Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is da nu ZO moeilijk om een airfryer te gebruiken?!? 🙄
Ik heb ooit gehoord dat da zo lang duurde en nu is een Airfryer tot het einde van mijn tijden ‘dat traag ding’. Ook al heb ik het nog nooit gebruikt, van meegegeten of komt Tom Hiddleston zelf zeggen dat het best meevalt.

Ik heb ooit gehoord dat da zo lang duurde en nu is een Airfryer tot het einde van mijn tijden ‘dat traag ding’. Ook al heb ik het nog nooit gebruikt, van meegegeten of komt Tom Hiddleston zelf zeggen dat het best meevalt.
Het ENIGE wat ik kan bedenken dat "traag" is, is verse frietjes snijden en die dan in de airfryer doen.
Ik gebruik 'm net voor heel veel omdat hij sneller is dan de conventionele oven!

En absolute plus voor mij, is dat ik mijn vlees er niet in laat verbranden. Al gooi ik er geen steak in... Steak moet ècht wel efkes zwemmen in boter 😇

Daar zegt ze toch ook niets verkeerd mee? Iedereen heeft autistische kantjes en ze bedoelt dus dat dit haar autistisch trekje is..

Mijn 2 zonen hebben ook die diagnose gekregen, maar als iemand zoiets zegt ga ik daar toch niet op mijn achterpoten van staan.

Een vriend van me heeft een kindje met het syndroom van Down. Vroeger was het de eerste om iemand mongool ofzo te noemen (wat ik sowieso ook niet doe) maar sinds dan steigert hij vanaf dat er iemand op tv of weet ik veel waar dat woord als verwijt gebruikt.

Het mag een vriend zijn maar dat is puur hypocriet zijn.

Bwa hypocriet... Het zou hypocriet zijn als hij dat zelf ook nog steeds als verwijt gebruikte maar zich dan wel lastig maakt als anderen het doen. Nu heeft hij echter gewoon ingezien dat z'n gedrag fout was vroeger.

Het ENIGE wat ik kan bedenken dat "traag" is, is verse frietjes snijden en die dan in de airfryer doen.
Ik gebruik 'm net voor heel veel omdat hij sneller is dan de conventionele oven!

En absolute plus voor mij, is dat ik mijn vlees er niet in laat verbranden. Al gooi ik er geen steak in... Steak moet ècht wel efkes zwemmen in boter 😇
Zou ook niet meer kunnen zeggen waar ik dat gehoord heb. Maar het zit vast in mijn hoofd, open file ‘Airfryer’ en daar zit een kaartje ‘nope, da’s traag’. Ik zit nu wel met het beeld van Tom Hiddleston die zwemt in de boter.

Vanwaar de fascinatie voor hem?
Net gegoogled en k snap het niet echt... :unsure:
Tja… puur Loki en het ongelofelijk schattig Engels zijn daarbuiten, denk ik. Alhoewel ik het ook wel heb voor Tom Hardy dus misschien gewoon de naam? Er gaat weinig boven een goeie slechterik :)

Had donderdag avond laat een bestelling gedaan bij het Kruidvat, levering voor zaterdag gekozen.
Krijg ik daarstraks (vrijdag om 9h55) een bericht van het Kruidvat
Beste klant,

Wij begrijpen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben.

Wij hebben ons uiterste best gedaan uw bestelling op tijd te verwerken. Helaas is dit vanwege een technische storing niet gelukt. Uw bestelling wordt daardoor één tot drie werkdagen later geleverd dan aangegeven op de orderbevestiging.

Dit spijt ons en wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet blij mee bent.

Op de dag dat uw pakket bezorgd wordt, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code waarmee u de bestelling kunt volgen. Wanneer u heeft gekozen om het pakket af te halen in de winkel, ontvangt u een afhaalbewijs zodra uw bestelling in de winkel ligt.

Excuses voor het ongemak en voor het feit dat wij u nu pas kunnen informeren.

Vriendelijke groet,
Kruidvat Klantenservice
Om 19h59 krijgen ik dan een bericht van PostNL dat ik mijn pakje mag verwachten op zaterdag tussen 8h en 21h30, wat is het nu?

Tja… puur Loki en het ongelofelijk schattig Engels zijn daarbuiten, denk ik. Alhoewel ik het ook wel heb voor Tom Hardy dus misschien gewoon de naam? Er gaat weinig boven een goeie slechterik :)
Tom Hardy snap ik dan weer beter (prachtige mond! 😍) maar soit, gelukkig dat smaken verschillen 😜

Tom Hardy snap ik dan weer beter (prachtige mond! 😍) maar soit, gelukkig dat smaken verschillen 😜
Ik snap het, die heeft pijplippen :unsure:
chasing-toms-lipsss.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan