Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, dat is het hem juist he. Het zou interessant zijn om dat te weten.En welk programma is het? Of bedoelen ze gewoon Windows?
Ja maar daar staat het blijkbaar achter een paywall.Klopt, zo staat het ook in het Nieuwsblad-artikel.
Moeten is een groot woord maar ik ga dat nu toch ook niet in mijn top 3 hobbies gaan zetten."moet" jij dat anders dan wél "altijd" doen?![]()
Staat bij mij toch ook eerder in de "te vermijden"-lijst, daarom dat ik het frappant vond dat je het precies (van jezelf, ga ik maar van uit) wél "moet" doen en "altijd" klinkt als best wel veelMoeten is een groot woord maar ik ga dat nu toch ook niet in mijn top 3 hobbies gaan zetten.

Welkom op de boerenbuitenFucking kanon dat hier constant zit te knallen.
Voor de kersen vermoed ik, maar moet dat echt de hele nacht door?

Je moet daarvoor nog niet naar het buitenland gaan hoor, gisteren in het tuincentrum een hoop volk gezien dat hun mondmasker niet aan had, security die daar op spreekt, om dan hun mondmasker op te zetten en zodra ze binnen zijn te terug onder hun neus/kin te hangen. Of rondlopen als een kind met een flesje cola om om de 3 sec het aan uw lippen te zetten. Ja, het gaat over gij, grijze zestiger die denkt dat de rest achterlijk is. Of de vrouw die moest haar mondmasker afzetten om te bellen want ja, ge kunt natuurlijk geen geluid produceren met een mondmasker op. De wereld zit vol debielen, dat heeft de crisis nog maar eens duidelijk gemaakt. /rantLeuke vakantie gehad in Kos. Alles heel netjes verlopen met respect voor de COVID maatregelen. Worden we opgehaald door de bus om naar de luchthaven te gaan. Natuurlijk draagt de helft van de Belgen hun mondmasker niet of als een kinbeschermer. Idioten. Vermoedelijk dezelfde mensen die op hln.be commentaar zitten geven op de regering bij verstrenging van de maatregelen.
Ahja maar die zijn allemaal uiteraard al gevaccineerd, en dan is de solidariteit natuurlijk op.Je moet daarvoor nog niet naar het buitenland gaan hoor, gisteren in het tuincentrum een hoop volk gezien dat hun mondmasker niet aan had, security die daar op spreekt, om dan hun mondmasker op te zetten en zodra ze binnen zijn te terug onder hun neus/kin te hangen. Of rondlopen als een kind met een flesje cola om om de 3 sec het aan uw lippen te zetten. Ja, het gaat over gij, grijze zestiger die denkt dat de rest achterlijk is. Of de vrouw die moest haar mondmasker afzetten om te bellen want ja, ge kunt natuurlijk geen geluid produceren met een mondmasker op. De wereld zit vol debielen, dat heeft de crisis nog maar eens duidelijk gemaakt. /rant
Ik woon hier al 38 jaar op de boerenbuiten.Welkom op de boerenbuiten![]()
Nochtans als je dagelijks een dikke J smoort ga je er qua conditie niet veel voordeel uit halen denk ik.
En dat is aantrekkelijk voor een vrouw want...?
Dan kan hij voor zichzelf zorgen en moeten wij ‘dat’ niet altijd doen.
"moet" jij dat anders dan wél "altijd" doen?![]()
Moeten is een groot woord maar ik ga dat nu toch ook niet in mijn top 3 hobbies gaan zetten.
En zo, beste lezertjes, kwam in 1 klap een einde aan de periode die historici wegschreven als "de grote Mulan hofmakerij waanzin" in de annalen van Beyond Gaming, boek #2.Staat bij mij toch ook eerder in de "te vermijden"-lijst, daarom dat ik het frappant vond dat je het precies (van jezelf, ga ik maar van uit) wél "moet" doen en "altijd" klinkt als best wel veel![]()
Wat zijn eigenlijk de regels voor die kanonnen?Ik woon hier al 38 jaar op de boerenbuiten.
Maar er zijn ook op de boerenbuiten nog altijd regels die gevolgd moeten worden!