Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allez, hier gaan we weer. Je bent nu toch wel de 2de die specifiek die 90% aanhaalt. Dus het moet echt wel waar zijn :sarcastic:
Allez, nog een ergernis van de dag erbij.
90% van wat ik wil zien - beter zo meneer?

Nog even een edit: Ik bekijk heel graag oorlogsfilms uit alle landen en laat net nu daar het grote probleem zijn. De originele taal is vaak niet inbegrepen en vervangen door een Franse dub

bijkomende ergernis op die prime.

Ik ben the hobbit en LOTR trilogies nog es aan het herbekijken op Amazon Prime.
Geen deftige ondertitels. Wel english cc maar die doen geen Elfish of blackspeak :( Dus weet ik eigenlijk niet goed wat Azog the defiler daar staat te zeggen :(

Preutsheid is verdwenen als sneeuw voor de zon... zal aan de zomer liggen.

Koken lijkt me nu net een taakje dat je beter niet naakt uitvoert... Naakt zwemmen: yay, de max! Naakt koken: ai, die druppel hete olijfolie die uit de pan vliegt... :eek:
Ik weet dat het gewoon 1 probleem vervangen door een ander zou zijn 😂

De ‘alles of niets’ email setting van SmartSchool. Dossier aangemaakt? Mailke. Dossier aangepast? Mailke. Dossier afgesloten? Mailke. Oei, iets vergeten en bijgezet? Mailke. U geeft geen les aan deze klassen? No worries, have a mailke! U kan sowieso niet in die dossiers want het zijn uw klassen niet? Tja….
Ik heb 432 mails gekregen via SmartSchool, sinds zondagavond. 15 van klassen waar ik ook sta dus eventueel nodig kan hebben.
Ge kunt iets afvinken maar dan is het no mailkes no more van nothing nie.

De ‘alles of niets’ email setting van SmartSchool. Dossier aangemaakt? Mailke. Dossier aangepast? Mailke. Dossier afgesloten? Mailke. Oei, iets vergeten en bijgezet? Mailke. U geeft geen les aan deze klassen? No worries, have a mailke! U kan sowieso niet in die dossiers want het zijn uw klassen niet? Tja….
Ik heb 432 mails gekregen via SmartSchool, sinds zondagavond. 15 van klassen waar ik ook sta dus eventueel nodig kan hebben.

Zijt blij... gullen hebt tenminste Smartschool.

Bij ons leven we nog in de steentijd met papierkes in de rugzak.

Zijt blij... gullen hebt tenminste Smartschool.

Bij ons leven we nog in de steentijd met papierkes in de rugzak.
Awel, ik begrijp uw frustratie voor sommige dingen maar ik vind het bij ons dan weer te veel van het goede:
Les beginnen: smartboard aanleggen, inloggen op windows, windows die enkele ogenblikken nodig heeft, inloggen op SmS, telefoon raadplegen voor dubbele authentificatie code, SmS aanwezigheden ingeven, naar portaal van cursus, inloggen op portaal, cursus inladen. Begin.
Bij ons moet de eerste graad nog in de rij en stil zijn. Dat lukt nooit direct dus is al snel 8u35 voor je de eerste zin les geeft en eigenlijk ‘begint’ het om 8u25.
Een gulden middenweg heb ik nog nooit mogen meemaken :(

Als je gmail gebruikt kan je filters opstellen met specifieke keywords. Dan verdwijnt dat allemaal in een bodemloze map.

Als je gmail gebruikt kan je filters opstellen met specifieke keywords. Dan verdwijnt dat allemaal in een bodemloze map.
Mijn man zei ook zo iets maar als er dan een belangrijk iets tussen zit. Ik heb ooit een klassenraad gemist zo en ik heb er bij wijze van spreken nog stress van. (Al was dat een klas waar ik niet kwam dus wtf, meneer Toch??)

Op FB: ouders, check de boekentas
in de boekentas: "gelieve FB te checken"
Eerder: lege boekentas, 's avonds om 20u bericht op fb: joepie morgen maken we een boswandeling! Gelieve lunch te voorzien voor de kinderen die warm eten en aangepaste kledij, voor het goede humeur zorgen wij! 🥳

Eerder: lege boekentas, 's avonds om 20u bericht op fb: joepie morgen maken we een boswandeling! Gelieve lunch te voorzien voor de kinderen die warm eten en aangepaste kledij, voor het goede humeur zorgen wij! 🥳
Oh ja, daar kon ik mij ook steendood aan ergeren in de kleuterklas / lagere school. Altijd zo last minute van die onnozele requests waar een normale werkmens onmogelijk nog aan kon voldoen. In het middelbaar is dat precies toch wat beter geregeld.

Awel, ik begrijp uw frustratie voor sommige dingen maar ik vind het bij ons dan weer te veel van het goede:
Les beginnen: smartboard aanleggen, inloggen op windows, windows die enkele ogenblikken nodig heeft, inloggen op SmS, telefoon raadplegen voor dubbele authentificatie code, SmS aanwezigheden ingeven, naar portaal van cursus, inloggen op portaal, cursus inladen. Begin.
Bij ons moet de eerste graad nog in de rij en stil zijn. Dat lukt nooit direct dus is al snel 8u35 voor je de eerste zin les geeft en eigenlijk ‘begint’ het om 8u25.
Een gulden middenweg heb ik nog nooit mogen meemaken :(

Haha, ik ga onze oudsten op school gaan halen daarnet en zie een briefje in de rugzak zitten.
Geachte ouder, vanaf volgend jaar gebeurt alle communicatie via Smartschool.

woohoo, te vroeg geklaagd :D

Haha, ik ga onze oudsten op school gaan halen daarnet en zie een briefje in de rugzak zitten.
Geachte ouder, vanaf volgend jaar gebeurt alle communicatie via Smartschool.

woohoo, te vroeg geklaagd :D
Je kan via SmS á la minute een nota ingeven die ook onmiddellijk doorgaat naar de ouders. Ik ga niet zeggen dat ik niet twee keer een momentje gehad heb van ‘muhaha you little shit’.

Echt, he. Hoe laat die tegenwoordig waarschuwen. De beste dit jaar was ‘s avonds nog ‘en voor morgen graag een grote spons’ Ja, juf, ik ben Squidward, niet Spongebob… een grote spons… om 8u ‘s avonds…

hier is dat met een papierke in de rugzak: "beste ouder, morgen leren we over <insert onderwerp>, gelieve <insert object> mee te brengen"

ja hallo, waar moet ik dat nu nog gaan halen?

Shit zo herkenbaar.

Half tien op een fucking zondagavond laatst...

Reacties incoming, van zodra je fans terug zijn van de WC.
Terug van de wc? De meesten antwoorden net OP de wc. Dat bedoelde je? Allez tenzij je al voorspelt dat ze deze keer hun handen voor iets anders moesten gebruiken bij het seksualiseren van functioneel naakt... oh... oh wait... :eek:

:headshake:

Terug van de wc? De meesten antwoorden net OP de wc. Dat bedoelde je? Allez tenzij je al voorspelt dat ze deze keer hun handen voor iets anders moesten gebruiken bij het seksualiseren van functioneel naakt... oh... oh wait... :eek:

:headshake:
tenor.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan