Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als alleenstaande met meer dan 30% eigen inbreng draaide alles rond de 1.4%, de laatste 2 weken op 25j. Ofwel vast ofwel 20/5Onderhandelingen met de bank. Ik doe dat dus absoluut niet graag.
Wat zijn de gangbare rentevoeten op dit moment eigenlijk? Uiteraard zit daar wat schommeling op afhankelijk van inkomen, kredietbedrag, enz.
Maar ik ga ervan uit dat ze niet boven de 2 staan? Kunt ge dat eigenlijk ergens opzoeken?
Kwestie dat ik niet voor clown sta als ik een richting van rentevoet aanhaal.
Ik neem aan dat het voor een hypothecaire lening is? Dan kun je altijd hier eens wat nakijken:Onderhandelingen met de bank. Ik doe dat dus absoluut niet graag.
Wat zijn de gangbare rentevoeten op dit moment eigenlijk? Uiteraard zit daar wat schommeling op afhankelijk van inkomen, kredietbedrag, enz.
Maar ik ga ervan uit dat ze niet boven de 2 staan? Kunt ge dat eigenlijk ergens opzoeken?
Bedankt om dat te willen delen!Als alleenstaande met meer dan 30% eigen inbreng draaide alles rond de 1.4%, de laatste 2 weken op 25j. Ofwel vast ofwel 20/5

Klopt.Ik neem aan dat het voor een hypothecaire lening is? Dan kun je altijd hier eens wat nakijken:
![]()
Hypothecaire leningen vergelijken - Spaargids.be
Simuleer en vergelijk hypothecaire leningen (woonkrediet) voor uw project. Bekijk voorstellen van afgesloten woonleningen en kies de beste.www.spaargids.be
Hier kan je ook terecht met vragen over rentevoeten:Onderhandelingen met de bank. Ik doe dat dus absoluut niet graag.
Merci! Maar voorlopig weet ik voldoende.Hier kan je ook terecht met vragen over rentevoeten:
![]()
Nieuwbouw - Verbouwing - Huis kopen - Een nieuw begin
Als je als samengesteld gezin wettelijk gaat samenwonen, wie is dan gezinshoofd? :unsure: Ik dacht niet dat dit nog zo bepaald werd, maar je dit ondertussen zelf kon kiezen.www.beyondgaming.be
Ik wil absoluut niet klinken alsof ik kay-gells levenskeuzes begrijp (laat staan steun), maar tenzij hij een kloaka heeft zal het wel meevallen qua druipende drek.
Plassen in de douche, ok, maar dit heb ik toch nog nooit gedaan en ook nog nooit geweten van iemand.Ja he, enfin er blijft meestal weinig aan mijn gat hangen dus es met de sproeier erop en tis niet dat er bruin water afloopt dan se. Soms es een klein stukske maar da is het dan.
Das toch ook gewoon veel aangenamer, dacht da er meer mensen da deden eigenlijk.

Je probeert toch niet uw zoontje weg te spoelen hè?de laatste kak die ik in mijn douche gevonden heb was van mijn 2 jarige zoontje.
En dat spoelt dus godverdomme niet makkelijk weg langs die goot hé
Zoals dat Afrikaans spreekwoord: "het badwater niet met het kind weggooien".Je probeert toch niet uw zoontje weg te spoelen hè?
Edit: Slechte mop gemaakt!Zoals dat Afrikaans spreekwoord: "het badwater niet met het kind weggooien".

Waren het dan deze? https://www.collectandgo.be/colruyt...?rootCategoryId=20014#pdp_3074457345616683597Zak diepvries chocoladekoeken zat niet in mijn collect en go. Ik stuur een mail dat ze er niet bij zaten. Gewoon omdat ze een bonnetje zouden geven. Moest het geen 15km zijn dan had ik er gewoon om geweest.
Ja zijn zulke. Totaal niet te vergelijken met echte. Maar is mijn vrouw die dat eet, ik moet dst niet hebben.Waren het dan deze? https://www.collectandgo.be/colruyt...?rootCategoryId=20014#pdp_3074457345616683597
Hoe verhoudt het zich met "echte" chocoladekoeken?
Herkenbaar. Nuja ik neem die mensen niets kwalijk, dat is ook gewoon een hondenstiel. Voor mijn part schaffen ze al die next day delivery zaken af en beperken ze die mensen hun werkdruk, dan zullen ze misschien ook even kunnen wachten aan de deur.Levering van een pakket via DPD. Ik ben geen fan van thuislevering, omdat ze er altijd in slagen om te leveren als ik op toilet of in de douche zit. Daarnaast heb ik schrik om te laat aan de deur te staan, omdat die nooit geduld hebben.
Maar opeens zag ik “Live Tracking” in mijn mail staan. Hallelujah dacht ik, kunnen zien waar de bestelwagen is haalt de stress weg. Enkel staat die bestelwagen nu zogezegd al een half uur op dezelfde locatie, dus dat klopt al langs geen kanten.
Gewoon vaste levering na 3 werkdagen. Leveren op kortere termijn sowieso betalend maken. Het zou ons heel wat ellende besparen.Herkenbaar. Nuja ik neem die mensen niets kwalijk, dat is ook gewoon een hondenstiel. Voor mijn part schaffen ze al die next day delivery zaken af en beperken ze die mensen hun werkdruk, dan zullen ze misschien ook even kunnen wachten aan de deur.