Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon, eigen ergernis dan.
Vandaag burgerlijke rechtszaak over een ongeval van januari 2020. Voor wie vorige berichten niet heeft gelezen: in januari 2020 ongeval met tegenpartij met valse papieren en politierechtbank heeft in augustus vorig jaar geseponeerd.

Bon, ik wil mijn geld voor de auto, dus klaag ze burgerlijk aan: mijn advocaat dus hele goeie beurt gemaakt, tegenpartij hun advocaat was een lulletje rozenwater en kon niets inbrengen, zaak overduidelijk. Rechter: "hmmm, toch ingewikkeld, uitspraak 7 september". Wtf zeg. Die moet nu drie maand nadenken over iets overduidelijk? Ondertussen al 15k aan gerechtskosten, gelukkig voor verzekering, maar hoe absurd is dat systeem eigenlijk?

Shit zeg. Hiervan bloed mijn hart.
Nathalie is 2 jaar jonger dan mij en verdwenen in mijn wijk in Leefdaal.
Sterkte aan de ouders. 💞 We zullen je nooit vergeten Nathalie.😘

Wtf is er weer gaande in de wereld? Die vader die zijn 2 dochters verdrinkt in de zee, nu die moeder in gent die haar kind van 8 een dodelijke overdosis geeft.

En dan nog dat kindje dat in die vijver verdrinkt tijdens de match van de duivels...

Mijn vaderhart bloedt :(

en in italie ook iemand die gewoon twee kindjes in koele bloede heeft vermoord.

Sommige mensen zijn toch echt wel ziek in hun hoofd .

Just, die had ik ook gelezen vandaag :(

Slecht geslapen, stik kapot, slecht gezind, nog 7,5 uur te gaan en veel te druk op zo'n klotedag.

En dan nog zo laf zijn om zich door de kop te schieten. Had hij beter van de eerste keer gedaan.

Couchsurfing die me plots uit mijn account locked tenzij ik een maandelijkse bijdrage doe terwijl ik indertijd al een bijdrage had gegeven voor een lifetime premium account. Ja, laat dan maar. Ik ga wel naar BeWelcome dan. Jammer van alle referenties die ik daar had opgebouwd. :frown:

Normaal klik ik, om vlot dingen op te zoeken, met de rechtermuisknop op een woord en dan 'zoek op google'. Dit is al zo een gewoonte geworden om het 2e lijntje aan te klikken. Maar nu hebben ze onlangs bij een update van chrome er de optie 'link naar markering' bij toegevoegd en klik ik telkens het verkeerde aan 😠

Gisteren met paar man gespard die hun klitteband niet goed rond hun handschoenen hadden.
Heel mijn armen, nek vol met schuurwonden daarvan dus en tijdens 't sparren ook nog ergens mijn scheen tegen iets met als gevolg dat daar het bloed aan uitliep.

Kan een maand of twee terug naar mijn vorige job, is bezig houding tijdens de zomer en extra centje. Heb het besproken met echtgenoot, al twee weken. Geen problemen.
Nu gisteren plots een rothumeur van zijn kant ‘want dat is toch ambetant om daar te moeten rondfietsen met zijn agenda maar ja nu moet je het ook niet meer afzeggen’

Vent.

Hij zit in het onderwijs, dus kent zijn agenda al een tijdje. Zomervakantie idem.

Ik ‘moest’ niet zonodig extra gaan werken, had graag de zomer vrij gehad (vaneigens) maar trouwboek wordt 40 en aangezien er niet veel over is, dacht ik met de maand bij te werken toch iets leuks te kunnen aanbieden voor die verjaardag. Alleen later in de zomer.

Maar hij is dus nukkig dat er op de dag zelf niet veel kan gedaan worden en die donderwolk blijft maar hangen. Mijn goesting om de effort te doen zakt ook weg. Of mijn goesting om de centjes aan hem te hangen toch.

(ik ben getrouwd met een schitterende mens, absoluut, maar een minpunt is bij hem altijd wel geweest dat hij alleen zijn eigen ziet, niemand is ooit depri of boos of ziek of onrecht aangedaan, behalve hij. Hij zegt ook nooit niets maar is wel vaak boos omdat je ongezegde dingen niet begrijpt.

Laatst bewerkt:
Kan een maand of twee terug naar mijn vorige job, is bezig houding tijdens de zomer en extra centje. Heb het besproken met echtgenoot, al twee weken. Geen problemen.
Nu gisteren plots een rothumeur van zijn kant ‘want dat is toch ambetant om daar te moeten rondfietsen met zijn agenda maar ja nu moet je het ook niet meer afzeggen’

Vent.

Hij zit in het onderwijs, dus kent zijn agenda al een tijdje. Zomervakantie idem.

Ik ‘moest’ niet zonodig extra gaan werken, had graag de zomer vrij gehad (vaneigens) maar trouwboek wordt 40 en aangezien er niet veel over is, dacht ik met de maand bij te werken toch iets leuks te kunnen aanbieden voor die verjaardag. Alleen later in de zomer.

Maar hij is dus nukkig dat er op de dag zelf niet veel kan gedaan worden en die donderwolk blijft maar hangen. Mijn goesting om de effort te doen zakt ook weg. Of mijn goesting om de centjes aan hem te hangen toch.

(ik ben getrouwd met een schitterende mens, absoluut, maar een minpunt is bij hem altijd wel geweest dat hij

Da's eindigen met een serieuze cliffhanger!

Vorige week mijn PC die een paar keer uit valt. PSU dus versleten. Nieuwe gekocht, ma gelukkig wou mijn madam dat bekostigen voor mijn verjaardag.

Valt vandaag mijn gsm en breekt het scherm toch wel zeker :sad: 't Is nen Oneplus 5 met versleten batterij dus om daar nog geld in te steken om te repareren vind ik ook zonde. Al blijft het algemeen wel jammer, ik had nog geen zin om daar geld aan uit te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan