Obi-Jan
Well-known member
Ah ik geloof dat dat "Faketushka" is, moet je idd mee oppassen, die mens staat erom bekend om af en toe mensen op te lichten

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ik geloof dat dat "Faketushka" is, moet je idd mee oppassen, die mens staat erom bekend om af en toe mensen op te lichten

Dat uw oog zo wat pikt en traant (en ik ben niet verdrietig of zo!)what the hell is een pisoog?
what the hell is een pisoog?
Nog es in de spaargeld thread gaan kijken en voel me weer depri worden![]()

Zegt degene die met nen AMG rijdtNog es in de spaargeld thread gaan kijken en voel me weer depri worden![]()

Er zijn er die het véél erger hebben op deze planeet dan jij, hoor.Nog es in de spaargeld thread gaan kijken en voel me weer depri worden![]()
Bwah, voor de hoofdwagen is dat natuurlijk een peulschil, die 50k. Maar voor een funcar kan dat wel tellen, vaak ook omdat je wel meer dan 1 funcar tegelijk wil hebben, en dan is 50k mss wat teveel van het goede.Er zijn er die het véél erger hebben op deze planeet dan jij, hoor.
Laat ons een moment van stilte houden voor alle multi-miljonairs die geen wagen van 50.000 euro kunnen veroorloven.

50K als hoofdwagen vind ik ook al geen peulschil meer hoor. Auto's zijn zot duur geworden.Bwah, voor de hoofdwagen is dat natuurlijk een peulschil, die 50k. Maar voor een funcar kan dat wel tellen, vaak ook omdat je wel meer dan 1 funcar tegelijk wil hebben, en dan is 50k mss wat teveel van het goede.
LOL ik heb geen geld, wou gewoon mee stoer doen. LOL
Ach, het is nog nooit zo makkelijk geweest om geld te maken deze dagen. Ik stop vandaag 50 euro in die cryptomunt met die shiba inu kop, en volgende week haal ik 50k af.50K als hoofdwagen vind ik ook al geen peulschil meer hoor. Auto's zijn zot duur geworden.

Ach, het is nog nooit zo makkelijk geweest om geld te maken deze dagen. Ik stop vandaag 50 euro in die cryptomunt met die shiba inu kop, en volgende week haal ik 50k af.
Such money
so crypto

yep, ben er ook bij.Tijdje terug was ik erbij toen bekend werd dat data van facebook gelekt waren. Ik herinnerde me zelfs niet dat ik er ooit mijn gsm-nr had opgezet.
Nu krijg ik al enkele dagen elke dag zo'n shady phishing-sms met een zogezegde track & trace van Bpost.![]()
Fucking straaljagers die veel te laag vliegen. Wat een helse lawaai.

Ah ik kreeg gewoon in t Frans een berichtje over iets dat ik niet besteld had, meevaller!yep, ben er ook bij.
Heb er van 't weekend ook een paar ontvangen.Tijdje terug was ik erbij toen bekend werd dat data van facebook gelekt waren. Ik herinnerde me zelfs niet dat ik er ooit mijn gsm-nr had opgezet.
Nu krijg ik al enkele dagen elke dag zo'n shady phishing-sms met een zogezegde track & trace van Bpost.![]()
Die vluchten gewoon de parking van de colruyt op.Ik zou er mij achterschieten![]()