Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was tenminste geen katoenen legging.Ik reed 100,word ik voorbij gestoken door een moto met daarop 1 of andere nozem met katoenen broekske en sweater, echt, hoe achterlijk kan je zijn dat je denkt geen beschermkledij nodig te hebben als je zo een snelheden maakt?!?![]()
Ik zit nog met een Oneplus 3 En blijf het ook altijd maar uitstellen ;-)Vorige week mijn PC die een paar keer uit valt. PSU dus versleten. Nieuwe gekocht, ma gelukkig wou mijn madam dat bekostigen voor mijn verjaardag.
Valt vandaag mijn gsm en breekt het scherm toch wel zekerad: 't Is nen Oneplus 5 met versleten batterij dus om daar nog geld in te steken om te repareren vind ik ook zonde. Al blijft het algemeen wel jammer, ik had nog geen zin om daar geld aan uit te geven.
Als de mijne kapot is ernstig aan t overwegen om de oneplus 2 die nog marcheerde terug in dienst te pakkenIk zit nog met een Oneplus 3 En blijf het ook altijd maar uitstellen ;-)
.Mijn OP5 marcheerde eigenlijk nog goed, afgezien van de batterij. Soms valt hij opeens uit als ik nog 20% heb ma kom daar kon ik nog mee leven.Ik zit nog met een Oneplus 3 En blijf het ook altijd maar uitstellen ;-)
Oei, nie gezien dat er een stuk af was! Ziet alleen zijn eigen, niemand is ooit depri of boos of ziek of onrecht aangedaan, behalve hij. Hij zegt ook nooit niets maar is wel vaak boos omdat je ongezegde dingen niet begrijpt.Da's eindigen met een serieuze cliffhanger!
Klinkt als mijn moeder. Heel vermoeiend om altijd in "competitie" te moeten gaan als je je niet goed voelt, ze maakt er echt een wedstrijd van. Dat is een van de redenen dat ik niets van persoonlijke informatie meer met mijn moeder deel, en dan is ze daar ook weer boos over, omdat ik haar niet in vertrouwen wil nemen.Ziet alleen zijn eigen, niemand is ooit depri of boos of ziek of onrecht aangedaan, behalve hij.
wacht, 40 jarige die 'nukkig' is omdat er niks op zijn verjaardag kan gedaan worden?Kan een maand of twee terug naar mijn vorige job, is bezig houding tijdens de zomer en extra centje. Heb het besproken met echtgenoot, al twee weken. Geen problemen.
Nu gisteren plots een rothumeur van zijn kant ‘want dat is toch ambetant om daar te moeten rondfietsen met zijn agenda maar ja nu moet je het ook niet meer afzeggen’
Vent.
Hij zit in het onderwijs, dus kent zijn agenda al een tijdje. Zomervakantie idem.
Ik ‘moest’ niet zonodig extra gaan werken, had graag de zomer vrij gehad (vaneigens) maar trouwboek wordt 40 en aangezien er niet veel over is, dacht ik met de maand bij te werken toch iets leuks te kunnen aanbieden voor die verjaardag. Alleen later in de zomer.
Maar hij is dus nukkig dat er op de dag zelf niet veel kan gedaan worden en die donderwolk blijft maar hangen. Mijn goesting om de effort te doen zakt ook weg. Of mijn goesting om de centjes aan hem te hangen toch.
(ik ben getrouwd met een schitterende mens, absoluut, maar een minpunt is bij hem altijd wel geweest dat hij alleen zijn eigen ziet, niemand is ooit depri of boos of ziek of onrecht aangedaan, behalve hij. Hij zegt ook nooit niets maar is wel vaak boos omdat je ongezegde dingen niet begrijpt.

Bij mij was mijn vriendin nukkig omdat ik op mijn gemak wou zijn op mijn verjaardag. Ik heb gewoon verlof te doen om te chillen en daarna BBQ gemaakt. Ze vond het ambetant dat ik dat op mijn eigen verjaardag moest doenwacht, 40 jarige die 'nukkig' is omdat er niks op zijn verjaardag kan gedaan worden?![]()

Same here. "as ge mij echt ne cadeau wilt geven, laat mij dan gerust op dieje dag" Viel niet zo in goede aarden.Bij mij was mijn vriendin nukkig omdat ik op mijn gemak wou zijn op mijn verjaardag. Ik heb gewoon verlof te doen om te chillen en daarna BBQ gemaakt. Ze vond het ambetant dat ik dat op mijn eigen verjaardag moest doen![]()
Kinderen maken, dan begrijpen ze dat opeens heel goedSame here. "as ge mij echt ne cadeau wilt geven, laat mij dan gerust op dieje dag" Viel niet zo in goede aarden.
Hij zegt ook nooit niets maar is wel vaak boos omdat je ongezegde dingen niet begrijpt.

Of beter nog: boos worden/zijn omdat je er dan niet dieper op ingaat. Alsof ze willen dat we gaan graven? Nope. Alsof het me zoveel boeit dat ik er alles voor ga laten vallen en de oorzaak van de malcontentement ga uitspitten.wandelende mysteries, niks zeggen en boos zijn omdat je het niet snapt
De enige reden dat ik nog op mijn werk zit is omdat hier airco isDe vervelende hitte.

Euh... welk land?Spoedbezoekje aan de tandarts.
111 euro voor een voorbereiding van een wortelkanaalbehandeling en 2de afspraak van 658 euro voor de wortelkanaalbehandeling (3 kanalen) zelf.
Is dat nu niet een beetje van de pot gerukt? 30% ervan wordt terug betaald, en dat lijkt altijd het uitvlucht te zijn voor de hoge bedragen. Alsof dat een oneindige potje is.
En dit alles een week na een traject van 5 afspraken bij een andere tandarts voor het vullen van gaatjes, alles opgeteld ook nog eens 1400 euro.
Laatste ontzenuwing hier was (denk ik) iets van een 130 euro waarvan ik 60% terugtrok. Geen idee waar die absurde bedragen vandaan komen, maar voor in Belgie is da niet normaal nee.Hangt er van af of de tandarts geconventioneerd is ook.Euh... welk land?Laatste ontzenuwing hier was (denk ik) iets van een 130 euro waarvan ik 60% terugtrok. Geen idee waar die absurde bedragen vandaan komen, maar voor in Belgie is da niet normaal nee.