Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ze diene Conings gevonden hebben kunnen ze daar weer over beginnen zeiken op tv pfff. Heel diene circus was dus gewoon voor niks.
We zijn verlost van een terrorist he. Dat is nu eigenlijk juist wel nieuws. De rest van de binnenlandse nieuws lijkt wel op de kinderjournaal van vroeger.

Onze marginale buur zijn roestig krel is ofwel verkocht ofwel finaal afgekeurd. En hetzelfde marginale tafereeltje is er zich aan het afspelen, echter deze keer is het een rode seat ibiza van het jaar 2005.

Waarom o waarom moet persé dat chappement er weer onder uit?

Die auto staat al van half één op een krik en ze zijn constant aan het bonken op de uitlaat. Met weeral de zeer stereotiep marginale groeps activiteit met wat volk dat er op een stoeltje op staat te gapen hoe één iemand een auto onvakkundig aan het verkrachten is.

Het is nu 20u30, ik hoor de slijpschijven weeral en ik kom licht beschonken van de schoonfamilie maar als die gast weeral zijn marginale weer bucht begint te testen om 22u dan ga ik eens verhaal halen en smijt ik mijn slets in zijne nek. Ze hebben hier recentelijk ne Van Haren neergepoot dan gaat dien mens ineens sletsen hebben voor tien jaar.

Man ik ga blij zijn als ik binnen één jaar kan verhuizen.

Ben ik de enige die zich enorm stoorde aan die "tante" van Jurgen C.? IEDERE camera die ik heb zien passeren in de nieuwsberichten stond ze er wel voor en zelfs midden in het 1 uur nieuws gisteren moest ze toch effe tussen de cameraman en de boswachter komen met "Ik ben de tante he".... Waarop die boswachter "jaja dat weet ik..."

De koffieklets op het werk, nu al.

"Ja JC is sowieso in scene gezet"

Het is dan natuurlijk ook sterker dan mijzelf om er niet op te reageren...

Met weeral de zeer stereotiep marginale groeps activiteit met wat volk dat er op een stoeltje op staat te gapen hoe één iemand een auto onvakkundig aan het verkrachten is.
Speelden ze ook luide, tjoenermuziek af? Hoort meestal ook bij de festiviteiten. Jeweetwel:

Boenkeboenkeboenk
Een véél te hoge vrouwenstem die eerst wat onverstaanbare jammerkreten lijkt te slaan die meer weg hebben van een muezzin die net vijf minuten geleden onverdoofd gecastreerd werd en oproept tot gebed.
Higher! Desire! Take me to the fire!
Doef.....
Doef...
Doef..
Doef.
Doefdoefdoefdoefdoef
Boenkeboenkeboenkebonk!

x oneindig. :help:

dit ontroerende verhaaltje doet me toch denken hoe mooi, maar tegelijk ook wreed de wereld kan zijn.

van zo'n verhalen voel ik me eigenlijk schuldig om mens te zijn.

van zo'n verhalen voel ik me eigenlijk schuldig om mens te zijn.
Was je een roofdier geweest en had je het pad gekruist van die biggen/zeug, dan had je ze levend verscheurd en opgeschrokt.
Dat is volgens mij nog veel wreder dan ze eerst goed te soigneren om ze daarna verdoofd te slachten...

De koffieklets op het werk, nu al.

"Ja JC is sowieso in scene gezet"

Het is dan natuurlijk ook sterker dan mijzelf om er niet op te reageren...
Tis niet normaal.... overal zulle :)

Hoeveel mensen er niet aan melken zijn dat de overheid hem 3 weken terug vermoord heeft, en hem nu "laten vinden" hebben.
Tuurlijk! Zo logisch en slim bedacht.
Ze gaan hem vermoorden en dan laten vinden door de Burgemeester op de plek waar men al weken zoekt, om zeker geen argwaan op te wekken!!

:unsure:

Ben ik de enige die zich enorm stoorde aan die "tante" van Jurgen C.? IEDERE camera die ik heb zien passeren in de nieuwsberichten stond ze er wel voor en zelfs midden in het 1 uur nieuws gisteren moest ze toch effe tussen de cameraman en de boswachter komen met "Ik ben de tante he".... Waarop die boswachter "jaja dat weet ik..."
Ik vond dat ook maar een vreemd eerlijk gezegd. Maar goed, als je net hoort dat je neef dan toch dood is zal dat wel wat als een schok komen, daarom vond ik het ook deontologisch niet correct dat ze haar dan voor de camera laten verklaren dat het een complot is en hij wel door "een van die 500 mannen" zal doodgeschoten zijn. Tijdens zo'n gebeurtenissen verliezen mensen het (weinige) verstand dat ze hebben, dus negeer die dan toch gewoon.

Onze garage komt uit op voetpad, daarnaast fietspad en dan dus baan. Wij parkeren in de garage dus moet er ingereden worden. Hierdoor denkt elke automobilist dat wij proberen om op een zeer onnozele plaats proberen onze auto rechtsomkeer te draaien. Wat niet klopt, we rijden gewoon onze garage in. Gefoeter en getoeter tot we die poort opendoen en dan is het rap stil. Het is ook breed genoeg dat, zelfs als de auto recht voor de poort staat om in te rijden, je zelfs met een Hummer kan passeren (autohandel naast ons heeft het nog gedaan!) en toch blijft madam met haar Qashqai staan en vloeken.

Tis niet normaal.... overal zulle :)

Hoeveel mensen er niet aan melken zijn dat de overheid hem 3 weken terug vermoord heeft, en hem nu "laten vinden" hebben.
Tuurlijk! Zo logisch en slim bedacht.
Ze gaan hem vermoorden en dan laten vinden door de Burgemeester op de plek waar men al weken zoekt, om zeker geen argwaan op te wekken!!

:unsure:
"Het kan toch geen toeval zijn dat ze die terugvinden op de verjaardag van MVR"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan