Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
CDW, zelfs als je voor dat genre bent, slaapmuziek :p na 5 seconden heb je ganse liedje al gehoord, constant hetzelfde.
Mijn ergernis : collega's
Week of 2/3 geleden op het werk mail van ene die zijn week wachtdienst wou wisselen, vanmorgen stuur ik een mail naar die kerel met de vraag is het nog nodig en dat ik die week wel wil wisselen en vraag of week x past voor hem, zou mij best uitkomen. Geen antwoord. Toevallig antwoord er een uur of 5 later iemand anders op zijn originele mail en daar antwoord die 1e dan binnen de 10 minuten op ... Weer wat geleerd over mijn collega of collega's, want is wel weer zeer toevallige timing. Backstabber, antwoord dan gewoon dat een andere week u beter uitkomt ipv achterbaks gedoe. Als ik die een mail stuur antwoord hij, en eigenlijk de meeste op het werk, ook alleen op de makkelijke vragen en moeilijke negeren we maar. En als je naar 2 mensen een mail stuurt denken ze precies altijd dat de ander wel zal reageren ...

Mijne auto volgeladen om op de weg terug van de kine snel aan 't containerpark te stoppen. Is da natuurlijk dicht op maandag.
Gisteren terug geweest.
Waren allemaal zo groene isomo (dingen) die ze al es meesturen in dozen ter bescherming.
Deed die altijd naar daar vroeger.
Ga nu vragen voor de zekerheid waar ik daar mee naar toe moet.
"ah da moet in de PMD zak"

Dus mijne auto volgeladen en al paar dagen zo aan 't rondrijden om te horen dak da thuis moet weg doen.

Ik wandel terug naar mijne auto en bedenk dat ik miss daar blauwe zakken kan kopen om ze in te kappen dat ik ni thuis da moet doen.

Hebben ze da natuurlijk niet...

"mja ge kunt 't altijd bij 't grofvuil kappen"

Dus dat maar gedaan dan. Blij dat ik van die nest af ben.

Tegen hooikoorts helpt bellozal bij mij. Ben er ook niet vermoeid van.

Maar dit jaar heb ik nu voor het eerst blaasjes op mijn armen als ik buiten ben.. Ik weet dus niet of het ook van die pollen is of een zonneallergie. Ik heb ook meer last van mijn hooikoorts dit jaar dan andere jaren.

Ik vermoed van pollen want savonds is de zon niet echt sterk meer en ik smeer met factor 50 en blijf die blaasjes krijgen. De dag erop zijn ze dan weer helemaal weg.

De fout gemaakt om een EK pronostiek te organiseren voor de familie. Oh my fucking god. Hoe overleven die mensen online? Elke fucking stap 'hoe moet dat?' 'dat werkt niet' 'ja laat maar ze'.

Tegen hooikoorts helpt bellozal bij mij. Ben er ook niet vermoeid van.

Maar dit jaar heb ik nu voor het eerst blaasjes op mijn armen als ik buiten ben.. Ik weet dus niet of het ook van die pollen is of een zonneallergie. Ik heb ook meer last van mijn hooikoorts dit jaar dan andere jaren.

Ik vermoed van pollen want savonds is de zon niet echt sterk meer en ik smeer met factor 50 en blijf die blaasjes krijgen. De dag erop zijn ze dan weer helemaal weg.
Fuck man. Nu je het zegt. Ik heb dat bij mij ook de laatste dagen. Ziet eruit alsof ik geneteld ben. Al jeukt het niet bij mij

Laatst bewerkt:
Deze week had ik verlof gevraagd voor volgende maandag omdat m'n vriendin in 't ziekenhuis ligt. Op dat moment kon dat niet blijkbaar, dan maar dinsdag gevraagd want op één dag komt het nu ook weer niet aan. Die was wel direct goedgekeurd.

Nu zie ik juist dat ze die maandag uiteindelijk ook hebben goedgekeurd. :wtf: Enfin ja, niet echt een hele ergernis want moet m'n verlof toch ergens aan opsmodderen, maar geeft toch aan dat ze het bij ons de planning het zelf allemaal niet zo goed weten.

Vorige week vrijdag wou ik ook een dag om die reden en daar deden ze ook moeilijk over, uiteindelijk na een hoop gezeur van mijn kant hebben ze 'm toch maar gegeven. Ze mochten al blij zijn dat ik überhaupt kwam opdagen die week.

Alé dan. Weer iets erbij dit jaar
iD7EPNl.jpg

Het rare is ook als ze weg zijn is het gewoon huidskleur. Ik dacht dat het al witte spikkels gingen zijn maar je ziet er totaal niks meer van de dag erop.

Dat is daar superleuk in die omgeving met dat waterpark en de natuur enzo.
Kan ook 2 uur verder rijden om hetzelfde te zijn mja das dan 4 uur (heen en terug) verloren van mijn weekend.
Is dat waar ge ook kunt eten op het meer? Ik zou die Dinner on the Lake graag eens doen, maar zag er niet goedkoop uit. Gij al gedaan?

Net reclame van de campus cup voor morgen met de namen van de twee finalisten teams. Maar de tweede halve finale is thans straks pas. Bedankt voor de SPOILER

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan