Als uw kinderen zoiets geven, is het idd serieus.Want het was serieus enzo!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als uw kinderen zoiets geven, is het idd serieus.Want het was serieus enzo!
We zullen je nooit vergeten Nathalie.
Dat is inderdaad wat het artikel impliceert.We zullen je nooit vergeten Nathalie.![]()

Just, die had ik ook gelezen vandaagen in italie ook iemand die gewoon twee kindjes in koele bloede heeft vermoord.
![]()
Italië in shock: man schiet spelende broertjes (3 en 8) op straat dood: “Ze stierven in armen van hun vader”
De Italiaanse stad Ardea, in de buurt van Rome, is zondagochtend opgeschrikt door een gruwelijk drama. Een 35-jarige man schoot daar in een park twee spelende broertjes van 3 en 8 jaar dood. De kinderen stierven in de armen van hun vader, met wie de schutter mogelijk een conflict zou hebben. Dat...www.hln.be
Sommige mensen zijn toch echt wel ziek in hun hoofd .

ThxDat is inderdaad wat het artikel impliceert.

Maar de nacht zelf wel probleemloos doorgekomen? Dat zou bij mij omgekeerd zijn denk ik.Gisteren avond nog zitten 'snacken' aka 'vreten' in de zetel en nu ben ik mottig![]()
En dan nog zo laf zijn om zich door de kop te schieten. Had hij beter van de eerste keer gedaan.en in italie ook iemand die gewoon twee kindjes in koele bloede heeft vermoord.
![]()
Italië in shock: man schiet spelende broertjes (3 en 8) op straat dood: “Ze stierven in armen van hun vader”
De Italiaanse stad Ardea, in de buurt van Rome, is zondagochtend opgeschrikt door een gruwelijk drama. Een 35-jarige man schoot daar in een park twee spelende broertjes van 3 en 8 jaar dood. De kinderen stierven in de armen van hun vader, met wie de schutter mogelijk een conflict zou hebben. Dat...www.hln.be
Sommige mensen zijn toch echt wel ziek in hun hoofd .

Sporten is gezond, allezGisteren met paar man gespard die hun klitteband niet goed rond hun handschoenen hadden.
Heel mijn armen, nek vol met schuurwonden daarvan dus en tijdens 't sparren ook nog ergens mijn scheen tegen iets met als gevolg dat daar het bloed aan uitliep.

Kan een maand of twee terug naar mijn vorige job, is bezig houding tijdens de zomer en extra centje. Heb het besproken met echtgenoot, al twee weken. Geen problemen.
Nu gisteren plots een rothumeur van zijn kant ‘want dat is toch ambetant om daar te moeten rondfietsen met zijn agenda maar ja nu moet je het ook niet meer afzeggen’
Vent.
Hij zit in het onderwijs, dus kent zijn agenda al een tijdje. Zomervakantie idem.
Ik ‘moest’ niet zonodig extra gaan werken, had graag de zomer vrij gehad (vaneigens) maar trouwboek wordt 40 en aangezien er niet veel over is, dacht ik met de maand bij te werken toch iets leuks te kunnen aanbieden voor die verjaardag. Alleen later in de zomer.
Maar hij is dus nukkig dat er op de dag zelf niet veel kan gedaan worden en die donderwolk blijft maar hangen. Mijn goesting om de effort te doen zakt ook weg. Of mijn goesting om de centjes aan hem te hangen toch.
(ik ben getrouwd met een schitterende mens, absoluut, maar een minpunt is bij hem altijd wel geweest dat hij
ad: 't Is nen Oneplus 5 met versleten batterij dus om daar nog geld in te steken om te repareren vind ik ook zonde. Al blijft het algemeen wel jammer, ik had nog geen zin om daar geld aan uit te geven.