Ze brouwen ook wel een paar geweldige bieren.
De twee beste bieren van België zelfs imo:
Orval
ChimayVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze brouwen ook wel een paar geweldige bieren.
Orval
ChimayIk vind dat net geweldig werken.Tab grouping in chrome dat opeens weer aangezet is.
Het zal wel aan mij liggen maar dit werkt toch vreselijk irritant?
In theorie kunt ge alles doen met een airfryer. Ge hebt in uw keuken eigenlijk niet ander nodig.Deep Fried Ice Cream is een relatief bekend gerecht, dus in theorie kan het
![]()
Fried ice cream - Wikipedia
en.wikipedia.org
Heb ook altijd veel tabbladen openstaan. Misschien is mijn probleem vooral dat er tabs automatisch gegroepeerd worden en dat heel onoverzichtelijk is. Zelf bewust groepen maken zie ik het nut natuurlijk wel van in.Ik vind dat net geweldig werken.
Ik heb meestal een tabblad of 30 openstaan, nu kan ik alles van google mail en chat en kalender bij mekaar zetten in tijdelijk minimizen, en een tweede groep met alles van google docs & sheets & drive
Heb ook altijd veel tabbladen openstaan. Misschien is mijn probleem vooral dat er tabs automatisch gegroepeerd worden en dat heel onoverzichtelijk is. Zelf bewust groepen maken zie ik het nut natuurlijk wel van in.
Daarnet een nmr gehad van de hersenen (ikv migraine) en fuck, wat een kabaal was dat?
Ik voelde me alsof ik in een matrixprinter zat op een thunderdome feestje!![]()
Hier in de buurt is dat ook. Een bakker heeft dat speciaal aangevraagd voor zijn klanten zodat die langs de kant van de weg kunnen parkeren omdat de grote parking die vroeger gebruikt werd privaat eigendom was en nu niet meer gebruikt mag worden. Terwijl er al reeds een tiental parkeerplaatsen voor zijn zaak zijn (ook voor bewoners) en op +- 50-100 meter wandelen er voor +100 auto's parking is. Maar ja, de mensen moesten maar eens 10 meter moeten wandelen.Auto's die op de weg geparkeerd staan.
En dan bedoel ik niet in een woonwijk of stads/dorpskern waar het zone 30/50 is en ge sowieso met druk verkeer zit, maar een gewone baan waar ge 70 ofzo moogt en waar midden op de rijbaan dan een auto staat geparkeerd. Lijkt me ook vooral een regionaal fenomeen te zijn want hier in Limburg zie ik dat eigenlijk nooit, maar in regio Tienen (waar mijn vriendin vandaan komt) is dat blijkbaar wel zeer gebruikelijk.
Toen ik haar leerde kennen was dat voor mij dus echt wennen om daar te rijden en dan plots auto's midden op de rijstrook te zien staan. Inmiddels ben ik het wel gewoon, al erger ik me er wel nog vaak aan.
Eigenlijk erger ik mij in het algemeen wel aan het wegennet in die regio. Hier in Limburg zit er toch nog een soort van "structuur" in het wegennet, zelfs in een landelijke boerengemeente als pakweg Kinrooi hebt ge toch nog een soort van "hoofdwegen". In regio Tienen/Hageland lijkt het alsof ze overal maar wat besloten dorpskernen/huizen neer te plaatsen at random, en daar dan maar wat wegen tussen getrokken hebben.
Hier in de buurt is dat ook. Een bakker heeft dat speciaal aangevraagd voor zijn klanten zodat die langs de kant van de weg kunnen parkeren omdat de grote parking die vroeger gebruikt werd privaat eigendom was en nu niet meer gebruikt mag worden. Terwijl er al reeds een tiental parkeerplaatsen voor zijn zaak zijn (ook voor bewoners) en op +- 50-100 meter wandelen er voor +100 auto's parking is. Maar ja, de mensen moesten maar eens 10 meter moeten wandelen.

Geen koptelefoon gehad maar ik had wel 10m verder in mijn handtas oordopjes in schuim liggen, dus perfect veilig te gebruiken, alleen hadden ze niets gezegd over het lawaaiIdd pokkenherrie en je ligt er met je hoofd pal in.... Dat koptelefoontje met muziek doet niet veel, beter goeie oordoppen inpluggen als je er gevoelig voor bent. Geluidsniveau gaat tot 100Db of meer bij sommigen in bepaalde sequenties... dus idd party.

Maar dan weten ze wel de oorzaak he.Dus als ik het goed lees hebben ze zonder enige gehoorbescherming een mri afgenomen? Dat is echt zeer onverantwoord. Zou ik toch eens aankaarten bij die dienst. In UZ Gent krijg je oordopjes met daarboven nog een koptelefoon.
Zo gaan ze die migraine niet oplossen![]()
![]()
![]()
![]()

Enkel mousse volledig rond het hoofd, ik had nog al lachend gezegd dat ik geen claustrofobie heb en wel een dutje ging doenDus als ik het goed lees hebben ze zonder enige gehoorbescherming een mri afgenomen? Dat is echt zeer onverantwoord. Zou ik toch eens aankaarten bij die dienst. In UZ Gent krijg je oordopjes met daarboven nog een koptelefoon.
Zo gaan ze die migraine niet oplossen![]()
![]()
![]()
![]()

Dat lijkt mij nu wel geen geweldig systeem eerlijk gezegd, hier hebben we ook zoiets dat je kan verplaatsen met batterijen, maar als die in de "houder" hangt werkt die op netstroom.Vannacht zijn de batterijen van de thermostaat blijkbaar (te) leeg gegaan. Bijgevolg is de verwarming in “aan” blijven staan, zonder corrigerende input van de thermostaat.
Tot daar mijn voornemen om de warmte deze week “zo lang mogelijk buiten te houden”.