Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of ga wat konijnenkeutels rapen. Doe ze in een zakje, dan in een doosje. En steek er een brief bij waarbij ge u feliciteerd met de aankoop van uw Kopi luwak (koffiebonen die uit de poep van een civetkat).

Wat is een instagram handle? Een sticker met hun instagram profiel op ofzo?
Een nog debielere vorm van wat vroeger de naam voorgegaan met een vlagske van uw land was.

Handig wel, dan staat het meteen op de dashcam bij aangifte bij de politie. Maar daar blijft het bij. Vroeger gingen ze gewoon lopen als ze zat nen bloembak geramd hadden in een één richting straat. Binnenkort pluk je de QR code van de CCTV.

Laatst bewerkt:
Handle is uw @
Dus die hebben zo'n Instagram logo met dan @loserin20jaaroudeBMW op

Echt nieuw is dat toch ook weer niet; vroeger (toen de dieren nog spraken) had je ook al van die radio-amateurs die rondreden met een Samurai-jeepke met enorme antennes op, en een grote sticker met hun roepnaam/golflengte op de achterruit...:oink:

Echt nieuw is dat toch ook weer niet; vroeger (toen de dieren nog spraken) had je ook al van die radio-amateurs die rondreden met een Samurai-jeepke met enorme antennes op, en een grote sticker met hun roepnaam/golflengte op de achterruit...:oink:
Die manne wisten al ongeveer wat ze mee bezig waren, toch wel een bepaald type volk dat het spannend vond om zend amateurke te spelen.

Nu kan elke hersenloze wannabe influencer een sticker laten drukken voor een peulenschil en proberen BV van den Aldi uit te hangen.

Toch wel een nuance verschil.

Hadden ze zo'n kapsel?

images
Ocharm diene kleine met zo een kapsel! Wie geeft er zijn kind nu zo een kapsel?? Echt iets voor megamarginaal foorvolk. WTF

Gedroomd dat ik depressief was. Dat is dus een hele droom me slecht voelen, wenen, verdrietig zijn. Wat verstaan m'n hersenen niet aan nachtRUST. Ik wil kunnen rusten, niet nog meer piekeren of me slechter voelen dan in het dagelijkse leven.
En dat is de laatste maand wel minstens 1x in de week zo'n droom. :angry:

Een grote aft aan de binnenkant van m’n mond helemaal bovenaan. Waardoor die dus de hele dag tegen m’n tanden schuurt en dus constant pijn doet.

ach +15jaar geleden keken wij daar als tieners ook naar dergelijks filmpjes op ogrish/rotten/bestgore, ik heb er geen trauma's aan overgehouden.
idd, rotten waar is de tijd. Nu aan een kant koos je er dan wel zelf voor.

Als het een filmpje is waar er niet vermeld wordt over wat het gaat en dat komt op het scherm. Daar heb ik het wat moeilijker mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan