Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het geruis in mijn hoofd dat erger wordt naarmate de stress toeneemt. Ik heb er zoiezo last van maar het is normaal best te verduren.
Een hoop shit op het werk waar ik niet door raak + een hoop werk in huis was al een leuke aanzet. Maar er komen facturen binnen en da's echt een aanslag op mijn lichaam en geest. :cry2:
Ik ben soms echt bang van de postbode en heb al tegen de brievenbus staan roepen, tot jolijt van die oude hier tegenover.

Er zijn er die het véél erger hebben op deze planeet dan jij, hoor.

Laat ons een moment van stilte houden voor alle multi-miljonairs die geen wagen van 50.000 euro kunnen veroorloven.
Bwah, voor de hoofdwagen is dat natuurlijk een peulschil, die 50k. Maar voor een funcar kan dat wel tellen, vaak ook omdat je wel meer dan 1 funcar tegelijk wil hebben, en dan is 50k mss wat teveel van het goede. :)

LOL ik heb geen geld, wou gewoon mee stoer doen. LOL

Bwah, voor de hoofdwagen is dat natuurlijk een peulschil, die 50k. Maar voor een funcar kan dat wel tellen, vaak ook omdat je wel meer dan 1 funcar tegelijk wil hebben, en dan is 50k mss wat teveel van het goede. :)

LOL ik heb geen geld, wou gewoon mee stoer doen. LOL
50K als hoofdwagen vind ik ook al geen peulschil meer hoor. Auto's zijn zot duur geworden.

50K als hoofdwagen vind ik ook al geen peulschil meer hoor. Auto's zijn zot duur geworden.
Ach, het is nog nooit zo makkelijk geweest om geld te maken deze dagen. Ik stop vandaag 50 euro in die cryptomunt met die shiba inu kop, en volgende week haal ik 50k af.

Such money

so crypto

Ik heb LETTERLIJK 0 euro op mijn rekening 🤣

Ach, het is nog nooit zo makkelijk geweest om geld te maken deze dagen. Ik stop vandaag 50 euro in die cryptomunt met die shiba inu kop, en volgende week haal ik 50k af.

Such money

so crypto

't is waar, maar ook gemakkelijk om veel geld te verliezen

ik heb 3 jaar geleden LTC gekocht, vandaag sta ik op +7% tov toen
had ik 1 jaar geleden pas gekocht stond ik nu op +660% :lol:

and also :(

Tijdje terug was ik erbij toen bekend werd dat data van facebook gelekt waren. Ik herinnerde me zelfs niet dat ik er ooit mijn gsm-nr had opgezet.
Nu krijg ik al enkele dagen elke dag zo'n shady phishing-sms met een zogezegde track & trace van Bpost. :unsure:

Tijdje terug was ik erbij toen bekend werd dat data van facebook gelekt waren. Ik herinnerde me zelfs niet dat ik er ooit mijn gsm-nr had opgezet.
Nu krijg ik al enkele dagen elke dag zo'n shady phishing-sms met een zogezegde track & trace van Bpost. :unsure:
yep, ben er ook bij.

Fucking straaljagers die veel te laag vliegen. Wat een helse lawaai.

Heb er van 't weekend ook een paar ontvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan