Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geflitst gvd. 142 waar ik 120 mocht.
77 euro

Misschien al 10 jaar geleden dat ik nog geflitst ben maar doet toch een beetje pijn 😔 😅
Ik ben 2 weken geleden ook geflitst op de e313, een camera naast de baan. (Rond Zolder-Lummen zo.) Dus niet op een brug, of onder een brug achter de hoek. Zal ook een 140 geweest zijn zo.

Maar nog steeds niets ontvangen.

2 weken is toch al ruim, dus ik hoop dat het niet meer komt.

Laatst bewerkt:
unsure.gif

Ik ben 2 weken geleden ook geflitst op de e313, een camera naast de baan. (Rond Zolder-Lummen zo.) Dus niet op een brug, of onder een brug achter de hoek. Zal ook een 140 geweest zijn zo.

Maar nog steeds niets ontvangen.

Is da niet de e314? Want ik ben op exact dezelfde locatie geflitst dan. Komende van Lummen net voor de afrit zolder circuit. Km paal 36?
Ben op Google maps gaan kijken omdat ik mij niet kon voorstellen waar ze gestaan hebben. Is daar alleen maar een pechstrook

Is da niet de e314? Want ik ben op exact dezelfde locatie geflitst dan. Komende van Lummen net voor de afrit zolder circuit. Km paal 36?
Ben op Google maps gaan kijken omdat ik mij niet kon voorstellen waar ze gestaan hebben. Is daar alleen maar een pechstrook
Nee, e313, ik kwam van Geel, Hasselt-Oost eraf.

Na afrit Zolder Lummen was het, gok ik.

Stond achter de reling. Precies een klein robotje met grote ogen.

Godver, daar rij ik ook regelmatig. Zal menne gas ook maar in de gaten houden daar precies. In de kanten van waar ik woon (E313 Hasselt - Tongeren) zijn er maar een plaatske of twee waar ze kunnen staan dus moet ik der niet zo op letten :p

Godver, daar rij ik ook regelmatig. Zal menne gas ook maar in de gaten houden daar precies. In de kanten van waar ik woon (E313 Hasselt - Tongeren) zijn er maar een plaatske of twee waar ze kunnen staan dus moet ik der niet zo op letten :p

Ja idd. Ik ken ook de meeste plaatsen en toen ik die locatie zag had ik geen enkele clue waar het was. Snap nog ni zo goed hoe ze dat gedaan hebben se.

Hoeveel op voorhand moet ge tegenwoordig uw keuring voor de auto plannen seg. In de dichtsbijzijnden niets meer vrij in de komende veertien dagen.
Mijn ergernis is dat je tegenwoordig voor alles moet reserveren. Dat is handig voor de uitbater, maar als klant super vervelend, want zo kan je niet meerdere dingen combineren of moet je altijd marge voorzien. Bv het zwembad is bij ons om de 30 min reserveren, als je een kwartiertje later bent mag je het al horen.

Mijn ergernis is dat je tegenwoordig voor alles moet reserveren. Dat is handig voor de uitbater, maar als klant super vervelend, want zo kan je niet meerdere dingen combineren of moet je altijd marge voorzien. Bv het zwembad is bij ons om de 30 min reserveren, als je een kwartiertje later bent mag je het al horen.

Inderdaad. Ik wou naar het containerpark gaan afgelopen weekend: "geen reservaties vrij".
Ja, oke dan, 't is zaterdag, 't kan wel druk zijn.
Ben daar drie keer voorbij gereden/gelopen dat er gewoon niemand was? Dan word ik toch mottig om eerlijk te zijn. Heb het nu maar gewoon in vuilzakken geduwd en mee met het vuil gegeven dat ze zijn komen halen. Dan maar niet sorteren.

Ja idd. Ik ken ook de meeste plaatsen en toen ik die locatie zag had ik geen enkele clue waar het was. Snap nog ni zo goed hoe ze dat gedaan hebben se.
Mogelijk is dat robotje dat ik gezien heb, een nieuw toestel dat ze flexibeler kunnen inzetten.

Eerst was het:
-op een brug, op 3 pootjes.
-achter die brug aan Hasselt, richting Antwerpen, met die betonplaat achter, staan ze echt vaak.
-langs een oprit, vrij zelden.
-(of anonieme wagens natuurlijk)

Maar dit was echt achter een reling.
Ik zag een heldere flits. 2 grote flitsogen, een klein grijs gedaante.

Mogelijk is dat robotje dat ik gezien heb, een nieuw toestel dat ze flexibeler kunnen inzetten.

