Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hooikoorts is toch echt een middelvinger krijgen van uw eigen lichaam. “Hier, ik maak u gewoon allergisch aan heel de natuur.”
Eigenlijk een smeekbede van uw lichaam om al naar Benidorm of elders te verhuizen waar minder pollen in de lucht hangen.

Nope. Not anymore.
Vorig jaar was ik er goed mee. Dees jaar ni meer. Dat wordt weer experimenteren met andere dinges.

I'm with you. Al jaar en dag tzelfde aant gebruiken met redelijk succes, maar dit jaar helpt het ineens voor geen kloten meer, god fucking damnit :D
Sinds vorig jaar Bellozal, zou sterker moeten zijn dan (levo) cetrizine.
In combinatie ook met een cortisone verstuiver (momenteel ook avamys ipv mometasone)

Wat is een instagram handle? Een sticker met hun instagram profiel op ofzo?
Custom-Facebook-Page-Username-Vinyl-Decal-Sticker-Jeak-Collective-1601008416_1080x.jpg

In combinatie ook met een cortisone verstuiver (momenteel ook avamys ipv mometasone)
Sinds een jaar of 3 ook plots last van allergie. Ik heb levocetrizine meegekregen bij de apotheek i.c.m. een anti-allergie neusspray. Dat werkt wel, maar met die levocetrizine slaap ik precies als een blok maar word ik wakker met het gevoel alsof ik niet geslapen heb.

Pfft. Ik neem al bijna twintig jaar elke dag levocetrizine. Ik heb chronisch teveel aan histamine in mijn lijf.

wat ik de laatste jaren wel merk is een gluten intolleratie als ik écht in allergiemodus ga. Gaan precies hand in hand.

Pasta of brood eten is pijn aan buikie dezer dagen.

Sinds een jaar of 3 ook plots last van allergie. Ik heb levocetrizine meegekregen bij de apotheek i.c.m. een anti-allergie neusspray. Dat werkt wel, maar met die levocetrizine slaap ik precies als een blok maar word ik wakker met het gevoel alsof ik niet geslapen heb.
Dat is jammergenoeg normaal. Ik ben er ook de eerste 2 weken half depressief van.

Zou dat toch eens met je huisarts overleggen. Er zijn wel een aantal opties om dat onder controle te krijgen en het is vaak wat testen in het begin, maar meestal is er wel een goed werkende combinatie te vinden, waar je verder weinig last van hebt.

Voor mij is dat ebastine pilletjes, mometasone neusspray en relvar puffer het hele jaar door, in pollenseizoen aangevuld met allergo comod oogdruppels.

Zou dat toch eens met je huisarts overleggen. Er zijn wel een aantal opties om dat onder controle te krijgen en het is vaak wat testen in het begin, maar meestal is er wel een goed werkende combinatie te vinden, waar je verder weinig last van hebt.

Voor mij is dat ebastine pilletjes, mometasone neusspray en relvar puffer het hele jaar door, in pollenseizoen aangevuld met allergo comod oogdruppels.
Ga dat waarschijnlijk moeten doen. Het probleem is dat ik blijkbaar nogal snel suf/loom wordt van sommige stoffen. Als ik bv. Dexa Rhinospray neusspray gebruik word ik loom. Als ik van die neusverkoudheid pillen neem, zelfde verhaal.

Ik ben vorig jaar overgestapt van levocetirizine naar rupatall icm flixonase. Van levocetirizine werd ik een zombie. Met rupatall heb ik die bijwerkingen niet meer. Het loont dus wel om wat rond te zoeken.

Ik herinner mij 1 zo'n filmpje, volgens de "legende" een oorlogsmisdaad van de Russen tegen een Tsjetsjeen. Maar eerlijk, je kon de pixels van dat hoofd op 1 hand tellen, dat is wel nog iets anders dan de HD-kwaliteit van nu denk ik.
Net zoals Zwarten heb ik ook zo maar 1 filmpje gezien in mijn jonge jaren, en daar genoeg van gedegouteerd geweest om het niet opnieuw op te zoeken. En ik denk dat het ook dit filmke was. Is dat eentje met ne kerel die neerligt in de sneeuw, 2 mannen errond, die met zo een typisch rambo mes de keel over snijden?

Degoutant :puke:
Ik snap niet dat mensen dit specifiek opzoeken (nota bene: ik ben hele grote horror movie fan en heb daar liefst gore galore)

vroeger zagen we toch echt wel ergere dingen? Ik herinner mij nog de "Faces of Death" films uit de jaren 80/90 toen ik nog een frisse tiener was.

vroeger zagen we toch echt wel ergere dingen? Ik herinner mij nog de "Faces of Death" films uit de jaren 80/90 toen ik nog een frisse tiener was.
Ja dat snap ik ook niet waarom mensen daar naar keken, zelf nooit opgezet.

Ja dat snap ik ook niet waarom mensen daar naar keken, zelf nooit opgezet.

Nieuwsgierigheid denk ik.

Ik zie bepaalde scenes wel nog voor mij. Zoals die kerel die door die remschijf van die auto doormidden gespleten werd toen de auto van de blokken schoot. Of die vierendeling met paarden.

Nee, ik ga je niet aanspreken met "hem/haar" of "meester" in het geval van een advocaat.

Fuck jouw ego eisen en fuck you!
Ik heb nog ergens gewerkt waar de baas gedoctoreerd had. Die eiste dat we hem aanspraken met doctor :oops:
Ik heb dat altijd ergens een beetje zielig gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan