Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met de vrouw iets aan het zoeken in de kelder, besluiten dat het in het tuinhuis ligt en bij het nemen van de trap keihard met de bovenkant van mijn hoofd tegen het (stenen) gat van de keldertrap gelopen in het te vlot nemen van de eerste trede. Ik was aan het praten, dus mogelijk kwam het geluid door het dichtklappen van mijn mond, maar de vrouw was alleszins hard geschrokken. Ik kan toch nog schrijven, lezen, praten, ... dus het zal wel meevallen.

Ze is me net een Ibuprofenneke komen brengen, ze maakt haar nog altijd zorgen. Het is toch een schat.
Die van mij zou wenen moest ik zoiets voorhebben, maar dan vooral van het lachen.

Tof snoetje met mondmasker kan bedriegelijk zijn ze
True true :p . Ziet dat ze nog twee geel tanden had en een snor t zou direct wat minder zijn.

Ergernis voor de rest al heel den dag lui maar nu uiteraard niet terwijl de wekker toch relatief vroeg staat morgen.

Moest iets ongerelateerd op youtube vinden over LED's. Kwam ik dit tegen in mijn recommended videos. Neen. Gewoon Neen.

Die onnozelaars van Luminus hebben zonder mijn medeweten mijn maandelijks voorschot aangepast. 70 euro meer per maand afdokken ... Ik zal mijn verbruik zelf wel in 't oog houden en aanpassen waar nodig.

Die onnozelaars van Luminus hebben zonder mijn medeweten mijn maandelijks voorschot aangepast. 70 euro meer per maand afdokken ... Ik zal mijn verbruik zelf wel in 't oog houden en aanpassen waar nodig.
Je werkt dan waarschijnlijk met domiciliëring en niet met een doorlopende opdracht.

Je werkt dan waarschijnlijk met domiciliëring en niet met een doorlopende opdracht.
Voor mensen zoals ik die dachten dat het 2 dezelfde dingen waren.

Wat is een doorlopende betalingsopdracht?​

Met een doorlopende betalingsopdracht geeft u uw bank de opdracht om op een vaste datum - bijvoorbeeld de vijftiende van elke maand - een bedrag te storten op een bepaalde rekening. Zo’n opdracht beheert u volledig zelf en u kunt ze dus ook op elk moment zelf aanpassen of opzeggen.

Wat is een domiciliëring?​

Met een domiciliëring geeft u toestemming aan een bedrijf/schuldeiser om uw facturen automatisch te innen bij uw bank.

Met Luminus heb ik ook altijd last rond deze tijd van't jaar reden: mijn verbruik is rond de 3000 Kwh per jaar wat overeenkomt met +/- 870 Euro per jaar. ik betaal 60 € / maand voorschot en een afrekening rond deze tijd van 150 €, elk jaar opnieuw wil men dat voorschot verhogen naar 100 €, reden: dan heb t u een lichte afrekening meneer, neen ik betaal minstens 330 € teveel. En elk jaar opnieuw moet ik dreigen met een overstap alvorens het voorschot op 60€ terug gezet wordt ....

"Padel": uzelf belachelijk maken op teamvergaderingen door "paaaadel" te zeggen... Tis blijkbaar "paddèle" uitgesproken. How lame. Tis wel met 1 d ipv dubbele d he

"Padel": uzelf belachelijk maken op teamvergaderingen door "paaaadel" te zeggen... Tis blijkbaar "paddèle" uitgesproken. How lame. Tis wel met 1 d ipv dubbele d he
Misschien kunt ge hier terecht:

of hier:

:unsure:

1. Nieuw huis gekocht, alles werkte totdat vaatwasser overliep en nergens meer het water wegloopt. Ontstoppingsdienst laten komen en die vinden totaal niets. (camera, spoeling alles. Alles is proper in de leidingen en al, toch loopt ineens het water niet meer weg uit de pompbak. Geen verstropping in sifon of iet) .Straks komt de vorige eigenaar om naar te kijken aangezien het huis 5 jaar oud is, en nog nooit problemen er waren.

2. Zat vast in een eenrichtingsstraat omdat plotseling een camion besluit om te stoppen in het midden van de baan. Na 8 minuten besluit ik dan om om te keren aangezien de niet Nederlands sprekende werkers gewoon verder doen. Dus rijdt ik de ocharme 4 meter van de eenrichtingsstraat uit, tot dat een bewoner express met zijn bakfiets zich voor mijn auto gooit en meldt dat dit een eenrichting straat is. Toen ik vriendelijk (roepend) zei dat ik al zo lang sta te wachten op die mongols in de straat, dat mijn geduld echt op is en dat hij als de flikker met zijn kutfiets moet oprotten. De rotserpent.

Dat kan iedereen overkomen, deevil.

Misschien kunt ge hier terecht:

of hier:

:unsure:
Dus jullie wisten dit al?

Hoe? Dat "padel" is toch nog maar een recente populaire hipstersport waar er zoveel hype over is? Ik wist niet dat dat zelfs bestond zoiets.

Ah, herkenbaar. Hier hetzelfde, ook domiciliëring. Woonden hiervoor op een appartement met elektrische accumulatoren dus ik verwachtte een stevige afrekening dus geen probleem. Maand erna: "voor uw gemak hebben we uw voorschot vervijfvoudigd", bedankt Luminus!

Je kan (kon) dat door in te loggen op MyLuminus of zoiets zelf aanpassen, maar wel maar binnen bepaalde grenzen, anders moet je inderdaad bellen.

Dus jullie wisten dit al?

Hoe? Dat "padel" is toch nog maar een recente populaire hipstersport waar er zoveel hype over is? Ik wist niet dat dat zelfs bestond zoiets.
Ik weet niet eens wat het exact is maar ik heb dat wel al (juist) horen uitspreken ja. Leenwoorden volgen de Nederlandse regels niet.

Laatst bewerkt:
Na 6 afspraken met de tandarts om mijn gebit op orde te zetten sinds gisteren ineens acute kiespijn, in die mate dat ik er helemaal zot van kom en vannacht dus niet geslapen heb. Ik hoop dak seffens meteen op consult kan. 3gr paracetamol, 1gr ibu, niks helpt :angry:

Slenteraars die het voetpad blokkeren door centraal in het midden te lopen met oortjes in de oren en tokkelend op de gsm.

Na 6 afspraken met de tandarts om mijn gebit op orde te zetten sinds gisteren ineens acute kiespijn, in die mate dat ik er helemaal zot van kom en vannacht dus niet geslapen heb. Ik hoop dak seffens meteen op consult kan. 3gr paracetamol, 1gr ibu, niks helpt :angry:

Paracetamol en Ibuprofen tesamen genomen? Een tandarts heeft dit ooit aan een vriendin aangeraden en is voor mij echt een wondermiddel tegen serieuze tandpijn.

Paracetamol en Ibuprofen tesamen genomen? Een tandarts heeft dit ooit aan een vriendin aangeraden en is voor mij echt een wondermiddel tegen serieuze tandpijn.
Nee dat nu niet, gespreid over de loop van de nacht / ochtend.
Tussen de laatste gram para en de 600mg ibu die ik net genomen heb zat wel maar 2u, en dat helpt precies een klein beetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan