Dat is 'm niet. Ik zet er niet voor niets tussen haakjes 'de zakjes' bij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is 'm niet. Ik zet er niet voor niets tussen haakjes 'de zakjes' bij.

Collruyt?Sinds 1 mei is de nieuwe PMD zak hier in voege. Alleen sinds dan nergens nog PMD zakken te vinden in de winkels.
't Zou moeten zijn dat @straight_six een tip heeft, want ben mijn laatste oude zak aan 't vullen en dus dringend nieuwe nodig.![]()
Hadden er geen vanmorgen.Collruyt?
Oei.. Ja nee ik breng ze altijd mee van daar.Hadden er geen vanmorgen.
Godver. Ga er een proberen bij mijn ma te lenen, ben dan toch weer goed voor een week.Oei.. Ja nee ik breng ze altijd mee van daar.
Kleine winkels mogen die blijkbaar niet verkopen, de winkel moet een bepaalde oppervlakte hebben vooraleer ze die mogen verkopen, zei de eigenaar van een klein supermarktje me recent.Godver. Ga er een proberen bij mijn ma te lenen, ben dan toch weer goed voor een week.
Ewel, ik kocht die tot een maand terug bij een kleine winkel waar ik ook mijn dierenvoer kocht. Dus vandaag gestopt, PMD hadden ze plots niet meer, en idd die reden. Heel vreemd. Ze mochten de oude zakken verkopen, maar nu er meer in mag plots niet meer?Kleine winkels mogen die blijkbaar niet verkopen, de winkel moet een bepaalde oppervlakte hebben vooraleer ze die mogen verkopen, zei de eigenaar van een klein supermarktje me recent.
Vooral in de Duitstalige literatuur wordt Citroenmelisse aanbevolen bij menstruatieklachten (en vandaar de volksnaam ‘Frauenwohl’).
Het gebruik bij slapeloosheid en nerveuze klachten is eigenlijk het best bekend, en allicht één van de belangrijkste indicaties voor het kruid. Het kruid is het meest op zijn plaats bij die mensen, die eigenlijk altijd het goede met anderen voorhebben, en die uit hun evenwicht raken als hun binding met de mensen om hen heen, of met hun omgeving in bredere zin, verstoord raakt. (NB: volgens de oude alchemisten was koper het element dat analoog was aan de planeet Venus, en ook nu nog zien we koper opduiken in allerhande ‘verbindingen’: waterleiding, elektriciteitsdraden… en toeval of niet, maar citroenmelisse heeft een behoorlijk gehalte aan koper…)
Die thread stond in eerste instantie op de verkeerde locatie maar die is verplaatst. En was eigenlijk niet bedoeld als thread maar gewoon om te kijken of er nog mensen waren die de docu gezien hadden. Excuus voor de irritatie.Met alle respect, maar threads zoals deze: https://www.beyondgaming.be/threads/documentaire-cobain.4659/ irriteren me zo enorm.
Een discussie starten, maar eigenlijk in uw openingspost niets specifieks zetten.![]()

Nee, was niet om als eerste een topic aan te maken en daar stond toch in wat ik vond van de docu. Moest er dan nog iets anders instaan ?True, maar ik vraag me af waarom ze, als ze dan toch geinteresseerd zijn en het graag willen bespreken met anderen, er dan ook niet wat meer moeite insteken. Geef dan toch ten minste uw eigen argumenten/inzichten mee.
Is het dan gewoon om de eerste te zijn om een topic te kunnen aanmaken? Of is het echt niet weten hoe een discussie/bespreking eigenlijk moet gehouden worden?
Goh , ik ben niet zo goed met woorden als andere personen zeker ? Op FB post ik nooit iets en hier eigenlijk ook niet zoveel. Ik had op 9lives ook maar een goei 1000 berichten op 15 jaar tijd.Volgens mij dat 2de. Een forum vereist (denk ik) iets meer eigen inbreng dan bv. iets delen op fb, en niet iedereen wil/weet dat zeker.
Ik heb een gelijkaardig gevoel bij een goed onderbouwde post vol cijfers en links naar bv. artikels, waarna iemand daar doodleuk op antwoordt: "volgens mij klopt het niet want de broer van de vrouw van mijn buurman vertelde mij eens dat het anders zat, allez denk ik want ik weet de details niet meer exact, maar je bent fout hoor".
no offence, maar om een voorbeeld te geven.Die thread stond in eerste instantie op de verkeerde locatie maar die is verplaatst. En was eigenlijk niet bedoeld als thread maar gewoon om te kijken of er nog mensen waren die de docu gezien hadden. Excuus voor de irritatie.
Nee, was niet om als eerste een topic aan te maken en daar stond toch in wat ik vond van de docu. Moest er dan nog iets anders instaan ?
Ik heb door de docu een heel ander inzicht in de persoon gekregen dan het beeld dat ik van hem had als tiener.
Goh , ik ben niet zo goed met woorden als andere personen zeker ? Op FB post ik nooit iets en hier eigenlijk ook niet zoveel. Ik had op 9lives ook maar een goei 1000 berichten op 15 jaar tijd.
Toch mooi?De opening van een 'gaybrapad' in godbetert Evergem? Buiten al de polemiek er dan nog eens rond met dat niet herkennen van dat kind en de twee vaders. Stel ik mij nu toch wel de vraag waarvoor is nu zoiets goed? De slinger is serieus aant doorslaan

#IDAHOT”
No offence taken .no offence, maar om een voorbeeld te geven.
Ge zegt kippenvelmomenten... dan zou je bijv. enkele momenten kunnen aanhalen wanneer juist en waarom
Ge zegt nieuwe inzichten... dan zou je bijv. enkele van die inzichten kunnen aanhalen.
Op die manier geef je a)uw mening en b)inhoud om over te discussieren.
Maar goed, ik had het hier gepost en niet in uw thread omdat ik u niet perse wou viseren. Dat is gewoon iets wat ik hier al een aantal keren heb gemerkt en dat irriteert me dus in het algemeen: een thread starten met 1 of 2 vage zinnen en sommigen eindigen dan met discuss, zonder zelf hun mening te geven, specifiek te zijn of een kleine samenvatting te geven. Dat komt gewoon lui over en dat is goed voor een post in `glimlach van de dag` of `ergernis van de dag`, maar is (in mijn ogen) geen goede start voor een discussie.
Maar misschien ben ik wel gewoon een oude zak die graag grumpy is.
Hetgeen mij het meest ergert aan heel die zaak is dat het een teken van steun is aan de "LGBTQIA+ gemeenschap"Toch mooi?
“Aan de begraafplaats in de Hofbilkstraat schilderden de werkmannen deze week een kleurrijk regenboogzebrapad. Als symbool voor verdraagzaamheid. Want liefde is liefde, ook in onze gemeente!
#IDAHOT”
![]()

morgen eens op letten als ik er passeer.Hetgeen mij het meest ergert aan heel die zaak is dat het een teken van steun is aan de "LGBTQIA+ gemeenschap"
Die afkorting wordt met de dag langer en ik snap niet meer waarvoor alles staat
Voor de rest kan het me echt niet schelenmorgen eens op letten als ik er passeer.
Ik ben aan het verhuizen en wacht doelbewust tot na de verhuis om mijn gang af te werken. Dat is ook de enige plaats waar muren geschonden zijn.Als de schade door hen is toegebracht, mag ik hopen dat ze die ook billijk gaan vergoeden.