Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol, moet de overheid nu werkelijk een initiatief opzetten om oudere mensen aan te manen om door de week naar de winkel te gaan? Beetje normaal blijven aub.
Dat heb ik er achteraf nog snel bij geplaatst. Das een grapje hé. :tongue: Maar inderdaad dat was niet duidelijk. Fixed.

Weinig inlevingsvermogen is van alle leeftijden hé. En daarmee bedoel ik: Hoeveel mensen denken: Ik ga altijd zaterdag winkelen. Oei maar ik ben nu op pensioen. Oei om de werkende mens te ontlasten, ga ik dan maar dinsdag tijdens de middag naar de winkel. Er gaan niet al te veel mensen zijn, die zo vooruitdenkend zijn. :)
Ik let daar wel op in het algemeen; om niet de drukke momenten te pakken die andere mensen meer nodig hebben. Bv. afspraak met een kinesist of tandarts: als ik toch aan het thuiswerken ben, ga ik niet iets boeken op een avonduur.

Ik vind het ook altijd grappig aan het containerpark.
9u open? --> 10 wagens die staan aan te schuiven. Je moet dan een kwartier aanschuiven voor het uw beurt is.
9u15? --> 0 wagens, binnen en buiten en klaar!

De winst? Die heb je alleen maar als je al om 8u30 staat aan te schuiven, dan staan er nog maar .. wagens aan te schuiven, maar dan moet je vroeger je bed uit :D

Maar goed, ik geef toe dat ik daar ook regelmatig om 9u al sta, anders wist ik bovenstaande dus niet :)

Warenhuizen zijn open van 8h tot 20h.
Werkende mensen kunnen toch perfect tijdens de week boodschappen doen (op enkele uitzonderingen na).

Onder de middag op het werk? Idem.

Zit in VLAANDEREN, op de grens, hoor ik een geitje heel zielig mekkeren: zat met haar hoofdje en poot onder het hek vast, leek niet los te raken. Ik bel 112 en begin in het Nederlands "en Français s'il vous plait" serieus??? 👿👿👿
Da's hier in de buurt (ook vlakbij de Walen) ook een probleem in sommige buurten. Als die hun gsm mast in Wallonië dichter ligt dan die in Vlaanderen worden ze doorverwezen naar de Franstalige 112. Op sommige plekken valt daar weinig aan te doen denk ik.

Da's hier in de buurt (ook vlakbij de Walen) ook een probleem in sommige buurten. Als die hun gsm mast in Wallonië dichter ligt dan die in Vlaanderen worden ze doorverwezen naar de Franstalige 112. Op sommige plekken valt daar weinig aan te doen denk ik.
Aangezien 112 Europees is, zou je toch gelijk waar je staat mogen verwachten dat je je in het Engels kunt uitdrukken. Enkel Frans kunnen als je voor de 112 werkt, is toch iets wat echt niet zou mogen. Al zeker niet in een drietalig land.

Het was knal aan een industriezone, leuk als daar een ongeluk gebeurt met een arbeider en de collega's geen Frans spreken 😓

Aangezien 112 Europees is, zou je toch gelijk waar je staat mogen verwachten dat je je in het Engels kunt uitdrukken. Enkel Frans kunnen als je voor de 112 werkt, is toch iets wat echt niet zou mogen. Al zeker niet in een drietalig land.
En in hoeveel Europese landen is Engels nog een officiele taal?

Er heeft ooit een artikel over dit probleem in de krant gestaan. Het hangt er echt af met welke provider dat ge aangesloten zijt.

Laatst bewerkt:
Lang geleden dak nog eens een zondags gevoel had, eerste lange weekend zal er ook voor iet tussen zitten >_>

Daar zijn bingo-avonden voor. Oh...Corona.
hBOdON9.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan