Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En welk programma is het? Of bedoelen ze gewoon Windows?
ja, dat is het hem juist he. Het zou interessant zijn om dat te weten.

Op HLN geven ze het wel volledig blijkbaar: https://www.hln.be/internet/grootsc...dviseert-centrum-voor-cybersecurity~ae826e91/
Kaseya VSA is blijkbaar waar het probleem zit.

Youtube die me regelmatig oude videos (ouder dan 5 jaar) toonde. Na een tijdje werd ik dit kotsbeu en probeerde ik een oplossing te vinden. Eentje gevonden, door bij statistics een aanpassing uit te voeren zodat youtube geen videos ouder dan 3 jaar meer zal tonen. Na een paar maanden (sinds een paar weken ondertussen) begint YT toch weer 3+ jaar oude videos te tonen, ondanks de aanpassing nog steeds actief is.

En nu is het nog erger geworden, constant videos aanraden die minder dan een 1 minuut duren en eerder 10 seconden of minder. Echt hatelijk. Enigste oplossing daarvoor is blijkbaar een custom script laten runnen.

Moeten is een groot woord maar ik ga dat nu toch ook niet in mijn top 3 hobbies gaan zetten.
Staat bij mij toch ook eerder in de "te vermijden"-lijst, daarom dat ik het frappant vond dat je het precies (van jezelf, ga ik maar van uit) wél "moet" doen en "altijd" klinkt als best wel veel 😉

Sinds het einde van de examens aan het sukkelen met keelpijn/lichte keelonsteking. Is niks nieuw voor mij, heb dat wel vaker, maar meestal is dat een dag of 3 en ben ik er vanaf, nu wilt het precies niet doorkomen. Vreselijk vervelend want ik wil gewoon gaan sporten.

Leuke vakantie gehad in Kos. Alles heel netjes verlopen met respect voor de COVID maatregelen. Worden we opgehaald door de bus om naar de luchthaven te gaan. Natuurlijk draagt de helft van de Belgen hun mondmasker niet of als een kinbeschermer. Idioten. Vermoedelijk dezelfde mensen die op hln.be commentaar zitten geven op de regering bij verstrenging van de maatregelen.

Leuke vakantie gehad in Kos. Alles heel netjes verlopen met respect voor de COVID maatregelen. Worden we opgehaald door de bus om naar de luchthaven te gaan. Natuurlijk draagt de helft van de Belgen hun mondmasker niet of als een kinbeschermer. Idioten. Vermoedelijk dezelfde mensen die op hln.be commentaar zitten geven op de regering bij verstrenging van de maatregelen.
Je moet daarvoor nog niet naar het buitenland gaan hoor, gisteren in het tuincentrum een hoop volk gezien dat hun mondmasker niet aan had, security die daar op spreekt, om dan hun mondmasker op te zetten en zodra ze binnen zijn te terug onder hun neus/kin te hangen. Of rondlopen als een kind met een flesje cola om om de 3 sec het aan uw lippen te zetten. Ja, het gaat over gij, grijze zestiger die denkt dat de rest achterlijk is. Of de vrouw die moest haar mondmasker afzetten om te bellen want ja, ge kunt natuurlijk geen geluid produceren met een mondmasker op. De wereld zit vol debielen, dat heeft de crisis nog maar eens duidelijk gemaakt. /rant

Je moet daarvoor nog niet naar het buitenland gaan hoor, gisteren in het tuincentrum een hoop volk gezien dat hun mondmasker niet aan had, security die daar op spreekt, om dan hun mondmasker op te zetten en zodra ze binnen zijn te terug onder hun neus/kin te hangen. Of rondlopen als een kind met een flesje cola om om de 3 sec het aan uw lippen te zetten. Ja, het gaat over gij, grijze zestiger die denkt dat de rest achterlijk is. Of de vrouw die moest haar mondmasker afzetten om te bellen want ja, ge kunt natuurlijk geen geluid produceren met een mondmasker op. De wereld zit vol debielen, dat heeft de crisis nog maar eens duidelijk gemaakt. /rant
Ahja maar die zijn allemaal uiteraard al gevaccineerd, en dan is de solidariteit natuurlijk op.

Laatst bewerkt:
Deze ochtend gaan lopen en op een vrij smal fiets- en wandelpad kom ik een grote hoop wielertoeristen tegen. Ik liep mooi aan de kant maar in plaats van wat meer achter elkaar te gaan rijden, bleven die fietsers gewoon breed over dat pad bollen waardoor ik gedwongen werd in de berm te gaan lopen. Helaas had ik door de dichte begroeiing niet gezien dat het daar langs de weg nogal steil omlaag loopt, dus zodra ik m’n voet wou neerzetten, glijdt die weg en kom ik met één been terecht in het beekje dat iets lager loopt. Ik ben geneteld, heb me wat pijn gedaan in de lies en mijn gloednieuwe loopschoenen (één ervan toch) waren doorweekt en vol modder.

Niet de meest ideale zondagochtend.

Nochtans als je dagelijks een dikke J smoort ga je er qua conditie niet veel voordeel uit halen denk ik.

Als ze positief test op thc kan het even goed zijn opgenomen via een of andere olie, of waar ze dat tegenwoordig al allemaal indraaien. Maar ge zult zeker 1000 dingen kunnen vinden met thc in verwerkt die ge niet hoeft te roken.

Ik snap het, die heeft pijplippen :unsure:
Bekijk bijlage 2672
En dat is aantrekkelijk voor een vrouw want... 🤨?
Dan kan hij voor zichzelf zorgen en moeten wij ‘dat’ niet altijd doen.
"moet" jij dat anders dan wél "altijd" doen? 🤨😏
Moeten is een groot woord maar ik ga dat nu toch ook niet in mijn top 3 hobbies gaan zetten.
Staat bij mij toch ook eerder in de "te vermijden"-lijst, daarom dat ik het frappant vond dat je het precies (van jezelf, ga ik maar van uit) wél "moet" doen en "altijd" klinkt als best wel veel 😉
En zo, beste lezertjes, kwam in 1 klap een einde aan de periode die historici wegschreven als "de grote Mulan hofmakerij waanzin" in de annalen van Beyond Gaming, boek #2.

Ik woon hier al 38 jaar op de boerenbuiten.
Maar er zijn ook op de boerenbuiten nog altijd regels die gevolgd moeten worden!
Wat zijn eigenlijk de regels voor die kanonnen?
IK weet sat ze bij ons in Alken dat niet steeds meer mochten gebruiken omdat dan de omringende dorpen de volle laag regen kregen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan