Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opvolging van gestolen pakje uit mijn brievenbus:

Mijn huurmaatschappij heeft geantwoord op mijn melding, ze zeggen hier weinig aan te kunnen doen en klacht tegen onbekenden neer te leggen bij de politie.

Doet me zeer sterk vermoeden dat de camera in de gang dus niet werkt. Inmiddels mail gestuurd naar de wijkagent over de diefstal. Misschien dat ik zelf nog een papier in de gang hangt zodat andere bewoners op de hoogte zijn.

Btw, weet iemand een online shop waar ik zo ne foppakje met een stinkbom erin kan kopen? Als die dan gestolen wordt, gaat diene pakjesdief zich goed moeten schrobben om de geur uit zijn lijf te krijgen. Wraak will be oh so sweet.

Buurman heeft gisteren, toen ik niet thuis was, zijn schutting geverfd met een spuitpistool. Gevolg : tussen de kieren door en over de bovenste plank heen overal verspetters op mijn terras.

Na anderhalf uur schrobben ziet mijn schuifraam er terug toonbaar uit.
Nu nog uitpluizen hoe ik het van mijn plastiek tuinmeubels en het nieuwe plastiek speelhuisje van de dochter kan krijgen 🙈😥
Buurman net tegen het lijf gelopen en hij heeft zich uitgebreid geëxcuseerd! Uitgelegd dat ik weet dat het per ongeluk was en zeker niet boos ben. Dat ik product besteld heb waarmee ik normaal de verf er vlotter af mee moet krijgen. Hij stelde direct voor om de kosten voor het product op zich te nemen 😇

Buurman net tegen het lijf gelopen en hij heeft zich uitgebreid geëxcuseerd! Uitgelegd dat ik weet dat het per ongeluk was en zeker niet boos ben. Dat ik product besteld heb waarmee ik normaal de verf er vlotter af mee moet krijgen. Hij stelde direct voor om de kosten voor het product op zich te nemen 😇
en hem eerst ne moeilijke mens noemen :nono:

Je buurman heeft ook dat topic van die woningbrand gelezen, denk ik...

In het weekend studeren voor een examen voor een certificaat te halen.
Wil ik vandaag nog wat dingen herhalen maar voel mij echt rot vandaag. :puke:
Hopelijk dat ik morgen wat beter ben want zo een examen gaan doen terwijl ge met koorts zit en wil kotsen is ook niet alles. :unsure:

Opvolging van gestolen pakje uit mijn brievenbus:

Mijn huurmaatschappij heeft geantwoord op mijn melding, ze zeggen hier weinig aan te kunnen doen en klacht tegen onbekenden neer te leggen bij de politie.

Doet me zeer sterk vermoeden dat de camera in de gang dus niet werkt. Inmiddels mail gestuurd naar de wijkagent over de diefstal. Misschien dat ik zelf nog een papier in de gang hangt zodat andere bewoners op de hoogte zijn.

Btw, weet iemand een online shop waar ik zo ne foppakje met een stinkbom erin kan kopen? Als die dan gestolen wordt, gaat diene pakjesdief zich goed moeten schrobben om de geur uit zijn lijf te krijgen. Wraak will be oh so sweet.
Misschien kunnen ze enkel de beelden vrijgeven aan de politie wanneer je dus daadwerkelijk de klacht hebt gemaakt?

Maar afin, zo een foppakje zal wel meer voldoening geven. :unsure:

Vandaag neemt hij de kosten van het product op zich, morgen is hij uw bed aan het opmaken.

Elevensports abo verloopt vandaag, gisteren niet in staat geweest te annuleren. Vandaag hebben ze die optie natuurlijk verwijderd van de accountpagina 😂 Wankers 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan