Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zoals Zwarten heb ik ook zo maar 1 filmpje gezien in mijn jonge jaren, en daar genoeg van gedegouteerd geweest om het niet opnieuw op te zoeken. En ik denk dat het ook dit filmke was. Is dat eentje met ne kerel die neerligt in de sneeuw, 2 mannen errond, die met zo een typisch rambo mes de keel over snijden?

Degoutant :puke:
Ik snap niet dat mensen dit specifiek opzoeken (nota bene: ik ben hele grote horror movie fan en heb daar liefst gore galore)
Het ergste da ik heb gezien is 2 guys 1 hammer.. Deze week nog artikel gelezen over die 2 tieners dat ze ongeveer 30 mensen hadden vermoord in dienen tijd.

Het ergste da ik heb gezien is 2 guys 1 hammer.. Deze week nog artikel gelezen over die 2 tieners dat ze ongeveer 30 mensen hadden vermoord in dienen tijd.
Nooit gezien.

Ik wil dat niet zien. Maar eens ik op zoiets bots, haalt de nieuwsgierigheid het van mijn verstand.
Ooit eens een filmpje gezien van 2 rivaliserende bendes in een gevangenis. De ene bende had kunnen inbreken op de afdeling van de andere. Ergens in een exotisch land. Hoe die elkaar toegetakeld en gefilmd hebben was niet normaal. Levend in brand steken, ogen uitprikken, ledematen afkappen,... dat staat jaren later nog steeds op mijn netvlies gebrand.

Net zoals Zwarten heb ik ook zo maar 1 filmpje gezien in mijn jonge jaren, en daar genoeg van gedegouteerd geweest om het niet opnieuw op te zoeken. En ik denk dat het ook dit filmke was. Is dat eentje met ne kerel die neerligt in de sneeuw, 2 mannen errond, die met zo een typisch rambo mes de keel over snijden?

Degoutant :puke:
Ik snap niet dat mensen dit specifiek opzoeken (nota bene: ik ben hele grote horror movie fan en heb daar liefst gore galore)
Dat was het ja.

Theync dan maar eens bezoeken.
(Allez, niet doen :p)

En tot wat Mexicaanse drugskartels in staat zijn. Niets wordt gespaard.

Theync dan maar eens bezoeken.
(Allez, niet doen :p)

En tot wat Mexicaanse drugskartels in staat zijn. Niets wordt gespaard.
Van die Mexicaans cartels heb ik 2 videos gezien.

Eentje waarbij ze iemand tegen een muur onthoofden met een kettingzaag. (Eerlijk gezegd liever dit dan traag met een mes.)

De tweede waarbij ze iemand levend aan het villen waren.

Allemaal al 15 jaar geleden ofzo, hoef dat niet meer te zien.

Ja dat snap ik ook niet waarom mensen daar naar keken, zelf nooit opgezet.
Ik heb dat ook ooit meegepakt in de videotheek. Vond het gewoon intrigerende covers, en wist niet aan wat mij te verwachten 🙀

51uCYxfOCgL._SY437_BO1,204,203,200_.jpg

Nooit gezien.

Ik wil dat niet zien. Maar eens ik op zoiets bots, haalt de nieuwsgierigheid het van mijn verstand.
Ooit eens een filmpje gezien van 2 rivaliserende bendes in een gevangenis. De ene bende had kunnen inbreken op de afdeling van de andere. Ergens in een exotisch land. Hoe die elkaar toegetakeld en gefilmd hebben was niet normaal. Levend in brand steken, ogen uitprikken, ledematen afkappen,... dat staat jaren later nog steeds op mijn netvlies gebrand.
Ahja vergeten dat ik da filmpje van die 2 blondje meisjes, die gaan hiken waren in één of ander land, gezien heb ook. Gelukkig zonder geluid

Wat is er gebeurd?

Er staat gewoon "vermoord", maar ze werden wel degelijk onthoofd. Heb enkel het rechtse meisje gezien in het filmpje.

Er staat gewoon "vermoord", maar ze werden wel degelijk onthoofd. Heb enkel het rechtse meisje gezien in het filmpje.
Ah ja, ik herinner mij dat. Wist niet dat het gefilmd was.

Nooit gezien.

Op het internet kom je heel wat gekke dingen tegen. Je kan dan nog zo'n grote liefhebber zijn van gory horrorfilms waarin de ledematen bij de vleet worden afgezaagd, als je een echte "snuff"-film tegenkomt waarin iemand werkelijk sterft is dat toch een heel ander gevoel. Ik heb ooit een jihadistische onthoofding gezien, mét geluid. Dat vergeet je niet snel.

Door merg en been past nog beter, maar dat is misschien niet zo gepast.

Op het internet kom je heel wat gekke dingen tegen. Je kan dan nog zo'n grote liefhebber zijn van gory horrorfilms waarin de ledematen bij de vleet worden afgezaagd, als je een echte "snuff"-film tegenkomt waarin iemand werkelijk sterft is dat toch een heel ander gevoel. Ik heb ooit een jihadistische onthoofding gezien, mét geluid. Dat vergeet je niet snel.

Door merg en been past nog beter, maar dat is misschien niet zo gepast.
Ondanks dat ik 100% akkoord ben met uw bericht, moet ik wel lachen met uw laatste zin :laugh:. Maar ik durf niet met een :ROFLMAO: te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan