Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had net plaatsbeschrijving in mijn oud appartement waar ik aanwezig moest zijn. Was eigenlijk een appartement waar ik met tegenzin woonde maar bon. De mevrouw van de plaatsbeschrijving kwam met een air af en sprak gedurende de hele plaatsbeschrijving tegen mij alsof ik een kind was dat gestraft moest worden want oei er ontbreekt een glas of oh nee er is een vlek op de vuilbak. De eigenaar boeide het geen flikker en mij ook niet dus waarom dat ze daar zo uit de hoogte voor moest doen.

Ze sprak ook uitsluitend in het Frans, geen probleem, we zijn in Brussel, echter op een bepaald moment vroeg ze me of er een "essuie" ontbrak. Had geen idee wat dat betekende dus ze draaide met haar ogen alsof ik één of andere mongool ben. Ik zoek het vlug op en zie dat ze dus handdoek of "serviette" in het Frans bedoelt. Bon, ik heb m'n Frans geleerd in Frankrijk dus was me niet bewust dat in het Belgisch Frans daar nog een apart woord voor bestond.

Dan zo op het einde triomfantelijk doen dat er 100 EUR wordt afgetrokken van mijn waarborg van 1300 EUR. Allez, proficiat zeker :sarcastic:
Ik vind het verrassend dat handdoeken bij het appartement horen dat je huurde?

Alé, de zoveelste onnozelaar passeert hier weer op de baan met een auto die klinkt alsof ze er laxeermiddel hebben ingekapt ipv naft.

Klassieke Britse comedy? En ik zie dit nu pas?
Dad's Army, Some mothers do 'Ave 'm, Young ones, waiting for God, red dwarf, chef!, ab fab, coupling, keeping up appearances, are you being served, blackadder, thin blue line, bottom
Meer sketch-comedy: fast show, french&Saunders, Harry Enfield & chums, benny hill

Zo ff uit het hoofd, ik heb het geluk(?) gehad op te groeien met een vader die de tv controleerde en een heel gemengd gevoel voor humor had, flauwe slapstick maar ook gortdroge wordplay en satire. Ik heb geërfd 😄

Klassieke Britse comedy? En ik zie dit nu pas?
Dad's Army, Some mothers do 'Ave 'm, Young ones, waiting for God, red dwarf, chef!, ab fab, coupling, keeping up appearances, are you being served, blackadder, thin blue line, bottom
Meer sketch-comedy: fast show, french&Saunders, Harry Enfield & chums, benny hill

Zo ff uit het hoofd, ik heb het geluk(?) gehad op te groeien met een vader die de tv controleerde en een heel gemengd gevoel voor humor had, flauwe slapstick maar ook gortdroge wordplay en satire. Ik heb geërfd 😄
En keken jullie ook naar dingen om te lachen? :unsure:

Da's dus 2.655 uur van uw leven dat gij besteed hebt aan het kijken naar Friends? 😶
Chapeau...

Ge zou ervan verschieten hoeveel uur in uw leven ge verspilt aan SLAPEN. En ge voert letterlijk geen klap uit terwijl je slaapt he. Dan is die 2655 uur nog niks vergeleken dermee.

Ge zou ervan verschieten hoeveel uur in uw leven ge verspilt aan SLAPEN. En ge voert letterlijk geen klap uit terwijl je slaapt he. Dan is die 2655 uur nog niks vergeleken dermee.
Slapen en naar t wc gaan, hoeveel tijd ik daaral aan verscheten heb :unsure: .

Jawel de pun is helaas intended

De militaire gouverneur in de Congolese stad Goma heeft tien wijken laten ontruimen, uit vrees voor een onverwachte nieuwe vulkaanuitbarsting van de Nyiragongo.

Euhm... uit vrees voor een ONVERWACHTE nieuwe vulkaanuitbarsting. Hoe kan een vulkaanuitbarsting waar je voor vreest vervolgens onverwacht zijn?

Dat moet je mij eens uitleggen.

Euhm... uit vrees voor een ONVERWACHTE nieuwe vulkaanuitbarsting. Hoe kan een vulkaanuitbarsting waar je voor vreest vervolgens onverwacht zijn?

Dat moet je mij eens uitleggen.
Niets wijst er op dat de vulkaan nog eens zal uitbarsten en geologen stellen je gerust, maar je hebt toch schrik dat er een onverwachte uitbraak gaat zijn. Kan toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan