Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
30/04 T-shirt bestel van een Poolse band, op hun officiële merch site.
Omdat ik niet direct op m'n wachtwoord van m'n Paypal kon komen (recent veranderd) gekozen om te betalen via overschrijving.

In de mail met de orderbevestiging stond hun rekeningnummer A naar dewelke ik onmiddelijk het volledige bedrag (<15€) heb overgeschreven.
Enkele dagen later (2 mei) krijg ik een mail van hen ter herinnering, maar ik had die genegeerd omdat het een internationale overschrijving is, en er een weekend over gegaan was. Dat leek me dus logisch.

Op 4 mei terug een herinneringmail gekregen, en daarop een reply gestuurd dat het volgens mij dus langer kon duren wegens internationaal + weekend.
Nu wou ik net eens kijken naar m'n bestelstatus, en het staat nog steeds op "unpaid", dus ik kijk eens verder, en zie dat ik het naar een ander rekeningnummer (B) gestuurd heb dan er in die herinneringsmails staat.
Op hun site staat ook enkel rekeningnummer B vermeld.

Ik heb hen dat ook net doorgemaild met hun oorspronkelijke mail (met rekeningnummer A) in bijlage.

Ik hoop dat het om een vergissing gaat, rekeningnummer A ook effectief van hen is en ze er gewoon hebben over gekeken. Anders hoop ik dat ik die overschrijving via m'n bank nog kan ongedaan maken...

Ik wil gvd die T-shirt, en kwil er geen 30€ voor moeten betalen...
Welke band?

Batushka.

Maar het is intussen in orde. Beide rekeningnummers waren van hen. Status staat op "paid".
Bart is anders een gigantische kloot als het op dat vlak aankomt. Zal ook nooit meer iets van Witching Hour kopen zonder paypal te gebruiken. (is eigenaar van dat label)

Beetje pijn aan mijn oog de laatste dagen die nu wel veel minder is. Hopelijk weer geen cyste.

The future is now :)
The package that leapt through time!

En nu maar naar buiten staren totdat ze vandaag hopelijk leveren. :unsure:

9c064a5a1334f23432ad37c93801cf1a.jpg

Waarom moeten we nu weer extra menselijke sporen nalaten op dergelijke iconische plaatsen. Blijf toch af van die berg zeg.

Regenwormen.

Ik moest 2 gaten graven, wat geen pretje is met de zware grond hier. Als ge dan aan 't zwoegen zijt, en bijna 5x uwe rug gebroken hebt komt ge regenwormen tegen die op hun dooie gemak door die zware grond ploeteren. Ge kunt ze bijna horen fluiten hoe gemakkelijk het wel niet is. Dat snapt ge toch niet dat ge als volwassen mens daar ik weet niet hoeveel moeite voor moet doen terwijl die regenwormen daar door gaan alsof het niks is.

Opscheppers zijn het.

Regenwormen.

Ik moest 2 gaten graven, wat geen pretje is met de zware grond hier. Als ge dan aan 't zwoegen zijt, en bijna 5x uwe rug gebroken hebt komt ge regenwormen tegen die op hun dooie gemak door die zware grond ploeteren. Ge kunt ze bijna horen fluiten hoe gemakkelijk het wel niet is. Dat snapt ge toch niet dat ge als volwassen mens daar ik weet niet hoeveel moeite voor moet doen terwijl die regenwormen daar door gaan alsof het niks is.

Opscheppers zijn het.
Die eten zich een weg door de grond. Als ge het zo probeert zou uwe put er ook in no-time zijn.

Instappen in een project als ondersteunende kracht, uiteindelijk merken dat je het project draagt.
What just happened here? :unsure:

Thx zatte Rita met 3 koppige entourage om net aan mijn voordeur je moordverwensingen rond te brullen!
Who needed sleep anyway?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan