Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gedroomd dat ik depressief was. Dat is dus een hele droom me slecht voelen, wenen, verdrietig zijn. Wat verstaan m'n hersenen niet aan nachtRUST. Ik wil kunnen rusten, niet nog meer piekeren of me slechter voelen dan in het dagelijkse leven.
En dat is de laatste maand wel minstens 1x in de week zo'n droom. :angry:
Penopauze man, het is zover.

Een grote aft aan de binnenkant van m’n mond helemaal bovenaan. Waardoor die dus de hele dag tegen m’n tanden schuurt en dus constant pijn doet.
Ik had daar vroeger regelmatig last van. Sinds ik tandpasta van Paradontax gebruik bijna niet meer en zijn ze ook sneller genezen. Het is wel een week of 2 aanpassen aan de zoute smaak.

Een grote aft aan de binnenkant van m’n mond helemaal bovenaan. Waardoor die dus de hele dag tegen m’n tanden schuurt en dus constant pijn doet.
Ik had daar vroeger regelmatig last van. Sinds ik tandpasta van Paradontax gebruik bijna niet meer en zijn ze ook sneller genezen. Het is wel een week of 2 aanpassen aan de zoute smaak.

ach +15jaar geleden keken wij daar als tieners ook naar dergelijks filmpjes op ogrish/rotten/bestgore, ik heb er geen trauma's aan overgehouden.
Ik herinner mij 1 zo'n filmpje, volgens de "legende" een oorlogsmisdaad van de Russen tegen een Tsjetsjeen. Maar eerlijk, je kon de pixels van dat hoofd op 1 hand tellen, dat is wel nog iets anders dan de HD-kwaliteit van nu denk ik.

De hashtag #durftevragen waarbij ge gewoon wéét dat de meest idiote vraag gaat volgen.

Néé Brenda, het is niet omdat u huis "maar 100 meter tegen richting ligt" dat ge het éénrichtingsverkeer voor de werken moogt negeren. De moed die ge opgebracht hebt om die vraag te stellen weegt niet op tegen het verkeersreglement dat van toepassing is als der een hekken staat en een rood bord met een witte streep :wallbash:

Hooikoorts is toch echt een middelvinger krijgen van uw eigen lichaam. “Hier, ik maak u gewoon allergisch aan heel de natuur.”

Of @zwarten zetten en zien hoe lang het duurt eer de flikken u tegenhouden :eek2:.
Nu ik erover nadenk, @Sir.Killalot is niet echt beter voor op een auto :p.
Ja, al die fans van Robot Wars die mij dan gaan tegenhouden in de hoop dat ik hun favoriete robot mee heb in mijn koffer zodat ze er mee op de foto kunnen om te pronken op Instagram 😱

De ironie van mijn nickname ontgaat mij trouwens niet tijdens sommige discussies op P&A :')

Onderweg naar het werk, drukke baan snelheid 70. Zie mensen met een hond loslopen en die hond loopt als ik voorbij rij letterlijk tegen mijn auto (niet eronder maar er gewoon tegen) Ik kan niet direct alles toegooien maar zet me misschien 10 m verder opzij. Stap uit maar zie de mensen al niet meer. Ik keer mij en rij de zijstraat in maar nergens meer te vinden... Dan krijg je als autobestuurder een slechte naam, dit was een stom ongeluk en die kras op mijn auto kan me gestolen worden maar zou wel graag weten of dat beestje ok was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan