Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe slecht kunt ge zijn in het editen en nalezen van uw artikel.

Titel: chauffeur ligt onder de vracht en is dood.
Intro: de chauffeur heeft een silo op zich gekregen.
1ste alinea na intro: we weten niet waar de chauffeur is en hoe het met hem gaat
volgende alinea: we zoeken het slachtoffer en de chauffeur is dood terug gevonden.

En in elke alinea vermelden dat er wellicht iets is fout gelopen.

:wallbash:
Beste, grappigste, intrigerendste artikel sinds ooit: het mysterie van de teruggevonden, vermiste overleden chauffeur die misschien nog in leven is.

De relevantie is hier dat het brolartikel van HLN altijd maar moet zeggen "dat er iets is misgegaan", wat ik in het belachelijke trek door ervan te maken dat er bedrijven zijn die zulke dingen bewust doen.
Vreemd wereldbeeld dat jij hebt hoor als je denkt dat bedrijven moedwillig dodelijke arbeidsongevallen veroorzaken als ze van een bepaalde persoon af willen.

Niet echt een frustratie maar ... net een factuur in de bus van mijn zoon zijn schooltje. Nog €0,80 te betalen voor opvang. Verzonden met een priorzegel. Het opsturen van die factuur kost dus dubbel zoveel als wat ik hen nog moet betalen.

En dan hebben scholen het financieel moeilijk ...
Ik zou NIET betalen tot in hoger beroep. :tongue: Ignore mode goes ON.
Waarom? Gewoon omdat het kan.

Niet echt een frustratie maar ... net een factuur in de bus van mijn zoon zijn schooltje. Nog €0,80 te betalen voor opvang. Verzonden met een priorzegel. Het opsturen van die factuur kost dus dubbel zoveel als wat ik hen nog moet betalen.

En dan hebben scholen het financieel moeilijk ...
Ik heb net een psychologisch ambulant programma achter de rug. Zo één of twee keer per maand krijg ik een rekening in de bus. Dat is soms €9, soms €12... en soms €0? Ik heb zeker al zeven rekeningen van €0 in de vuilbak kunnen gooien :rofl:

20u: ogen vallen dicht, moeite hoofd recht te houden, echt zo moe.
00u48: :clap:johnjacobjingleheimerschmidt joooooohnjacobjingleheimerschmiiiiiiiidt dadadadada :clap:

Amai leuk einde van mijn verjaardag gisteren: tijdens het slapen is 1 van mijn voorste snijtanden afgebroken en moet hem ingeslikt hebben want ik herinner me tijdens het wakker worden dat ik iets hard tussen mijn tanden had en ik slikte uit gewoonte. Doet gelukkig geen zeer maar ik zie er wel belachelijker uit.

Dat wordt een valse tand zeker? Pfiew dat gaat kosten...

Amai leuk einde van mijn verjaardag gisteren: tijdens het slapen is 1 van mijn voorste snijtanden afgebroken en moet hem ingeslikt hebben want ik herinner me tijdens het wakker worden dat ik iets hard tussen mijn tanden had en ik slikte uit gewoonte. Doet gelukkig geen zeer maar ik zie er wel belachelijker uit.

Dat wordt een valse tand zeker? Pfiew dat gaat kosten...
Kan ook zijn dat ze die terug "opbouwen" afhankelijk van de schade

Kunnen ze dat wel opbouwen, als ik het afgebroken deel ingeslikt heb? Een stukje zit nog in de wortel, kan het voelen met mijn tong. Waarschijnlijk daardoor dat het (nog) geen pijn doet.

Kunnen ze dat wel opbouwen, als ik het afgebroken deel ingeslikt heb? Een stukje zit nog in de wortel, kan het voelen met mijn tong. Waarschijnlijk daardoor dat het (nog) geen pijn doet.
Bij mijn pa hebben ze een soort mal gemaakt, die ze vullen met een soort cement, zijn 2 voorste tanden zijn op die manier terug opgebouwd, maar zoals ik dus al zei : afhankelijk van wat er nog als basis is...

Toch opmerkelijk dat je dat in je slaap voor mekaar hebt gekregen. :wtf:

Idd ik had er totaal niks van gemerkt. Dat moet over een bepaalde periode vanbinnenuit misschien zitten afbreken en vannacht was het zover ofzo. Ik merkte er in ieder geval totaal niks van, mijn gebit voelde al jaren goed aan, geen last gehad ofzo.

Kom just terug van de tandarts, vroegste moment is pas vrijdagnamiddag, tot dan proberen te vermijden met mijn voortanden te eten. Zeiden ook dat het waarschijnlijk een nieuwe tand zal moeten worden, dat opbouwen zit er waarschijnlijk niet in.

2 dagen schrik hebben, tof. Schrik dat het toch pijn gaat beginnen doen en dat er meerdere tanden aangetast zijn en misschien gaan volgen deze week.

Ik zou NIET betalen tot in hoger beroep. :tongue: Ignore mode goes ON.
Waarom? Gewoon omdat het kan.
Ter info. Een paar jaar terug (vraag me niet meer naar een link maar zo'n absurde zaken die je leest dat herinner je nog wel) heeft iemand effectief een factuur van rond 5 euro nooit betaald. Toen is die instantie naar de rechtbank getrokken, daarna zelfs in beroep gegaan (wegens zaak verloren), duizenden euro's aan gerechtskosten eraan gespendeerd om telkens gewoon NUL op hun bord te krijgen omdat de rechter zelf het bedrag belachelijk vond. :rofl:

PS. Persoonlijk was het bovenstaande gequote natuurlijk een grap, maar zo'n zaak is dus weldegelijk reeds voorgekomen. Dat lijkt me ook logisch want zo'n belachelijke facturen komen meer voor, dan je denkt. Dat dan zo'n instanties daar dan effectief rechtzaken van maakt, is nog belachelijker.

Ter info. Ik werkte vroeger bij Argenta en daar werden/worden bedragen kleiner dan 5€ op een bepaald moment (als de klant het blijft negeren) gewoon vertikaal geklasseerd. Omdat men in het verleden daar te véél kosten mee had en het sop het kolen niet waard was.

Een gewapende overval op een scoutskamp...om zoiets te bedenken moet je toch echt tot het excrement van de samenleving behoren?

Een gewapende overval op een scoutskamp...om zoiets te bedenken moet je toch echt tot het excrement van de samenleving behoren?

Gewoon afgaande van een aantal zaken in het nieuws de laatste jaren die ietwat ‘te’ vreemd waren, kan het best zijn dat die gast of zelf gestolen heeft of alles kwijt is en niks durft zeggen.
(Voorbeelden: inbrekers hebben mijn vrouw vermoord! Nope, hebt gij gedaan (in Griekenland) en ‘Ze hebben zuur over mij gegoten’ Nope, heb je zelf gedaan (USA).)
Ik weet het, voorbeelden zijn zwaarder maar ik zie het als een mogelijkheid.

De verantwoordelijken hiervoor mogen toch ook wel uit de samenleving verwijderd worden. Hoe ziek kan je zijn

Waarschijnlijk gaan ze er vanaf komen met een licht werkstrafje krijgen.

Wanneer gaan ze hier eens grote kuis houden in al die wereldvreemde rechters?

Gisterenavond voor het slapengaan wat zitten rondkijken op reddit. Ik botste op een thread waarbij de threadstarter vroeg naar foto's die op het eerste zicht normaal leken, maar waar een duister verhaal achter schuilde.

Zo kwam ik terecht bij een CCTV foto van 3 kinderen in een winkelcentrum. Waarbij 1 van de 2 grote kinderen (10 jaar) hand in hand liep met een kind van 2 jaar.

Ondanks de waarschuwingen toch het gelinkte artikel gelezen.

Ik kan het maar niet van mij afschudden vandaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan