Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met wat voor mensen zijn jullie bevriend dat die de behoefte voelen om dat door te sturen via WhatsApp? In een lagere school kan ik er nog ergens een heel kleine beetje inkomen dat ge u dan de stoerste van de speelplaats voelt, maar als volwassen mens? :wtf:
't is nu niet dat ik elke week of elke maand iets krijg ze :p Dat is denk ik al geleden van vorig jaar ergens. Dat zijn zaken die net rond aan't gaan en dan komt ge da ook eens tegen :unsure: Ik ben er ook geen voorstander van of ik zoek het niet op, maar als ik het voorgeschoteld krijg, dan kijk ik wel eens. Gewoon uit interesse om te zien hoe ik ervoor sta als ik het zou meemaken :unsure:

Het filmpje van die Jordaanse piloot die levend werd verbrand is nog een tijdje rond gegaan, net zoals een groep christenen die op een strand één voor één werden onthoofd.
Via whatsapp ook al filmpjes doorgekregen van ongelukken of zelfmoorden door van een gebouw af te springen.
Echt al veel te veel gore shit ontvangen via whatsapp
Juist, die piloot. Ook gezien. Ik wist niet dat je zo hard kon beginnen bloeden van in brand te staan.

Wat hebben we geleerd: niet in brand staan.

Juist, die piloot. Ook gezien. Ik wist niet dat je zo hard kon beginnen bloeden van in brand te staan.

Wat hebben we geleerd: niet in brand staan.
Of je whatsapp groep uitkuisen
Ik stuur alleen lieve puppy-filmpjes door ;)
Of heeeeeel af en toe een kindje dat van de stoel valt ofzo :p

ik ben ook een van de gelukkigen die ze nooit te zien gekregen heeft :D
Zijt blij.
Nu kan ik nooit meer naar The Voice of Got Talent kijken zonder naar het scherm te wijzen en te roepen 'ooh, die zijn sokken heb ik gezien'
Niet dat ik ooit naar VTM kijk maar toch, ik wil opties hebben :p

De enige whatsapp groepen waar ik in zit zijn die van mijn eigen familie en die van de familie van mijn vriendin. Geen gore filmpjes daar 😆

Ik ben - ook digitaal - dan ook wel gewoon graag op mezelf, zulke megagroepen lijken me enorm vermoeiend

Ze bedoelen daarmee dat die mens op dat moment iets aan het doen was waar hij van hield en dat hij waarschijnlijk wel content was.
Dat maakt het wat draaglijker denk ik: weten dat iemand gelukkig in plaats van ongelukkig of miserabel op't moment dat hij heen ging.
Moet verschrikkelijk zijn voor die familie dat ze het lichaam niet kunnen recupereren. Ik zou constant met de gedachte zitten dat die toch mss nog leeft ofzo.

Maar het coole is wel dat hij, mits wat geluk, binnen 5000 jaar ontdooit en hij zowat de nieuwe 'Lucy' kan worden :cool:

Bluerk,,,
Ik kan horror-films a volenté kijken. Maar als ik ne skater zie die zijn been breekt in een echt filmpke draait mijn maag al om.
Het goorste da ik had doorgekregen was Sean die gelijk een kalkoen zich was aan het presenteren :p

Mijn vriendin is dan weer het omgekeerde. Daar kunt ge absoluut geen thriller of horrorfilm mee kijken, maar op haar werk (mug-verpleegkundige) moet ze soms letterlijk lichaamresten bij elkaar gaan zoeken of lijken zien die al enkele weken lagen te rotten.

Ik heb enkel geruchten gehoord over Adriaan en Ruben. Maar enkel hier gelezen denk ik, dus geen idee wie die 4e dan echt is. Vertel!?
De Ruben had es blijkbaar ne 'selfie' gemaakt van zijn hartslaghorloge om met zijn conditie te stoefen op het internet.
Hij was blijkbaar wel vergeten dat em geen onderbroek aanhad en zijne aubergine stond er ook bij.
Meteen offline gehaald maar het was al te laat,,, Xander de Rycke had het gezien :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan