Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door het fuuuuuuuucking terras gezakt.
Ik leg uit: terras in tuin is met van die ouderwetse tegels, een stukje egaal met de grond en een stukje dat hoger lag. Van dit huis is ooit een stuk afgebroken om opnieuw te aan te leggen dus nooit echt vragen bij gesteld. Een dag of vier geleden gemerkt dat een tegel van het verhoogde stuk wiebelde. In de veronderstelling dat er door de vele regen wat verschuift, terras tenslote zeker 40 jaar oud, er niet echt veel bij stilgestaan en gewoon afgesproken met een handige kameraad dat er in de zomer iets effen kan gelegd worden.
Vandaag even over en weer naar tuinhuis en de grond zakt onder mijn voeten weg. Of toch onder 1 voet. Been de leegte in. Heel het verhoogde stuk terras ligt over een soort reservoir van drie meter diep. Gewoon een soort dunne betonnen platen erover, geen ondersteuning ofzo. Beeld u een programma in over DIY ra
Een joekel van een schaafwonde, had erger kunnen zijn maar piekt lijk ne MoFo.
Gisteren liepen de kinderen nog heel de tuin af, had het onder hen begeven, ik moet er niet aan denken.

Aiiieeeee
Steenput? Stond er geen water in? Anders onuitputtelijke bron van water!

Laatst bewerkt:
Als je daar optimaal van wil "genieten", moet je in de Vlaamse Ardennen komen wonen! 😳😞
Da's ook het enige wat die regio te bieden heeft 🙈🙈🙈. Die kasseistroken die daar nu nog zijn is gewoon omdat ze 50 jaar geleden geen geld hadden om het te asfalteren, zelfde in Noord Frankrijk.

Letterlijk zou dat een waterige oplossing zijn van fosforzuur en suiker, met wat smaak- en kleurstoffen.
pH is ook rond de 2.3, wat vrij sterk zuur is (zuiver citroensap is 2.2 dacht ik).

Er is een reden dat je daarmee roest kan wegwerken of een biefstuk oplossen. Of je tanden om zeep kan helpen.

File aan rode lichten door een fcking wielerkoers. Bende klotehommels, zoek u een sport waar ge het gewoon volk niet met kloot op ne zondagnamiddag.
Vorige week ook nog in de file gestaan omwille van zo'n onnozele koers (dwars door Hageland)... Irriteren de wielertoeristen u niet op de weg, dan kan je wel staan aanschuiven voor een wedstrijd. Wat iedereen hier in Vlaanderen toch leuk vindt aan die sport, het blijft mij een raadsel.

Al een paar dagen last van ademhaling tijdens slaap --> pollen vieren feest buiten met al dat goed weer en géén regen.
Ik word dan wakker precies in halve ademnood en moet dan nogal groggy grijpen naar puff
Die trekt dan zo de longen open en dan krijg ik van die hoest aanvallen...mja

Jaren geen last gehad, dit jaar ist erg...ma goed, tis al niet meer zoals vroeger da mijn ogen zoals een kikker bijna uit mijn ogen puilden, bloedrood stonden en mijn neusgaten gewoon open kranen waren...small win, still a win

Tab grouping in chrome dat opeens weer aangezet is.
Het zal wel aan mij liggen maar dit werkt toch vreselijk irritant?

moet een onsite interventie gaan doen en de helft van bxl is afgesloten voor het bezoek van die gepensioneerde us pipo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan