Gelukkig zit je nog niet met de gebakken peren.sorry mensen als ge de komende maanden niets meer van me hoort, maar mn ex heeft gebakken patatten gemaakt en ze heeft zoveel olie gebruikt dat we nu omsingeld zijn door de Amerikanen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig zit je nog niet met de gebakken peren.sorry mensen als ge de komende maanden niets meer van me hoort, maar mn ex heeft gebakken patatten gemaakt en ze heeft zoveel olie gebruikt dat we nu omsingeld zijn door de Amerikanen.
Is da nu ZO moeilijk om een airfryer te gebruiken?!?sorry mensen als ge de komende maanden niets meer van me hoort, maar mn ex heeft gebakken patatten gemaakt en ze heeft zoveel olie gebruikt dat we nu omsingeld zijn door de Amerikanen.

die gebruikt zij nooit. Ik krijg hem ook mee als ik verhuisIs da nu ZO moeilijk om een airfryer te gebruiken?!?![]()
Zo ziet ge maar hoe neig we schillen.Ik heb ooit gehoord dat da zo lang duurde en nu is een Airfryer tot het einde van mijn tijden ‘dat traag ding’. Ook al heb ik het nog nooit gebruikt, van meegegeten of komt Tom Hiddleston zelf zeggen dat het best meevalt.Is da nu ZO moeilijk om een airfryer te gebruiken?!?![]()
Amai zeg schone kado. Wat heb je haar wel misdaan?die gebruikt zij nooit. Ik krijg hem ook mee als ik verhuisZo ziet ge maar hoe neig we schillen.
ik ben mijn eigen geweestAmai zeg schone kado. Wat heb je haar wel misdaan?

Het ENIGE wat ik kan bedenken dat "traag" is, is verse frietjes snijden en die dan in de airfryer doen.Ik heb ooit gehoord dat da zo lang duurde en nu is een Airfryer tot het einde van mijn tijden ‘dat traag ding’. Ook al heb ik het nog nooit gebruikt, van meegegeten of komt Tom Hiddleston zelf zeggen dat het best meevalt.

Ja, we weten nu de echte reden, gij zijt met @straight_six getrouwd geweest.die gebruikt zij nooit. Ik krijg hem ook mee als ik verhuisZo ziet ge maar hoe neig we schillen.
Daar zegt ze toch ook niets verkeerd mee? Iedereen heeft autistische kantjes en ze bedoelt dus dat dit haar autistisch trekje is..
Mijn 2 zonen hebben ook die diagnose gekregen, maar als iemand zoiets zegt ga ik daar toch niet op mijn achterpoten van staan.
Een vriend van me heeft een kindje met het syndroom van Down. Vroeger was het de eerste om iemand mongool ofzo te noemen (wat ik sowieso ook niet doe) maar sinds dan steigert hij vanaf dat er iemand op tv of weet ik veel waar dat woord als verwijt gebruikt.
Het mag een vriend zijn maar dat is puur hypocriet zijn.
Zou ook niet meer kunnen zeggen waar ik dat gehoord heb. Maar het zit vast in mijn hoofd, open file ‘Airfryer’ en daar zit een kaartje ‘nope, da’s traag’. Ik zit nu wel met het beeld van Tom Hiddleston die zwemt in de boter.Het ENIGE wat ik kan bedenken dat "traag" is, is verse frietjes snijden en die dan in de airfryer doen.
Ik gebruik 'm net voor heel veel omdat hij sneller is dan de conventionele oven!
En absolute plus voor mij, is dat ik mijn vlees er niet in laat verbranden. Al gooi ik er geen steak in... Steak moet ècht wel efkes zwemmen in boter![]()
Tja… puur Loki en het ongelofelijk schattig Engels zijn daarbuiten, denk ik. Alhoewel ik het ook wel heb voor Tom Hardy dus misschien gewoon de naam? Er gaat weinig boven een goeie slechterikVanwaar de fascinatie voor hem?
Net gegoogled en k snap het niet echt...![]()

Om 19h59 krijgen ik dan een bericht van PostNL dat ik mijn pakje mag verwachten op zaterdag tussen 8h en 21h30, wat is het nu?Beste klant,
Wij begrijpen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben.
Wij hebben ons uiterste best gedaan uw bestelling op tijd te verwerken. Helaas is dit vanwege een technische storing niet gelukt. Uw bestelling wordt daardoor één tot drie werkdagen later geleverd dan aangegeven op de orderbevestiging.
Dit spijt ons en wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet blij mee bent.
Op de dag dat uw pakket bezorgd wordt, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code waarmee u de bestelling kunt volgen. Wanneer u heeft gekozen om het pakket af te halen in de winkel, ontvangt u een afhaalbewijs zodra uw bestelling in de winkel ligt.
Excuses voor het ongemak en voor het feit dat wij u nu pas kunnen informeren.
Vriendelijke groet,
Kruidvat Klantenservice
Tom Hardy snap ik dan weer beter (prachtige mond!Tja… puur Loki en het ongelofelijk schattig Engels zijn daarbuiten, denk ik. Alhoewel ik het ook wel heb voor Tom Hardy dus misschien gewoon de naam? Er gaat weinig boven een goeie slechterik![]()
) maar soit, gelukkig dat smaken verschillen 

Eindelijk weer over een mannensport.Nu het voetbal zo goed als gedaan is, zal het weer alleen maar over wielrennen gaan in het sportnieuws![]()
Olé. Echte sportNu het voetbal zo goed als gedaan is, zal het weer alleen maar over wielrennen gaan in het sportnieuws![]()

Ik snap het, die heeft pijplippenTom Hardy snap ik dan weer beter (prachtige mond!) maar soit, gelukkig dat smaken verschillen
![]()
De rally van estland is nochtans maar over 2 weken hoor.Eindelijk weer over een mannensport.
Je hebt over het woordje sport gelezen.De rally van estland is nochtans maar over 2 weken hoor.