Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijt blij... gullen hebt tenminste Smartschool.

Bij ons leven we nog in de steentijd met papierkes in de rugzak.
Maar geeft wsl een heel pak minder stress.

Met die digitalisering, het immers altijd wat, en iedereen communiceert dan nog op zijn/haar eigen manier.
Alles ook maar steeds in het oog houden. Elke bleep, hoe laat ook, trekt uw aandacht. En oops als iets niet werkt.

Food happened 😂

Meerbepaald zongedroogde tomaatjes in de olie 🙈 eerste keer bij het maken, 2de keer bij het eten 😋

Ware het niet dat het gegarandeerd ook fout zou aflopen maar dan op een andere manier, ik zou enkel nog naakt mogen koken en eten 😂😋:
Troost je , je bent niet de enige hoor. Heb hier al enkele keren de gordijnen naast m'n zetel moeten opkuisen.
Zo'n kwak tomatenzaad die uit je mond ontsnapt als je in een kersttomaatje bijt produceert serieus wat snelheid.
En soms is het zelfs zoeken waar de landing plaatsvond.

En nee , dit is niet dubbelzinnig bedoeld.

De ouwe spellekes van vroeger zijn toch gemiddeld een pakske moeilijk dan die van nu hoor :)
Dark Souls is wel een uitzondering.
Waar zit ge ergens vast?
Tipke: als klasse een pyromancer kiezen. Die zijn vuurspreuk maakt van de eerste baas snel komaf.
Ja, Mega Man op de gameboy.
Looney Tunes op de Nintendo.
...

100 keren proberen, met maar een paar continues, en veel moves memoriseren.

Ik zat nog maar bij de firelink shrine, waar ene met een katana o.d. u zo neermept. :V

Soit, telkens eindeloos trial and errorren met een camera die heen en weer draait, niet meer aan mij besteed.

Ondertussen met Star Wars Jedi: Fallen Order bezig.

Een paar van mijn posts zijn onvrijwillig in de sekswerkers thread gestoken. Hoe moet ik dat thuis gaan uitleggen? :unsure:
Ik ben eens in BXL Noord aan de verkeerde kant uitgestapt (serieus). Dus even door de Aarschotstraat gewandeld. Savonds kreeg ik een notification op gsm, in de zetel met de vriendin langs mij: Google Maps "would you like to rate your visit to..." <insert 5 prostitutie etablissementen>

Als ik dat kreeg uitgelegd, zult gij dit ook wel overleven 👊.

Ik ben eens in BXL Noord aan de verkeerde kant uitgestapt (serieus). Dus even door de Aarschotstraat gewandeld. Savonds kreeg ik een notification op gsm, in de zetel met de vriendin langs mij: Google Maps "would you like to rate your visit to..." <insert 5 prostitutie etablissementen>

Als ik dat kreeg uitgelegd, zult gij dit ook wel overleven 👊.
Voor google een review vraagt moet ge wel in elk etablissement een paar min geweest zijn. Voorbij wandelen triggert het niet.

Als ge wilt moogt ge editen :unsure:

:p

Voor google een review vraagt moet ge wel in elk etablissement een paar min geweest zijn. Voorbij wandelen triggert het niet.

Als ge wilt moogt ge editen :unsure:

:p
Nope, ik heb het zo uitgelegd gekregen aan mijn vrouw, ik ram het zo ook wel door jullie keel :sneaky:.

Daarom koop ik niet de ronde maar de langwerpige, bijten "veiliger" 😇

Ieder z'n ding. ;)

Maar ff serieus nu , ik snij ze tegenwoordig gewoon in twee.
Maar ik mis de 'knap' in de mond nu wel.
Omg , dit gesprek is niet meer recht te trekken vrees ik. 😏

Ja, Mega Man op de gameboy.
Looney Tunes op de Nintendo.
...

100 keren proberen, met maar een paar continues, en veel moves memoriseren.

Ik zat nog maar bij de firelink shrine, waar ene met een katana o.d. u zo neermept. :V

Soit, telkens eindeloos trial and errorren met een camera die heen en weer draait, niet meer aan mij besteed.

Ondertussen met Star Wars Jedi: Fallen Order bezig.
Ah ma die katana man kunt ge uitstellen. Das ne pittige int begin. Ge kunt da zwaard da ge uit de eerste baas hebt getrokken in de shrine steken. Dan maakt ge een portal waarmee ge naar de eerste zone kunt gaan.
Fallen order is ook heel leuk 😊

Ah ma die katana man kunt ge uitstellen. Das ne pittige int begin. Ge kunt da zwaard da ge uit de eerste baas hebt getrokken in de shrine steken. Dan maakt ge een portal waarmee ge naar de eerste zone kunt gaan.
Fallen order is ook heel leuk 😊
Katana man had ik ondertussen de afgrond in gemept.
Die stond op de rand. 2 meppen en de diepte in. Zomaar. Handig.
(En ja je krijgt ook de rewards.)

Idem de eerste baas, dat ijsmonster, rolt die gewoon even de afgrond in terwijl ik wegliep. Zomaar. Handig.

Soit, maar frustratie behoudt de bovenhand bij zulke games.

Fallen order, is toch een categorie lichter.

Een baby dat maar niet wil slapen en continue met haar armen en benen zwiert en aan haar eigen haar trekt waardoor ze nog meer geïrriteerd raakt.

hoe de natuur zich toch niet laat beïnvloeden.

Ik heb achteraan de tuin aan het nieuwe kippenhok een buitenren gemaakt voor de konijnen. Betonplaten rondom, houten frame met knaagdiergaas overgespannen. Tegels ingegraven op 30 cm diepte gelijk met de onderkant van de betonplaten zodat er niks kan uitgraven/ingraven. Binnenkot voorzien in het grote kippenhok, afgescheiden van de kippen. Lekker warm en droog. Buitenkot (ex-kippenhok) erin gezet zodat ze overdag ook daar kunnen gaan schuilen bij regen. Grasmatten erin gelegd en 14 dagen elke dag gesoigneerd met water geven zodat ze een pracht grasveld hebben om aan te knagen en in te liggen.

Wat doen die vorte beesten? we graven ons een hol en we slapen daar in: nem!

Vroeger had ik buren met dieselmotoren die stonden op te warmen om 6 uur smorgens voor vertrek naar hun werk.
Nu zijn die motoren gelukkig stiller maar moeten ze zitten hands free bellen (roepen) met volume dat tot 2 straten verder te horen is.

Het was hier heel interessant wakker worden om 6h15 in een discussie over wie de kleine gaat ophalen deze namiddag.....
Kunnen ze dat niet doen binnen 4 muren voor ze in de auto gaan zitten :censored:

Een baby dat maar niet wil slapen en continue met haar armen en benen zwiert en aan haar eigen haar trekt waardoor ze nog meer geïrriteerd raakt.
Onze dochter was ook zo... De hele nacht met haar handjes zwaaien waardoor ze zichzelf wakker hield. Uiteindelijk een inbakerslaapzak gekocht en dat hielp heel goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan