Hangt af van de plant zeker of die temperatuur een probleem isHier open bebouwing; 27-28°C en onze buurvrouw is de haag aan het snoeien
Idiots are everywhere
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt af van de plant zeker of die temperatuur een probleem isHier open bebouwing; 27-28°C en onze buurvrouw is de haag aan het snoeien
Idiots are everywhere
Misschien wordt het eens tijd om te investeren in een NQ-Headset. Goeie dingen.Voor de zoveelste keer boenke boenke Charlot De Witte op StuBru (vast radiostation hier opt werk).
Geen idee wat het isHangt af van de plant zeker of die temperatuur een probleem is
Daar heb ik al aan gedacht.Misschien wordt het eens tijd om te investeren in een NQ-Headset. Goeie dingen.

na 5 seconden heb je ganse liedje al gehoord, constant hetzelfde.Over kabaal gesproken: de buren vonden het plezant om een haan te kopen.Geen idee wat het is
Wou maar zeggen dat je overal wel wat kabaal kan hebben
Noise Qancelling is inderdaad de max.Misschien wordt het eens tijd om te investeren in een NQ-Headset. Goeie dingen.
Gisteren terug geweest.Mijne auto volgeladen om op de weg terug van de kine snel aan 't containerpark te stoppen. Is da natuurlijk dicht op maandag.
Eergisteren stond er bij ons de volledige late shift Topradio op.Voor de zoveelste keer boenke boenke Charlot De Witte op StuBru (vast radiostation hier opt werk).
Fuck man. Nu je het zegt. Ik heb dat bij mij ook de laatste dagen. Ziet eruit alsof ik geneteld ben. Al jeukt het niet bij mijTegen hooikoorts helpt bellozal bij mij. Ben er ook niet vermoeid van.
Maar dit jaar heb ik nu voor het eerst blaasjes op mijn armen als ik buiten ben.. Ik weet dus niet of het ook van die pollen is of een zonneallergie. Ik heb ook meer last van mijn hooikoorts dit jaar dan andere jaren.
Ik vermoed van pollen want savonds is de zon niet echt sterk meer en ik smeer met factor 50 en blijf die blaasjes krijgen. De dag erop zijn ze dan weer helemaal weg.
Enfin ja, niet echt een hele ergernis want moet m'n verlof toch ergens aan opsmodderen, maar geeft toch aan dat ze het bij ons de planning het zelf allemaal niet zo goed weten.Ja idem. Jeukt ook totaal niet.Fuck man. Nu je het zegt. Ik heb dat bij mij ook de laatste dagen. Ziet eruit alsof ik geneteld ben. Al jeukt het niet bij mij
Alé dan. Weer iets erbij dit jaarJa idem. Jeukt ook totaal niet.
Alé dan. Weer iets erbij dit jaar
Is dat waar ge ook kunt eten op het meer? Ik zou die Dinner on the Lake graag eens doen, maar zag er niet goedkoop uit. Gij al gedaan?Dat is daar superleuk in die omgeving met dat waterpark en de natuur enzo.
Kan ook 2 uur verder rijden om hetzelfde te zijn mja das dan 4 uur (heen en terug) verloren van mijn weekend.
Gij kunt anders wel wat zon gebruiken![]()
Het rare is ook als ze weg zijn is het gewoon huidskleur. Ik dacht dat het al witte spikkels gingen zijn maar je ziet er totaal niks meer van de dag erop.