Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Parkeerboete 🤐 het ergste is dat ik niet eens wist dat je ook op zaterdag je schijf moest leggen. In de week deed ik het altijd namelijk.
Dure les (25€)

Wat voor "soort" hotel dan? Want ik heb zelf vijf jaar als hotelreceptionist gewerkt maar het gevoel dat gij beschrijft heb ik niet echt vaak ervaren.
Integendeel, ik voelde mij juist wél gezien aangezien de meeste mensen in een hotel "de receptie" als hét centrale punt van het hotelgebeuren beschouwen. En alhoewel er dagelijks ook wel (té)veeleisende en/of irritante gasten bij zaten, gebeurde alles doorgaans wel met respect en heb ik er zelden het gevoel gehad maar als meubilair bekeken te worden.
Een vrij normale 4 ster maar het is een hub voor alle sporters voor sportgebeuren in de omgeving. Die sporters en hun entourage zijn over het algemeen niet ok. Veel Noord-Fransen ook, die zijn ook niet fantastisch.

Kat veroorzaakt vermoedelijk woningbrand
Hoezo hebben 'sommige' inductieplaten dan géén beveiliging?
Als ik hier de inductieplaat aanzet maar ik zet er géén kookwaren op (voorbeeld een pot) dan zal na xx tijd de inductieplaat zich automatisch terug uitschakelen. (dat heb ik ook al getest)

Die gaat echt niet eeuwig blijven aanstaan en dan vuur vatten.

Oude zak van de fanfare die me helemaal agressief gekregen heeft.

Ik kom af met de fiets en ze zijn daar met de fanfare voor een café aan het spelen, dus ik rij stapvoets. Staat daar een oude lul met een plakkaatje te zwaaien terwijl heel het 2de rijvak volledig vrij was. "AFSTAPPEN GODVERDOMME VAN DIE VÉLO!" Ik zeg " hela ventje een beetje dimmen eh ik ben geen hond." "VAN DIE VÉLO EN TE VOET DAAR OP DE TROTOIR" ik stap af en die heeft daar de lading gevangen. Ik stond er bijna neus aan neus mee iets van " ALS JE NIET DIRECT STOPT MET ZWAAIEN MET JE BORDJE DAN MAG JE HET SAMEN MET JE DWAZE KEPIE UIT DE DAKGOOT BIJ DE TROTOIR GAAN HALEN!" Ondertussen ook afgestapt en twas plots met veel minder noten op de zang (pun intended). Het stond daar natuurlijk vol met volk die aan het lachen waren. Als ik passeerde zeiden ze van je moet je niet laten opjagen erdoor. Moet zijn dat hij er wel bekend om is.

De week ervoor op net dezelfde plek hetzelfde gehad maar dan met een idioot van de vinkenzetting ik kom af en dat kalf loopt vlug naar een Nadar die hij rap voor mijn neus op de baan zet. Ik sta daar van wtf? "IK GA JE EEN BOETE GEVEN"

Speciaal volkje daar in Krombeke.

Ik kom af met de fiets en ze zijn daar met de fanfare voor een café aan het spelen, dus ik rij stapvoets. Staat daar een oude lul met een plakkaatje te zwaaien terwijl heel het 2de rijvak volledig vrij was. "AFSTAPPEN GODVERDOMME VAN DIE VÉLO!" Ik zeg " hela ventje een beetje dimmen eh ik ben geen hond." "VAN DIE VÉLO EN TE VOET DAAR OP DE TROTOIR" ik stap af en die heeft daar de lading gevangen. Ik stond er bijna neus aan neus mee iets van " ALS JE NIET DIRECT STOPT MET ZWAAIEN MET JE BORDJE DAN MAG JE HET SAMEN MET JE DWAZE KEPIE UIT DE DAKGOOT BIJ DE TROTOIR GAAN HALEN!" Ondertussen ook afgestapt en twas plots met veel minder noten op de zang (pun intended). Het stond daar natuurlijk vol met volk die aan het lachen waren. Als ik passeerde zeiden ze van je moet je niet laten opjagen erdoor. Moet zijn dat hij er wel bekend om is.

De week ervoor op net dezelfde plek hetzelfde gehad maar dan met een idioot van de vinkenzetting ik kom af en dat kalf loopt vlug naar een Nadar die hij rap voor mijn neus op de baan zet. Ik sta daar van wtf? "IK GA JE EEN BOETE GEVEN" ik zeg "aja? Jij gaat me een boete geven? (haalt dienstpas uit). Twas direct ook een toontje lager en de Nadar was rap aan de kant.

Fanfare, vinkenzetting, ... jij hebt een portaal naar 1920 gevonden?

Ik zat nog met circa 80 cent in mijn hoofd voor de prijs van een postzegel.
Blijkt dat dat ondertussen al 1,10 euro is voor een postzegel.

De verzendkosten dus te laag gezet op de buy and sell ;-)

Kat veroorzaakt vermoedelijk woningbrand
Hoezo hebben 'sommige' inductieplaten dan géén beveiliging?
Als ik hier de inductieplaat aanzet maar ik zet er géén kookwaren op (voorbeeld een pot) dan zal na xx tijd de inductieplaat zich automatisch terug uitschakelen. (dat heb ik ook al getest)

Die gaat echt niet eeuwig blijven aanstaan en dan vuur vatten.
misschien stond er wel iets anders op de kookplaat. Ik zet bijv. mijn airfryer ook onder de dampkap op het vuur. En die blijft er dan staan tot de mand uit de vaatwas komt of tot we de kookplaten nodig hebben. Of als ik iets moet bakken in de combi-grill dan zet ik de broodmand die normaal op die combi grill staat, dan op de kookplaat. En ik durf dat dan ook wel laten staan tot we de kookplaten weer nodig hebben.

Wij kunnen de kookplaten wel `locken`, maar dat is evengoed maar een paar seconden uw vinger op de sleutel-toets houden, dus imo gaat de kat dit ook wel kunnen unlocken .

De week ervoor op net dezelfde plek hetzelfde gehad maar dan met een idioot van de vinkenzetting ik kom af en dat kalf loopt vlug naar een Nadar die hij rap voor mijn neus op de baan zet. Ik sta daar van wtf? "IK GA JE EEN BOETE GEVEN"

:lol:

Nog voor ik halverwege je verhaal zat, wist ik al welk café. :D
Kerel stond gisteren om een of andere reden, moederziel alleen van zijn kloten te maken op auto's die zogezegd te dicht van de nadars rond het lege terras passeerden.

Ik mag geen ajuin, look en afgeleiden eten. Al een aantal jaar niet meer. Mijn schoonouders weten dat. Toch slagen ze er bijna elke keer in om mij iets voor te schotelen waar die zaken inzitten. Vandaag kreeg ik coq au vin voorgeschoteld, met een royale portie zilveruitjes ... :angry:

Ik mag geen ajuin, look en afgeleiden eten. Al een aantal jaar niet meer. Mijn schoonouders weten dat. Toch slagen ze er bijna elke keer in om mij iets voor te schotelen waar die zaken inzitten. Vandaag kreeg ik coq au vin voorgeschoteld, met een royale portie zilveruitjes ... :angry:
is dat dan uit kwade wil of vergeten ze dat echt?
En hoe komt het dat ge die zaken niet moogt eten?

is dat dan uit kwade wil of vergeten ze dat echt?
En hoe komt het dat ge die zaken niet moogt eten?

Ik denk dat ze gewoon niet er bij stil staan dat zilveruitjes hetzelfde zijn als ajuinen.

En ik heb een nogal zware intolerantie voor fructanen, die heel fel aanwezig zijn in ajuinen en aanverwanten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan