Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als ik het goed begrepen heb is de filmer nu de boosdoener en niet de mensen die aan doxing hebben gedaan. Volgens mij maakt die mens ook maar een objectief beeld van de situatie op dat moment. Die persoon is ook niet degene die het nodig vindt om tegen personeel van een winkel te gaan janken over een stel jonagolds.

Een pink lady had ook wel goed geweest zeker. Iedereen zal zo wel zijn probleempjes hebben, maar dat kon de winkelmedewerkster dus ook hebben als dat al de 10e keer was dat die vraag komt. Geen reden tot roepen naar iemand hoor. Beheers je toch eens.

Akkoord dat die man beter meteen geblurd werd in het originele filmpje, maar goed, niet iedereen heeft video skills.
Een objectief beeld? Een geknipt filmpje waarin de winkelmedewerker hem eerst afblaft op Facebook zwieren is geen objectief beeld vormen eh. En waarom moet zij een objectief filmpje maken? Gewoon een sensatiezoeker en niets meer of minder.

Appartement boven het mijne heeft een goed jaar leeg gestaan, maar sinds een paar weken woont hier nu een koppel van tussen de 25 en de 30.

Voor een of andere reden vinden die het zo geweldig... cool/stoer/whatever om élke avond al hun ramen open te doen en hun muziek vollenbak te zetten zodat de hele straat het kan horen. Ik vraag me dan altijd af wat in zo'n mensen hun kop omgaat om dat te doen. Hoe gaat zo'n gesprek ook? "Schatje, snel, het is 17u, doet gij alle ramen open dan zet ik de muziek op"

Chance dat het meestal nog retro house is :unsure:

Appartement boven het mijne heeft een goed jaar leeg gestaan, maar sinds een paar weken woont hier nu een koppel van tussen de 25 en de 30.

Voor een of andere reden vinden die het zo geweldig... cool/stoer/whatever om élke avond al hun ramen open te doen en hun muziek vollenbak te zetten zodat de hele straat het kan horen. Ik vraag me dan altijd af wat in zo'n mensen hun kop omgaat om dat te doen. Hoe gaat zo'n gesprek ook? "Schatje, snel, het is 17u, doet gij alle ramen open dan zet ik de muziek op"

Die zijn eenzaam en hopen dat mensen zo naar hen komen en een feestje bouwen

Hebt gij dat hier nog al eens niet gepost? :unsure:
Toen was het nog schijtmuziek. :rofl:

Appartement boven mij heeft een jaar leeg gestaan maar nu is er toch een koppel komen wonen.
Denk een jaar of 27, Vlamingen. Nu vinden die het allebei zo stoer om élke avond al hun ramen open te zetten en hun schijtmuziek voor heel de straat te spelen.

Gaat er bij mij echt niet in hoe mensen zo kunnen zijn. Heb ik dan zelf zoveel schaamte om andere mensen te storen?

Hebt gij dat hier nog al eens niet gepost? :unsure:
Holy shit, ik dacht echt dat het aan mij lag en een déja vu had. 😂

Edit: de originele post was van 16 juni

Appartement boven mij heeft een jaar leeg gestaan maar nu is er toch een koppel komen wonen.
Denk een jaar of 27, Vlamingen. Nu vinden die het allebei zo stoer om élke avond al hun ramen open te zetten en hun schijtmuziek voor heel de straat te spelen.

Gaat er bij mij echt niet in hoe mensen zo kunnen zijn. Heb ik dan zelf zoveel schaamte om andere mensen te storen?

Om 00:30 wakker geworden van luid gepraat en lachen, velux was dicht.
Twee huizen verder stonden drie party tenten opgesteld.
Lustig lege flesjes bier in de bak laten vallen. Ik schatte een persoon of 10-15.
Dan maar de politie gebeld, rond 01:30 was het dan stil.

In het begin van de lockdown was dat cool het. Toen werd dat gewaardeerd. Nu mogen de mensen terug buiten en moeten deze nog even vanonder hun steen kruipe'

Dochter mij daarnet helemaal onder gekotst. Top.
Zolang ge dees nie voorkrijgt ist nog ok;

DGK3leqXsAIDJfm.jpg

Edit Crew: foto tussen spoilertags geplaatst.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gok dat mensen uw geweldige mop niet apprecieren!
Bende cultuurbarbaren!

(was trouwens naar het Reed-Anderson-Zorn concert op Jazz Middelheim geweest. Ondanks de papieren die overal ophingen met "no hits", toch nog veel mensen die verward en teleurgesteld weggingen omdat er geen "Walk on the Wild Side" zat aan te komen)

Laatst bewerkt:
Allé vooruit, de debielen om hun moto die denken dat voorrangsregels, snelheidsregels en verkeersregels niet voor hen gelden kruipen weer vanonder hun steen. En dan nog het lef hebben om van hunne tak te maken als je ze niet voor laat. Echt het type waarvan je hoopt ze tweehonderd meter verder tegen een boom te zien plakken. Als je toch gelijk “nen echte” wilt rijden, huur dan het circuit af. Bende mongolen.

Mijzelf. Ga vandaag op gesprek om evt aantal uren les te geven op een bepaalde school. Mijn vak is ‘levensbeschouwelijk’ dus die gesprekken zijn soms wat creatief. In dit geval de ‘lege stoel’ vraag: je mag om het even wie uitnodigen.
Waarop ik dus ‘mijn mama’ en de tranen in mijn ogen springen. Ik had het niet zien aankomen, het rolde er zo uit. Was beschaamd en kwaad op mijzelf.
Het zijn maar 6 uren dus als ik het niet heb is het zeker geen drama maar ben nog altijd kwaad op mijzelf. Traantjes bij een sollicitatie. FML.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan