Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hadden ze zo'n kapsel?

images

Echt kinderen die zo'n kapsel hebben zijn 95% gewoonweg irritant. En dan zeker in de speeltuin als je daar met je eigen kinderen ook bent.

Haha, ik zie die marginale ouders ook al voor me. Van die ouders die liever hebben dat hun kind de stoerste is van de hoop dan de beleefdste.

Haha, ik zie die marginale ouders ook al voor me. Van die ouders die liever hebben dat hun kind de stoerste is van de hoop dan de beleefdste.
En uiteraard voorzien van een voetbaltruitje, meestal van Messi want die kan goed sjotten en is cool. Hebben dan ook namen als Dyandro, Alyxandrio, Marginalo of éénder andere willekeurig gekozen combinatie van letters, zolang de naam maar eindigt op -o. Er is 99,9% kans dat minstens één van de ouders een naam heeft die eindigt op -Y

Hadden ze zo'n kapsel?

images

Echt kinderen die zo'n kapsel hebben zijn 95% gewoonweg irritant. En dan zeker in de speeltuin als je daar met je eigen kinderen ook bent.
Bron: was gisteren in de speeltuin waar zo'n stuk of vijf van die exemplaren rondliepen.

Niet exact dat kapsel maar het lijkt er inderdaad op 😆

Misschien een interessant onderzoeksonderwerp, de correlatie tussen lelijke kapsels en mate van (of gebrek aan) opvoeding bij kinderen! Mijn irritatie komt ook gewoon voort uit het feit dat ik altijd een stil kind was en me toen al ergerde aan dit prototype. Lijkt alleen steeds prevalenter te worden de laatste jaren...

En uiteraard voorzien van een voetbaltruitje, meestal van Messi want die kan goed sjotten en is cool. Hebben dan ook namen als Dyandro, Alyxandrio, Marginalo of éénder andere willekeurig gekozen combinatie van letters, zolang de naam maar eindigt op -o. Er is 99,9% kans dat minstens één van de ouders een naam heeft die eindigt op -Y
De milennials met een -y (Kenny, Jeffrey, Lindsey, Debby) krijgen kinderen met een -o (Leandro, Dyandro). Wat is de volgende generatie?

Het juiste product besteld en ik ruim het liever zelf op, " 't Is nogal ne speciale" en geloof me, als hij het in zijne kop zou krijgen, zou hij mij veel harder kunnen pesten dan ik hem....
Gho, je zou eens hulp kunnen vragen aan dat 9L-lid dat destijds ook geuroverlast had van zijn marginale buren en waar er 'toevallig' een paar dagen na het posten van dat topic brand uitbrak. :unsure:

Steve Tijpels.

Als ge wilt weten hoe marginalen hun klein manne noemen moet ge gewoon naar de pfaffs of de planckaerts kijken.

Mijne auto volgeladen om op de weg terug van de kine snel aan 't containerpark te stoppen. Is da natuurlijk dicht op maandag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan