Mulan
Well-known member
Worden?Ja daar heb je mss wel een punt. Voor mensen in een grootstad en op een appartement vast zitten.. Ik zou ook zot worden.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Worden?Ja daar heb je mss wel een punt. Voor mensen in een grootstad en op een appartement vast zitten.. Ik zou ook zot worden.

Op een andere manier dan zot van jou.Worden?![]()
Mwehehe 1 van mijn goei maten heeft een (buitenlandse) schoonzus dat een flat earther is. Hij laat me dan de WhatsApp conversaties van de familie-chat zien... hilarisch... helemaal als de schoonbroer - die piloot is - tegengas komt geven.De volkswijsheid zegt eigenlijk dat je je familie niet kan kiezen, maar je schoonfamilie wel.
(Dat gezegd zijnde, ik heb een schoonzus in de VS die alles wat rechts-conservatieve propagandasites verkondigen gelooft dusja hier zijn we dan.)
Hier kwam mijn vrouw 1x af dat haar zus (eigenlijk onder invloed van haar man, die echt een wandelend cliché is van de conservatieve trumpfan) zei dat vaccins gevaarlijk waren, kijk maar naar het griepvaccin waar je Alzheimer van krijgt.Mwehehe 1 van mijn goei maten heeft een (buitenlandse) schoonzus dat een flat earther is. Hij laat me dan de WhatsApp conversaties van de familie-chat zien... hilarisch... helemaal als de schoonbroer - die piloot is - tegengas komt geven.
Zus: It has never been proven that the earth is round, just look at the horizon.
Broer: YES KAREN IT HAS BEEN PROVEN, I SEE IT WITH MY OWN FUCKING EYES WHEN I'M FLYING
Pa: Must we have this discussion every time, PLEASE JUST SHUT UP. Karen we know you have certain believes, but you will have to accept that we don't follow them.
En dan begint Karen maar te zaniken over 1 of andere complot theorie.
Tmoet zijn dat ge geen zo'n unieke gedachten hebt.Op daguitstap met het gedacht dat ik nu geen uur moet aanschuiven aan attracties, aangezien het reguliere onderwijs nog geen vakantie heeft.
Of karma is a bitch. Blijkbaar hadden een aantal scholen een pedagogische studiedag als ik de facebookposts mag geloven en vonden die allemaal het een goed idee om naar Plopsaland te gaan.Tmoet zijn dat ge geen zo'n unieke gedachten hebt.
Mon Peeters is zijn beste typetje. OK? Ik heb gisteren dan op youtube Mon Peeters opgezocht. Als dat zijn beste typetje is dan mmm ...Hoe verschrikkelijk slecht is Jacques Vermeire toch... buiten zijn rol als DDT is het toch pure tenenkrullende rommel dat die voortbracht?
Same here. Vond hem zalig als DDT. De drie wijzen vond ik ook héél goed! Ik lach er nog altijd mee. Zijn zaalshows? ***Geeuw***De Vermeire in De Drie Wijzen vond ik ook wel goed, als ik daar nu fragmenten van zie kan ik er zelfs nog mee lachen. Het zijn die zaalshows en typetjes die ik nooit goed gevonden heb, zelfs niet in die tijd.
Wil je mijn gmail even lenen? Ik kan de mails niet bijhouden die duiden hoe zeer ik de nieuwe bitcoin koning ben. We spreken hier over 50 per dag.Ik ben al die spam in mijne mailbox de laatste maanden stillekes aan kotsbeu aan het worden.
En dat is alleen bij mijne telenet mailbox, bij hotmail en gmail zit er bijne gene spam bij.
Volgens mijn schoonbroer - die piloot is - heeft hij zelfs collega's die zeggen dat de aarde plat is. Terwijl je als piloot gewoon bolnavigatie moet kennen om te kunnen navigeren met een vliegtuig... Hij zegt dat zij dat weigeren te geloven vanuit religieuze overwegingen, en vindt dat die gewoon zouden moeten ontslagen worden...Mwehehe 1 van mijn goei maten heeft een (buitenlandse) schoonzus dat een flat earther is. Hij laat me dan de WhatsApp conversaties van de familie-chat zien... hilarisch... helemaal als de schoonbroer - die piloot is - tegengas komt geven.
Zus: It has never been proven that the earth is round, just look at the horizon.
Broer: YES KAREN IT HAS BEEN PROVEN, I SEE IT WITH MY OWN FUCKING EYES WHEN I'M FLYING
Pa: Must we have this discussion every time, PLEASE JUST SHUT UP. Karen we know you have certain believes, but you will have to accept that we don't follow them.
En dan begint Karen maar te zaniken over 1 of andere complot theorie.
Hetzelfde liedje hier, enkel nog TN die veel spam binnen krijgt.Ik ben al die spam in mijne mailbox de laatste maanden stillekes aan kotsbeu aan het worden.
En dat is alleen bij mijne telenet mailbox, bij hotmail en gmail zit er bijne gene spam bij.

Doe je volgende keer toch gelijk 5 aanvragenDe mutaliteit (HZIV) die zo gierig is op enveloppen. Je kan bij het opsturen van een ziektebriefje, aanduiden dat je nieuwe enveloppen wilt krijgen. En dan sturen ze er telkens 2 of 3 op. Waarna je dus opnieuw nieuwe enveloppen mag aanvragen![]()
Ergens wel te begrijpen. De keren dat ik dat nodig heb kan ik op 1 hand tellen. Dit kan mogelijks voor andere mensen wat meer zijn.Bij de CM was dat ook, nu hebben ze de enveloppen gewoon afgeschaft. Goed voor het milieu, maar ik vind het (als iemand die helaas wel regelmatig zaken moet binnenbrengen) wel irritant dat je dan telkens met 5 losse briefjes moet rondhossen.De mutaliteit (HZIV) die zo gierig is op enveloppen. Je kan bij het opsturen van een ziektebriefje, aanduiden dat je nieuwe enveloppen wilt krijgen. En dan sturen ze er telkens 2 of 3 op. Waarna je dus opnieuw nieuwe enveloppen mag aanvragen![]()
Dat is het eerste wat ik ervan hoor amai. Ik lees het nu op de website. Ik zal te weinig briefjes binnenbrengen (hoofdzakelijk 1/jaar tandartsbezoek).Bij de CM was dat ook, nu hebben ze de enveloppen gewoon afgeschaft. Goed voor het milieu, maar ik vind het (als iemand die helaas wel regelmatig zaken moet binnenbrengen) wel irritant dat je dan telkens met 5 losse briefjes moet rondhossen.