Ik mag het wel tijdens de uren doen, maar heb een afspraak op zondag gekregen. Dus geen betaalde pauze.Vriendin moet blijkbaar verplicht de uren inhalen die ze afwezig zal zijn om haar covid-vaccin te halen. Eigenaar van de firma geeft haar wel gelijk, maar haar rechtstreekse baas wil niet plooien. Hopelijk komt die eigenaar nog tussen. Dat is na mijn moeder (die dan nog voor de overheid werkt), pas de tweede die ik hoor die het niet tijdens de betaalde uren mag doen. Ik moet zelfs 45min enkel rijden om mijn vaccin, dus geschat 2u weg: wordt gewoon met de glimlach betaald zodat we weer normaal kunnen doorwerken nadien.
. Hopelijk komt die eigenaar nog tussen. Dat is na mijn moeder (die dan nog voor de overheid werkt), pas de tweede die ik hoor die het niet tijdens de betaalde uren mag doen. Ik moet zelfs 45min enkel rijden om mijn vaccin, dus geschat 2u weg: wordt gewoon met de glimlach betaald zodat we weer normaal kunnen doorwerken nadien.

'
.

. Ik hoop over enkele weken terug op niveau te zijn. Ik ben over vier weken aan de voet van de Ventoux, ik denk dat ik die dit jaar wijselijk links laat liggen.