Tah_b00nz0r
Well-known member
De Vermeire in De Drie Wijzen vond ik ook wel goed, als ik daar nu fragmenten van zie kan ik er zelfs nog mee lachen. Het zijn die zaalshows en typetjes die ik nooit goed gevonden heb, zelfs niet in die tijd.
zaalshow 1 is toch eentje met zalige klassiekers
fonske verzele, kevin de voetballer, jeanke de visser... spijtig genoeg erna in een slechtere vorm terug gebracht tijdens een van zen laatste shows, of ik vond het gewoon niet meer grappig toen. Ik was nog jong toen ik zaalshow 1 zag en da is me gewoon altijd bijgebleven. Speelde die typekes ook vaak na opt werk met ne collega
geregeld plat gelegen vant lachen.Nu mijn ergernis van gisteren avond. Kheb hier sinds kort een dartbord hangen in de dressing. Weinig licht op men bord savonds en had een cheap, volledig in glas, ikea nachtlampje neergezet op een schap in de dressing. Zat ik wat te prullen met die kabel waardoor die lamp begint om te vallen. In een reflex grijp ik naar die lamp, natuurlijk dun glas dus die springt in 50 stukken uit elkaar tegen de rand van zo’n schap. K voel het glas in menne vinger schuiven... bloeden gelijk een varken

al maar chance was men zus (verpleegster heelkunde) nog wakker zodat ze kon langskomen voor eerste verzorging
Uiteindelijk vandaag dan naar de dokter. Het moet niet gehecht worden maar wel 2 dagen ziekekas. De 2e keer 2 dagen op 4 jaar tijd
Weinigen die t me voordoen opt werk ma toch suckt het dat k thuis zit haha