Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Vermeire in De Drie Wijzen vond ik ook wel goed, als ik daar nu fragmenten van zie kan ik er zelfs nog mee lachen. Het zijn die zaalshows en typetjes die ik nooit goed gevonden heb, zelfs niet in die tijd.

zaalshow 1 is toch eentje met zalige klassiekers 😂 fonske verzele, kevin de voetballer, jeanke de visser... spijtig genoeg erna in een slechtere vorm terug gebracht tijdens een van zen laatste shows, of ik vond het gewoon niet meer grappig toen. Ik was nog jong toen ik zaalshow 1 zag en da is me gewoon altijd bijgebleven. Speelde die typekes ook vaak na opt werk met ne collega 😂 geregeld plat gelegen vant lachen.

Nu mijn ergernis van gisteren avond. Kheb hier sinds kort een dartbord hangen in de dressing. Weinig licht op men bord savonds en had een cheap, volledig in glas, ikea nachtlampje neergezet op een schap in de dressing. Zat ik wat te prullen met die kabel waardoor die lamp begint om te vallen. In een reflex grijp ik naar die lamp, natuurlijk dun glas dus die springt in 50 stukken uit elkaar tegen de rand van zo’n schap. K voel het glas in menne vinger schuiven... bloeden gelijk een varken 😂

al maar chance was men zus (verpleegster heelkunde) nog wakker zodat ze kon langskomen voor eerste verzorging 🤷🏼‍♂️ Uiteindelijk vandaag dan naar de dokter. Het moet niet gehecht worden maar wel 2 dagen ziekekas. De 2e keer 2 dagen op 4 jaar tijd 🤦‍♂️ Weinigen die t me voordoen opt werk ma toch suckt het dat k thuis zit haha

Al het volk in Plopsaland. Moeten die niet naar school? En de scholen op daguitstap, hebben jullie geen leerstof in te halen?

De Vermeire in De Drie Wijzen vond ik ook wel goed, als ik daar nu fragmenten van zie kan ik er zelfs nog mee lachen.

Wat een klassieker. Samen met Zeg eens Euh pretentieloos amusement. Die fragmenten blijven grappig.
Jammer dat er telkens een moderne remake van gekomen is die sowieso minder goed was dan het origineel.

Gohja, als kind kon ik daarmee lachen, en toen was dat ook gewoon de humor die op tv verwacht werd zeker. Het was sowieso beter dan HT&D :)
Zo'n smaken veranderen tussen de generaties, ik denk dat je iemand die nu 70 is niet naar Alex Agnew of Wim Helsen moet laten kijken.

Wat hij met zijn kinderen doet kan mij nu wel gestolen worden, dat een ouder wil dat zijn kinderen het goed hebben lijkt mij logisch. Als er dan genoeg hersenlozen zijn om "BV-dynastieën" of gewoon "BVs" mogelijk te maken, goed voor hen.

Dat met die kinderen is toch ook gewoon logisch he.
Allee ken zoveel garagisten wiens kinderen ook garagist worden, idem voor tandartsen, etc...
Als ge da thuis ziet is de kans ook groter dat ge die richting opgaat denk ik dan.

Schoonfamilie kan je jammer genoeg niet kiezen, maar als ik nog 1 keer een opmerking moet aanhoren in de zin van "Hebt ge gezien wie The Voice heeft gewonnen? 'T moest weeral een zwarte zijn" of "Schandalig, dieje mottige zwarte werkte De Bruyne gewoon tegen de grond! Die apen moesten ze vant plein halen" ga ik echt eens iemand zijn neus breken.

Schoonfamilie kan je jammer genoeg niet kiezen, maar als ik nog 1 keer een opmerking moet aanhoren in de zin van "Hebt ge gezien wie The Voice heeft gewonnen? 'T moest weeral een zwarte zijn" of "Schandalig, dieje mottige zwarte werkte De Bruyne gewoon tegen de grond! Die apen moesten ze vant plein halen" ga ik echt eens iemand zijn neus breken.
De volkswijsheid zegt eigenlijk dat je je familie niet kan kiezen, maar je schoonfamilie wel.

(Dat gezegd zijnde, ik heb een schoonzus in de VS die alles wat rechts-conservatieve propagandasites verkondigen gelooft dusja hier zijn we dan.)

Al het volk in Plopsaland. Moeten die niet naar school? En de scholen op daguitstap, hebben jullie geen leerstof in te halen?

Oh sweet mother of god, gun die kinderen een beetje plezier man.:frown:
Eindelijk een beetje goed weer en wat ademruimte qua coronaregels en dan krijg je dit gezeik weer.
Scholen hebben sinds het begin van heel deze zooi alle buitenschoolse activiteiten geannuleerd en willen nu het normale schoolgebeuren een heel klein beetje terug oppikken.

Mijn zoontje (kleuterschool) gaat morgen naar het park, gaan ze daar hun lunch eten.
Ik ga héél vaak met hem naar het park maar omdat hij met die andere minions gaat is hij ontzettend opgewonden. Kan er bijna niet van slapen terwijl het letterlijk niets voorstelt want ze moeten enkel het zijpoortje van de school door en zijn in het park.

Grrrmbl, die uitspraak heb ik hier ook al horen passeren terwijl je eigenlijk kan stellen dat grofweg 50% van de Vlaamse bevolking (puur geschat op basis van de verkiezingsuitslagen) liever heeft dat een blanke deelnemer wint en dat het voor een groot deel van de andere helft echt geen hol uitmaakt welke huidskleur de winnaar heeft.

Middagje knokke gedaan, nu koppeke bijna 2degraad verbrand -_-. Kaalheid, ik haat het.

da's hier al een standaard gewoonte geworden, ik heb nog mijn volle haardos, maar van zodra er wat goed weer is: ouwe peetjes klakske op mijn hoofd.

Eindelijk een beetje goed weer en wat ademruimte qua coronaregels en dan krijg je dit gezeik weer.
Scholen hebben sinds het begin van heel deze zooi alle buitenschoolse activiteiten geannuleerd en willen nu het normale schoolgebeuren een heel klein beetje terug oppikken.

Mijn zoontje (kleuterschool) gaat morgen naar het park, gaan ze daar hun lunch eten.
Ik ga héél vaak met hem naar het park maar omdat hij met die andere minions gaat is hij ontzettend opgewonden. Kan er bijna niet van slapen terwijl het letterlijk niets voorstelt want ze moeten enkel het zijpoortje van de school door en zijn in het park.

Idd die dag gaat er echt voor zorgen dat deze generatie cognitief naar de kloten is
Dat ze dan een andere dag kiezen, zoals morgen of overmorgen dan ben ik er niet.

Op daguitstap met het gedacht dat ik nu geen uur moet aanschuiven aan attracties, aangezien het reguliere onderwijs nog geen vakantie heeft.
Jouw kinderen zitten niet in het regulier onderwijs dan vermoed ik, want anders missen die toch ook een belangrijke lesdag?

Jouw kinderen zitten niet in het regulier onderwijs dan vermoed ik, want anders missen die toch ook een belangrijke lesdag?
Klopt. Mijn frustratie is vooral de hoeveelheid volk, niet dat scholen een uitstap doen.

Had minder volk verwacht, hadden we dit geweten waren we niet gekomen

Kleuters ok

maar al de rest loopt nu al een jaar te zagen over leerachterstand, maar over een maand wel twee maanden verlof nemen. Ze hadden dit jaar beter 2 weken langer gemaakt en het volgende 2 weken vroeger begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan