Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wauw, snel vijanden gemaakt dus..Gisteren mijn eerste werkdag, hoera! Maar als ik naar huis wilde gaan: platte autoband![]()

Het barbiersmes snijdt aan 2 kanten.Gisteren mijn eerste werkdag, hoera! Maar als ik naar huis wilde gaan: platte autoband![]()
Ik hoop voor Joris dat door zijn verhaal in de krant te brengen de bank wakker geschud wordt. Imo is alles boven de 1500 euro hun schuld gezien hij hen dan gecontacteerd heeft.
In totaal zijn Joris en zijn vrouw Vicky meer dan 3.200 euro kwijt. "Dat is een ferme klap voor een jong gezin. Dat is al ons spaargeld."

Beetje mijn ergernis.Maar voor zowat een op de vier Belgen heeft zo’n technisch foutje echt wel een grote impact. Zij kunnen in de laatste week van de maand die extra euro’s niet missen. “Je moet niet eens in armoede leven om hierdoor in de problemen te komen.”

Heb je dat ook met koeien of varkens? Nouja. Hamburgers of een goede steak in de volksmond.Heb zo een haat/liefde verhouding met eieren eten. Ik eet dat supergraag, maar met periodes krijg ik daar plots zo'n degout van omdat ik dan begin na te denken over wat ik juist aan het eten ben. En als je daar over nadenkt is dat idd vrij gortig. Heb nu weer zo'n periode dat ik het niet eet maar er wel goesting in heb![]()
Nee totaal niet. Heeft vooral met de substantie te maken denk ik. Dingen zoals oesters en mosselen en zo vind ik ook walgelijk.Heb je dat ook met koeien of varkens? Nouja. Hamburgers of een goede steak in de volksmond.

En dan al rijdend met de gsm in de hand zijn eigen zitten filmen, terwijl dat mogelijks de oorzaak is dat die Kelly haar eigen dood gereden heeft.. The ironywww.hln.be/binnenland/vriend-van-verongelukte-influencer-kelly-30-ingelicht-door-volgers-kreeg-al-berichten-nog-voor-politie-bij-me-was~abc51277/
Stukske mislukte Ken van Barbie...
Efkes de dood van uw vriendin gaan gebruiken voor likes. Snel van bij de begrafenisondernemer Instagrammen dat je een kist aan het kiezen bent.![]()
www.hln.be/binnenland/vriend-van-verongelukte-influencer-kelly-30-ingelicht-door-volgers-kreeg-al-berichten-nog-voor-politie-bij-me-was~abc51277/
Stukske mislukte Ken van Barbie...
Efkes de dood van uw vriendin gaan gebruiken voor likes. Snel van bij de begrafenisondernemer Instagrammen dat je een kist aan het kiezen bent.![]()
En dan al rijdend met de gsm in de hand zijn eigen zitten filmen, terwijl dat mogelijks de oorzaak is dat die Kelly haar eigen dood gereden heeft.. The irony
Ik hoop vooral dat dieje kleine van 9j ergens goed terecht komt. En niet bij deze gast van 30... dat heeft die echt niet nodig. Maar deze persoon leek mij wel niet de vader te zijn van die 9jarige. Al kan ik mis zijn.Ja, kijk ik ken die kerel wat.
Enfin vooral zijn zus ken ik, best een goeie vriendin.
Hem heb ik wat geweerd omwille van zijn overdreven gedrag en nog ne hoop andere zaken die ik zeker nu liever niet uit de doeken doe.
Maar een van de redenen is idd zijn overdreven gedoe, aanzetten van kinderen op TikTok om hem geld te geven en weet ik veel wat nog allemaal.
Die steekt gewoon zo in elkaar helaas. Maar z'n verdriet zal daarom niet minder echt zijn.
Niet dat ik zijn gedrag wil verdedigen, die kerel is één van dé redenen waarom ik het woord influencer haat om daarmee geassocieerd te worden maar die gaat wel echt door een hel ondanks de opmerkelijke manier waarop hij het uit.
Ik hoop vooral dat dieje kleine van 9j ergens goed terecht komt. En niet bij deze gast van 30... dat heeft die echt niet nodig. Maar deze persoon leek mij wel niet de vader te zijn van die 9jarige. Al kan ik mis zijn.
Hoe droger hoe lekkerder!

Ik vind dat dan toch beter dan wanneer ze te sappig blijken en beschimmelenNiet als ge een slijpschijf nodig hebt om er nog door te geraken![]()

Ik heb ze zo graag tussen de 2 .. ze kraken al wat van de droogte maar toch merkt ge in de kern nog wa sappigheid.Ik vind dat dan toch beter dan wanneer ze te sappig blijken en beschimmelen![]()
Ja, kijk ik ken die kerel wat.
Enfin vooral zijn zus ken ik, best een goeie vriendin.
Hem heb ik wat geweerd omwille van zijn overdreven gedrag en nog ne hoop andere zaken die ik zeker nu liever niet uit de doeken doe.
Maar een van de redenen is idd zijn overdreven gedoe, aanzetten van kinderen op TikTok om hem geld te geven en weet ik veel wat nog allemaal.
Die steekt gewoon zo in elkaar helaas. Maar z'n verdriet zal daarom niet minder echt zijn.
Niet dat ik zijn gedrag wil verdedigen, die kerel is één van dé redenen waarom ik het woord influencer haat om daarmee geassocieerd te worden maar die gaat wel echt door een hel ondanks de opmerkelijke manier waarop hij het uit.
Rapper opeten he