Mulan
Well-known member
Blootsvoets gaan?Het is roeien met de riemen van het secretariaat, pleister van een rol die denk ik 20 jaar oud is. Ze geven hier ook houtbewerking, daarmee dat ik dacht ‘ik draai daar een vijs in’
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blootsvoets gaan?Het is roeien met de riemen van het secretariaat, pleister van een rol die denk ik 20 jaar oud is. Ze geven hier ook houtbewerking, daarmee dat ik dacht ‘ik draai daar een vijs in’
Blij dat ik niet alleen ben in deze ergernis.![]()
“Steeds weer die patserbakken langs ons terras: dit moet stoppen”: cafébaas roept op om van Grote Markt één fietsstraat te maken
Uitbater Steve Vonck van ‘t Hemelrijk op de Grote Markt heeft het helemaal gehad met de patserbakken en <i>boemcars</i>. “Gasten die met hun opgefokte auto’s twintig keer op een avond rond de Grote Markt rijden: het is verschrikkelijk, complete waanzin. Dit moet stoppen.” Optreden blijkt niet...www.hln.be
Echt een plaag.

Jawel hè, dat is een hybride geen full electric. Zoek maar eens op, maakt nog redelijk deftig geluid.En dan die foto van een I8 erbij. Een auto die helemaal geen geluid maakt.![]()
Mexico en Cuba, ook al gedaan in de zomermaanden. Dat is precies alsof er een rivier in je nek begint te stromen en die pas stopt op de grondIk ben half juli getrouwd in een kuststad aan de golf van Mexico. Ik droeg de traditionele, linnen, guayabera (denk een soort van linnen hemd gemaakt voor dat klimaat, kan formeel zijn) en ik heb nooit zo afgezien van de warmte als de avond van het feest. Als de plaatselijke bevolking opmerkt dat het toch wel een warme avond is, wordt het afzien. Dat is dan ook de vochtigheid van de tropen en 35 graden. Je zweet, maar je koelt amper af dus je zweet meer en dat tot je ergens kan vluchten naar een plaats met airconditioning.
). Maar die hitte dat is toch nog een pakske anders dan hier hoorWa zou je doen met die kapotte OP5?Vorige week mijn PC die een paar keer uit valt. PSU dus versleten. Nieuwe gekocht, ma gelukkig wou mijn madam dat bekostigen voor mijn verjaardag.
Valt vandaag mijn gsm en breekt het scherm toch wel zekerad: 't Is nen Oneplus 5 met versleten batterij dus om daar nog geld in te steken om te repareren vind ik ook zonde. Al blijft het algemeen wel jammer, ik had nog geen zin om daar geld aan uit te geven.

Hmm interessant! Ik moet er juist nog de data van 1 app af halen. Ik dacht dat die backupte maar da's niet het gevalWa zou je doen met die kapotte OP5?
Ik kan die eventueel wel gebruiken voor onderdelen..![]()

Mag niet, voorbeeldfunctie en al datte.Blootsvoets gaan?

Sterkte kerel.Dat een mens van de ene moment van normale gemoedstoestand zomaar kan wisselen naar een halve depressie. Zo is voor mij het nummer the funeral van band of horses een echte breaker. Ik kan mij perfect gelukkig voelen en als dat nummer ergens gespeeld wordt sta ik tegen het eind van het nummer met tranen in de ogen en meer gewoon omdat dat mij zo hard terugkatapulteert naar het moment dat onze dochter in mij armen gestorven is. Jezus wat haat ik het menselijk brein om ons zo naar de kloten te helpen![]()
Merci. Ik kom het wel te boven hoor maar ik vraag me echt af waarom we als mens altijd makkelijker aan de slechte zaken herinnerd worden dan aan de leuke dingen des levens. Soms is een mens zijn geheugen toch redelijk sadistischSterkte kerel.

Zelf heb ik eerder de omgekeerde ervaring; dat ik “snel” voorbij lijk te gaan aan negatieve herinneringen en me vooral de mooie gebeurtenissen herinner (of romantiseer). Maar een kind verliezen lijkt me zowat het meest aangrijpende wat je kan meemaken en ik kan me niet voorstellen wat dat teweegbrengt. Zeker als er dan zo’n specifieke trigger afgaat die je helemaal terugbrengt naar het moment/verlies.Merci. Ik kom het wel te boven hoor maar ik vraag me echt af waarom we als mens altijd makkelijker aan de slechte zaken herinnerd worden dan aan de leuke dingen des levens. Soms is een mens zijn geheugen toch redelijk sadistisch![]()
Het wordt ècht beter! Er komt een dag waarop je ook zal glimlachen tussen de tranen door omdat je je dan ook de kleine, perfecte dingen aan jullie dochter zal herinneren.Merci. Ik kom het wel te boven hoor maar ik vraag me echt af waarom we als mens altijd makkelijker aan de slechte zaken herinnerd worden dan aan de leuke dingen des levens. Soms is een mens zijn geheugen toch redelijk sadistisch![]()
Veel sterkte toegewenst. Ouders die een kind verliezen, ik kan het mij niet voorstellen, doch al enkele malen gezien bij kennissen.Dat een mens van de ene moment van normale gemoedstoestand zomaar kan wisselen naar een halve depressie. Zo is voor mij het nummer the funeral van band of horses een echte breaker. Ik kan mij perfect gelukkig voelen en als dat nummer ergens gespeeld wordt sta ik tegen het eind van het nummer met tranen in de ogen en meer gewoon omdat dat mij zo hard terugkatapulteert naar het moment dat onze dochter in mij armen gestorven is. Jezus wat haat ik het menselijk brein om ons zo naar de kloten te helpen![]()
Zak diepvries chocoladekoeken zat niet in mijn collect en go. Ik stuur een mail dat ze er niet bij zaten. Gewoon omdat ze een bonnetje zouden geven. Moest het geen 15km zijn dan had ik er gewoon om geweest.
Nu ik krijg een mail terug met een tegoedbon en excuses en dat dit niet de bedoeling is van collect en go. Ik antwoord dat het geen probleem is dat missen menselijk is.
Krijg ik nu juist een voice-mail bericht van de collruyt waar ik geweest ben en die jongen die het er niet in gestoken had om zich te excuseren hiervoor en dat ik gerust eens mag langs gaan dat hij zijn excuses kan aanbieden.
Wtf.. Voor een zak koeken van nog geen 3€. Die mens gaat daarvoor dan wss onder zijn voeten gekregen hebben. Had ik het geweten ik had het gewoon zo gelaten want ik voel me daar echt niet goed bij.