Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En? Hoe bevalt het resultaat? Nog niet durven proberen eigenlijk, lust daarvoor te graag steak. 🙈
Anderzijds vind ik kipfilet in de airfryer verrukkelijk... 🤔
kweet nog niet, tsteekt nu in, maar ik giet daar toch een halve liter pepersaus over, dus eigenlijk maakt het niet uit :woohoo:

VID-20210501191010.gif

Tziet er niet uit maar twas ieg geen taaie lap. Kwam nog veel sap uit.

Heb m'n pensen voor maandag er ook maar ingesmeten

Maar jij hoeft ons niet Kompany te houden hoor, je mag gerust in de keuken blijven.
Ik weet het, ik begeef me daarmee op Hazardous terrein bij Gavin.
Ik heb tot mijn verbazing een dikke week geleden ergens op dit forum ontdekt dat iemand naar u, of toch tenminste uw digitale projectie hier, refereerde met een vrouwelijk voornaamwoord, dus dan denk ik toch dat gij degene zijt die in de keuken hoort en er voor het niveau ook geen woordspeling mijnentwege op De Bruyne moet gemaakt worden.

Ik heb tot mijn verbazing een dikke week geleden ergens op dit forum ontdekt dat iemand naar u, of toch tenminste uw digitale projectie hier, refereerde met een vrouwelijk voornaamwoord, dus dan denk ik toch dat gij degene zijt die in de keuken hoort en er voor het niveau ook geen woordspeling mijnentwege op De Bruyne moet gemaakt worden.
Dat is goed Gavin, ik zal je lievelingsgerecht serveren: Coqkevin.

Mujn vrouw is dat programma aan het zien waarbij er twee vrouwen van huishouden wisselen. Hebben ze daar een vrouw uit een veganistisch koppel gewisseld met een gezin met drie kinderen.

Ok, het zijn twee uitersten en het is tv, maar die is zo extreem fanatiek ecologisch. Eén minuut onder de douche, om negen uur gaan slapen, zo hard doorneuten over veganisme en afval...

Moest dat beest weten dat hij zo mishandeld zou worden na zijn dood dan sprong het uit de camion op weg naar de slachterij.
Eigenlijk zouden dierenrechtenorganisaties hier tegen moeten optreden. Als dat dier moet sterven om dan zo verkracht te worden is het helemaal voor niks geweest :unsure:

En? Hoe bevalt het resultaat? Nog niet durven proberen eigenlijk, lust daarvoor te graag steak. 🙈
Anderzijds vind ik kipfilet in de airfryer verrukkelijk... 🤔
Aangezien hij "well done" wil maakt het niet uit.

Een smakeloze lederen lap is even erg uit de airfryer dan op een pan...

hier :

Dan moet je een goede steak niet vermassacreren !!!!
allemaal veel te ingewikkeld: de airfryer heeft zijn kunnen getoond en mijn luiheid gezegend. Hail Airfryer. Ik ga daar vanaf nu gewoon al mijn vlees insmijten.
Aangezien hij "well done" wil maakt het niet uit.

Een smakeloze lederen lap is even erg uit de airfryer dan op een pan...
he, twas nog lekker sappig. ik heb er zelf speciaal een filmke van gemaakt.

allemaal veel te ingewikkeld: de airfryer heeft zijn kunnen getoond en mijn luiheid gezegend. Hail Airfryer. Ik ga daar vanaf nu gewoon al mijn vlees insmijten.

he, twas nog lekker sappig. ik heb er zelf speciaal een filmke van gemaakt.
Je zou weer graag in het uit de context getrokken topic komen he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan