Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omwille van stevige rugklachten moet ik dagelijks een inspuiting met diclofenac krijgen.
De rug voel ik nauwelijks nog, maar de spieren in de kont zijn al zo goed aangeprikt dat ik het idee heb dat @straight_six een ganse dag in mijn kont heeft zitten knijpen 😒😣

Allé vooruit, de debielen om hun moto die denken dat voorrangsregels, snelheidsregels en verkeersregels niet voor hen gelden kruipen weer vanonder hun steen. En dan nog het lef hebben om van hunne tak te maken als je ze niet voor laat. Echt het type waarvan je hoopt ze tweehonderd meter verder tegen een boom te zien plakken. Als je toch gelijk “nen echte” wilt rijden, huur dan het circuit af. Bende mongolen.
Wij hebben hetzelfde, maar dan met wielerterroristen

Omwille van stevige rugklachten moet ik dagelijks een inspuiting met diclofenac krijgen.
De rug voel ik nauwelijks nog, maar de spieren in de kont zijn al zo goed aangeprikt dat ik het idee heb dat @straight_six een ganse dag in mijn kont heeft zitten knijpen 😒😣
Eerst knijpen om dan te kunnen masseren.

Van de andere kant toon je dan ook meteen aan deze mensen dat niet alles op te lossen is door een grote mond open te zetten.
En als u kinderen schrik krijgen van u en u een monster vinden,,, dan zal hij wel een tof karakter hebben, ook voor zijn tirade over de appels.

Vorige week nog contact gehad met een klant van ons die een boete moest betalen. We werden uitgescheten tot en met. Hij zou het niet betalen en we moesten ons schamen en dit en dat.
We hebben er gewoon een extra instantie bij betrokken die ons gelijk heeft gegeven, hij heeft mogen betalen en op aanraden van de baas hebben we hem ook een mail na verzonden: zo ziet u maar meneer,,, niet alles kan opgelost worden met veel lawaai te maken :p
Hehe ik heb zo eenhele tijd geleden een klant aan de lijn gehad die nu toch begon te roepen direct 'het is niet in orde', 'jullie komen nooit meer op mijn werven'... etc etc.
2 minuten opgezocht waarover het ging, en dan ne kurkdroge mail gestuurd dat wij enkel geleverd hadden en niet geplaatst, en dus tegen een ander moest gaan zagen. Niks meer van gehoord daarna :lol:

OT: andere klant die iets dat een paar weken geplaatst is kapot heeft gekregen. Of iemand anders heeft het kapot gemaakt. Hij vraagt vervanging, ik stuur een offerte. Weken niks van gehoord tot ik opeens vraag krijg wanneer we komen. Ik zeg dat we nog geen goedkeuring kregen, antwoordt hij simpelweg dat wij het kapot kunnen geplaatst hebben en verantwoordelijk blijven.
Echt... hoe achterlijk sommige mensen zijn... Denkt die nu echt dat wij kapot gerief gaan plaatsen op ne werf? Het beste is dat die werf een half stort is en er een stelling staat vlak naast ons materiaal. Er kan dus perfect iets van de stelling gevallen zijn.

Gebouw naast ons zijn ze al gans de dag aan het boren. Ik kom er zot van.

Ik heb dat eens 4 weken aan een stuk gehad op vakantie (alee ja, opgraving). Zelden dichter bij een strafblad (of ontoerekeningsvatbaarheid) gestaan dan toen.

Hier heeft de dansschool (die normaal in de sportzaal oefent) eenzijdig besloten de lessen gewoon buiten te blijven geven... EEN... HELE... ZOMER... LANG... IEDERE...AVOND.

Vandaag wielertoerist op de autosnelweg, niet op de pechstrook, midden van het vak, deathwish?
jogger in het midden van de weg, fietspad en voetpad zijn samen anderhalve meter breed en nieuw aangelegd, meneer vond dat dat kon!

Ik ben voor 't eerst in mijn leven een baard aan 't kweken. Ik zit nu in periode van de jeukende baard :wallbash: :wallbash: :wallbash: . Ik hoop dat dat snel over gaat.

Ik ben voor 't eerst in mijn leven een baard aan 't kweken. Ik zit nu in periode van de jeukende baard :wallbash: :wallbash: :wallbash: . Ik hoop dat dat snel over gaat.
als ge daar doorgeraakt mag je in de club. Die fase maakt de onderscheiding tussen jongetjes en echte mannen. :D

Voor de baardenmannen hier: Heb ook al eens een paar keer geprobeerd, maar mijn madam is resoluut: als ik de baard laat staan, laat ze haar baard beneden ook staan.

Hoe hebben jullie dat klaargespeeld?

Voor de baardenmannen hier: Heb ook al eens een paar keer geprobeerd, maar mijn madam is resoluut: als ik de baard laat staan, laat ze haar baard beneden ook staan.

Hoe hebben jullie dat klaargespeeld?
simpel... wij zijn de man thuis...:D
Nee ik heb hier ook in het begin wat strubbelingen gehad maar dat gaat over met den tijd. Nu kan ze niet meer zonder. (ik denk ondertussen toch al 4 jaar baardmens.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan