Peis da ik op bg zelfs nog geen filmpje gezet heb! Ben te tam om die sdkaart uit te halenOmdat gij "je ergernissen op de baan" al als uw persoonlijke instagram gebruikt?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peis da ik op bg zelfs nog geen filmpje gezet heb! Ben te tam om die sdkaart uit te halenOmdat gij "je ergernissen op de baan" al als uw persoonlijke instagram gebruikt?![]()
Heb een vrouwelijke collega met Insta handle op de wagen.Tegenwoordig zie ik constant gasten met hun Instagram handle op hun auto... Joran Verheyen, als je dit leest, nobody cares.
Die dierenkaksite. OMG. Hoe vet is da ?
Tegenwoordig zie ik constant gasten met hun Instagram handle op hun auto... Joran Verheyen, als je dit leest, nobody cares.
Handle is uw @Wat is een instagram handle? Een sticker met hun instagram profiel op ofzo?
Handle is uw @
Dus die hebben zo'n Instagram logo met dan @loserin20jaaroudeBMW op

Een nog debielere vorm van wat vroeger de naam voorgegaan met een vlagske van uw land was.Wat is een instagram handle? Een sticker met hun instagram profiel op ofzo?
Handle is uw @
Dus die hebben zo'n Instagram logo met dan @loserin20jaaroudeBMW op

Die manne wisten al ongeveer wat ze mee bezig waren, toch wel een bepaald type volk dat het spannend vond om zend amateurke te spelen.Echt nieuw is dat toch ook weer niet; vroeger (toen de dieren nog spraken) had je ook al van die radio-amateurs die rondreden met een Samurai-jeepke met enorme antennes op, en een grote sticker met hun roepnaam/golflengte op de achterruit...![]()
Ocharm diene kleine met zo een kapsel! Wie geeft er zijn kind nu zo een kapsel?? Echt iets voor megamarginaal foorvolk. WTFHadden ze zo'n kapsel?
![]()

ach +15jaar geleden keken wij daar als tieners ook naar dergelijks filmpjes op ogrish/rotten/bestgore, ik heb er geen trauma's aan overgehouden.https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210607_97702741
Ooit 1 onthoofdingsfilmpje gezien op latere leeftijd. (zeker +18) Ik ben daar nogaltijd niet goed van.
Worden we oud als we beginnen te zagen over de jeugd dat omzeep is. En hoe bescherm je uw kind van zo iets?
idd, rotten waar is de tijd. Nu aan een kant koos je er dan wel zelf voor.ach +15jaar geleden keken wij daar als tieners ook naar dergelijks filmpjes op ogrish/rotten/bestgore, ik heb er geen trauma's aan overgehouden.
Of @zwarten zetten en zien hoe lang het duurt eer de flikken u tegenhouden
.
.Alweer een verdoken manier om @Mulan te vinden en haar bed op te kunnen makenTerwijl het toch veel cooler is om uw BG-naam op uw auto te zetten.