Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brief in de schoolagenda: morgen gaat kind op uitstap, gelieve xyz te voorzien. Op zich niks mis mee, maar ik vind de avond voordien wel wat laat om te laten weten. Nu moet ik hopen dat de auto voor 19u30 thuis is dat ik nog in een winkel raak (ze gaan naar een of ander atelier, ze hebben materiaal nodig)

Brief in de schoolagenda: morgen gaat kind op uitstap, gelieve xyz te voorzien. Op zich niks mis mee, maar ik vind de avond voordien wel wat laat om te laten weten. Nu moet ik hopen dat de auto voor 19u30 thuis is dat ik nog in een winkel raak (ze gaan naar een of ander atelier, ze hebben materiaal nodig)

Hier is dat ook, zot word ik ervan.

"morgen mag je kapoen dit of dat meebrengen"

of een opdracht voor de ouders, laat jullie fantasie maar werken

Kleuterjuffen hebben het toch gemakkelijk tegenwoordig, laat de ouders maar voorbereidingswerk doen!

Orange die mijn mobiel abo vandaag heeft afgesloten omdat ik een verkeerde gestructureerde mededeling heb gebruikt, en volgens hen de factuur dus nog niet betaald werd. The fuck, wel beetje overdreven reactie voor een factuur dat een maand te laat betaald wordt.

Huis gekocht, tekenen van compromis is bijna 4 maand geleden.
Ondertussen al een maand aan het wachten om een aktedatum vast te leggen 😬
Notariaat van de verkoper wilt niet echt meewerken, ongelofelijk frustrerend want ik heb maar geen zekerheid om mijn verhuis te regelen

Combinatie van warmte, trein en mondmasker
Same de eerste trein nog strategisch achter de graffiti kunnen schillen de tweede was t gwn volle bak zweten zelfs de schoon blonde met lange schoon benen en een tof snoetje die al is Sharon Stone gewijs van positie veranderde bracht amper zoden aan de dijk.

Laatst bewerkt:
Orange die mijn mobiel abo vandaag heeft afgesloten omdat ik een verkeerde gestructureerde mededeling heb gebruikt, en volgens hen de factuur dus nog niet betaald werd. The fuck, wel beetje overdreven reactie voor een factuur dat een maand te laat betaald wordt.
Proximus had ergens dit jaar mijn internet vertraagd omdat mijn factuur voor diezelfde maand nog niet betaald was. Hun abuis maar amai tegen dat die dat verstonden…

Centraal renson ventilatie systeem in het appartement dat op de badkamer véél te gevoelig ingesteld staat.. Het moment dat er een beetje vocht naar de badkamer gaat, begint dat ding weer volle bak te draaien :sop:

Proximus had ergens dit jaar mijn internet vertraagd omdat mijn factuur voor diezelfde maand nog niet betaald was. Hun abuis maar amai tegen dat die dat verstonden…
Doen die dat? Telenet heb ik al verschillende keren per ongeluk te laat betaald en die zeggen daar precies niets op zolang het niet te lang over tijd is.

Doen die dat? Telenet heb ik al verschillende keren per ongeluk te laat betaald en die zeggen daar precies niets op zolang het niet te lang over tijd is.
Ik weet niet of ze het strictement mogen doen maar ze doen het wel. Dan stuur je een betalingsbewijs door en 1 keer doen ze dan direct de snelheid terug maar een volgende keer moet je een dikke week wachten. (Toch 3 keer voorgehad)

Same de eerste trein nog strategisch achter de graffiti kunnen schillen de tweede was t gwn volle bak zweten zelfs de schoon blonde met lange schoon benen en een tof snoetje die al is Sharon Stone gewijs van positie veranderde bracht amper zoden aan de dijk.
Tof snoetje met mondmasker kan bedriegelijk zijn ze

Laatst bewerkt:
Vannacht zijn de batterijen van de thermostaat blijkbaar (te) leeg gegaan. Bijgevolg is de verwarming in “aan” blijven staan, zonder corrigerende input van de thermostaat. 👌
Tot daar mijn voornemen om de warmte deze week “zo lang mogelijk buiten te houden”.
Dan moet em toch eerst al aangeslagen zijn voordat em dan kan blijven aanliggen, dat is een bistabiele relais en zonder stroom blijft em in de laatste positie staan

Dan moet em toch eerst al aangeslagen zijn voordat em dan kan blijven aanliggen, dat is een bistabiele relais en zonder stroom blijft em in de laatste positie staan
Bedankt, interessant want zou idd willen zeggen dat het vannacht afgekoeld was beneden mijn minimumtemperatuur. Had ik niet verwacht!

Bedankt, interessant want zou idd willen zeggen dat het vannacht afgekoeld was beneden mijn minimumtemperatuur. Had ik niet verwacht!
Welja misschien interessant om eens te bekijken of je hem niet volledig op zomerstand kunt zetten, wie weet sloeg em nog soms aan snachts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan