Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De helft van die absolute BS-posts op social media kunnen doorprinkt worden met de kennis van de lagere school, de andere helft meestal met kennis uit het middelbaar. En toch...De BS van MLM doorprikken; da zou eigenlijk leerstof lagere school moeten zijn.![]()

Ge hebt gelijk, hoe kan ik dat nog moven naar de glimlachthread?En dat is uw ergernis of wat?
Wat is MLM?De BS van MLM doorprikken; da zou eigenlijk leerstof lagere school moeten zijn.![]()
Wat is MLM?
De verengelsing van het Nederlands zeker, ik maak er mij ook vaak schuldig aan ook al vind ik het gewoonlijk storend.Ah, het is dus gewoon een fancy afkorting voor pyramidefraude.
Wtf????????U bent ook lid van de VBGBNWU?
Haha, nee, maar ik ben kennelijk al zo oud dat ik veel van dat pseudo-Engels geneuzel dwaas vind.U bent ook lid van de VBGBNWU?
Merci, ben echt totaal niet meer mee met die fancy afkortingen.Multi-level marketing - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ik had het over de kersen kanonnen he, niet over die hagelkanonnen.Wat zijn eigenlijk de regels voor die kanonnen?
IK weet sat ze bij ons in Alken dat niet steeds meer mochten gebruiken omdat dan de omringende dorpen de volle laag regen kregen
Schieten die dan kersen rond in de buurt?Ik had het over de kersen kanonnen he, niet over die hagelkanonnen.
Een kanon op gas om de vogels weg te houden.Schieten die dan kersen rond in de buurt?
Kunt ge daar ook uw schoonmoeder mee wegschieten?Een kanon op gas om de vogels weg te houden.
Vooral gebruikt in de kersenteelt, vandaar de naam "kersen kanon" in de volksmond.
![]()
Alleen als ze graag kersen eet.Kunt ge daar ook uw schoonmoeder mee wegschieten?
Nu begrijp ik ook waaromAlleen als ze graag kersen eet.
Hier is een geluidsinstallatie om vogels te verjagen verboden door het politiereglement.