Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat van in Liverpool van x-jaren geleden? Heeft een tijdje geduurd eer ik dat kon afschudden en als ik er nu aan denk krijg ik nog steeds rillingen.Gisterenavond voor het slapengaan wat zitten rondkijken op reddit. Ik botste op een thread waarbij de threadstarter vroeg naar foto's die op het eerste zicht normaal leken, maar waar een duister verhaal achter schuilde.
Zo kwam ik terecht bij een CCTV foto van 3 kinderen in een winkelcentrum. Waarbij 1 van de 2 grote kinderen (10 jaar) hand in hand liep met een kind van 2 jaar.
Ondanks de waarschuwingen toch het gelinkte artikel gelezen.
Ik kan het maar niet van mij afschudden vandaag.
Gisterenavond voor het slapengaan wat zitten rondkijken op reddit. Ik botste op een thread waarbij de threadstarter vroeg naar foto's die op het eerste zicht normaal leken, maar waar een duister verhaal achter schuilde.
Zo kwam ik terecht bij een CCTV foto van 3 kinderen in een winkelcentrum. Waarbij 1 van de 2 grote kinderen (10 jaar) hand in hand liep met een kind van 2 jaar.
Ondanks de waarschuwingen toch het gelinkte artikel gelezen.
Ik kan het maar niet van mij afschudden vandaag.
Liverpool, 1993. Inderdaad.Is dat van in Liverpool van x-jaren geleden? Heeft een tijdje geduurd eer ik dat kon afschudden en als ik er nu aan denk krijg ik nog steeds rillingen.
James. Inderdaad.jamie bulger story?
Jep, het is al verschrikkelijk, maar als je zelf kinderen hebt komt dat precies NOG harder binnen.Liverpool, 1993. Inderdaad.
James. Inderdaad.
Het feit dat ik een zoon heb van die leeftijd zal er ook niet veel goed aan doen.
Het komt wel goed. Afkicken is de eerste dagen altijd wat moeilijk.Koffiemachine werkt niet meer, al sinds gisteren. Zonder koffie zitten is kut.
kunt ge dat niet old fashioned zetten?Koffiemachine werkt niet meer, al sinds gisteren. Zonder koffie zitten is kut.
neen, heb daar het materiaal niet voorkunt ge dat niet old fashioned zetten?
ah en geen supermarkt in de buurt voor een filter te kopen?neen, heb daar het materiaal niet voor
met whisky erin? kunt ge dan niet gewon de koffie laten?kunt ge dat niet old fashioned zetten?
jawel, maar ben geen fan van filter koffie.ah en geen supermarkt in de buurt voor een filter te kopen?

Hoeveel hadden ze gekregen ? 8jaar cel ? Op hun 19e al terug vrijgekomenLiverpool, 1993. Inderdaad.
James. Inderdaad.
Het feit dat ik een zoon heb van die leeftijd zal er ook niet veel goed aan doen.
Ne Senseo van 60-70 euro bestaat ook nog hoor!juist, ik was vergeten dat ik hier bijna de enige ben die tevreden is met gewone koffie
Bij mij is een koffiemachine nog steeds zo'n toestel van 30€ en dus niet meer dan de automatisering van een filterke opgieten. En dan vergeet ik wel eens dat bij velen hun koffiemachine zo'n spel van tussen de 300 en 1000€ is
(niet verkeerd opnemen he Pardal: is geen verwijt)
)10 jaar in een gesloten instelling. Zijn vrij gekomen onder bescherming, andere identiteit, fake diploma's, enz. Tot op vandaag heerst er een heksenjacht waarbij mensen op sociale media hun identiteit proberen te achterhalen.Hoeveel hadden ze gekregen ? 8jaar cel ? Op hun 19e al terug vrijgekomen