Eerst was het:
-op een brug, op 3 pootjes.
-achter die brug aan Hasselt, richting Antwerpen, met die betonplaat achter, staan ze echt vaak.
-aan een oprit, vrij zelden.
-(of anonieme wagens natuurlijk)

Maar dit was echt achter een reling.
Ik zag een heldere flits. 2 grote flitsogen, een klein grijs gedaante.
Ja het zal met dat zijn inderdaad want ik heb echt niks gezien.

Daar aan die brug met de plaat staan ze inderdaad zo dikwijls. Heb ze zelf die plaat nog weten zetten speciaal daarvoor. Das misschien al 10 jaar geleden en ze blijven da gebruiken.

Hoe hebt ge uw gat dan uiteindelijk afgekuist? Met de wc-borstel?

Gewacht tot het opgedroogd was en dan afgetarreld aan de klink.

de bril rechtop zetten en schuren langs de rand

Via de muren à la @kay-gell
Zoveel leedvermaak.
Nog nooit meegemaakt op een online forum.

Trouwens:
Gelukkig mijn portefeuille mee, kheb het gemacgyverd met een stukske van 2 euro.
Dus mystery solved!
Maar kzal de gouden tips onthouden, als ons Irena weer op reis gaat, who knows! :D

Gvd bij elke microgolf die ik al gehad hebt komt die glazen plaat daarin los van dat draai ding om de zoveel keer.
En dat gaat daar dus nooit van de eerste keer terug in.
Nu blijft die plaat maar ff los liggen se, krijg er stress van 🤣

Het feit dat mijn partner de laatste tijd regelmatig een geluid maakt in zijn slaap, mij daarmee wakker maakt en ik vervolgens meteen klaarwakker ben en niet meer opnieuw in slaap val. Een slaaponderzoek heeft hij al gehad omdat hij heel veel draaide 's nachts, en daar kwam niets speciaals uit behalve bewegen tijdens de REM-slaap. (En een slechte lattenbodem.)
Hij moest melatonine slikken, maar na een tijd leek zijn lichaam daaraan gewend en dan kost het ook nog eens €20 voor 60 tabletten (en dan zei de neuroloog voordien nog "dat kost bijna niets"... amai.) Dat is voor iemand met een laag inkomen niet evident en de ziekenkas komt niet tussen.
Ik heb een tijd geleden dan de Kruidvat-variant gekocht omdat er daar véél meer in zitten en voor een veel goedkopere prijs, maar de kwaliteit zal waarschijnlijk niet hetzelfde zijn.

De voorbije nacht deed hij het zelfs drie keer. "Gelukkig" was ik bij de tweede en derde keer al wakker.

Ik had het er daarstraks over in een bericht, zei dat we terug naar de neuroloog zouden moeten gaan omdat dit echt begint te worden. Nadat hij thuiskwam zei hij bijna geen woord tegen mij. Ik vroeg net was er was, was hij helemaal wanhopig en over zijn toeren hierover en moest ik zijn melatonine vooral weggooien omdat het toch niets helpt, en dat "irritant onderzoek" waarschijnlijk ook niet. Hij was al bang dat hij het opnieuw zou moeten doen (maar ik heb hem natuurlijk gezegd dat dat niet zo is). En dat hij mij blijkbaar ook al 's nachts "lastigvalt". (Daar ga ik verder niet op in wegens te privé.) Hij wist echt niet meer wat hij kon doen en er zou toch altijd iets zijn enz enz

Ik heb al spijt dat ik er iets over gezegd heb en voel me nu zelf wat van streek. :cautious:
Ik neem deze:
received-2819713505018737.jpg

Da zijn zuigtabletten. Bij gewone pillen wordt meer dan de helft van de melatonine al afgebroken voor uw systeem ze kan opnemen.
Omdat deze zuigtabletten zijn wordt de melatonine al via uw speekselklieren opgenomen en werkt het sneller en langer. (Da is toch ongeveer wat ik nog onthouden heb van de apotheker indertijd).

Ik gebruikte ervoor Sediplus forte, maar moest er al 5 tegelijk nemen om iets van effect te hebben.

Ik gebruik het af en toe voor m'n ploegen. Meestal voor m'n eerste 2 a 3 vroeges (erna ben ik moe genoeg vanzelf), en de eerste 2 a 3 nachten thuis na mijn reeks nachtshiften.

Hoeveel op voorhand moet ge tegenwoordig uw keuring voor de auto plannen seg. In de dichtsbijzijnden niets meer vrij in de komende veertien dagen.
Ik heb gisteren een afspraak vastgelegd voor 4 februari 😝
Gans die week was alles nog vrij

Groen briefje gekregen en ineens onderhoud en keuring gepland. Zo kan ik het niet vergeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan