog gelezen dat 1 van de 2 terug in de gevangenis zit omdat hij voor de 3de keer op rij betrapt was met 'child abuse' videos.

Toen er destijds een uitspraak was in de rechtbank heeft de rechter de identiteit van de jongens vrijgegeven waarop de families ervan op de vlucht moeten slaan zijn. Er was een heuse klopjacht van vigilantes die die mensen naar alle waarschijnlijkheid gingen lynchen.

Tot op vandaag wordt die zaak gebruikt in debatten over wat te doen met kinderen die dergelijke feiten plegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan