Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze namiddag rond afsluiting schooltijd, een witte BMW X series, tegen zeker 70 door een zone 30.
Al een geluk dat er niet al te veel schooljeugd op pad was.
En de politie stond erbij en keer ernaar.

En de politie stond erbij en keer ernaar.
Ja, maar alle inzittenden zaten aan een raampje, dus dan mocht het. :unsure:

(ik ben zaterdag ook zo goed als van de weg geduwd door een politiewagentje die het nodig vond om de haaientanden te negeren. En zonder zwaailichten of sirenes... Politie Mechelen-Willebroek: de verkeersregels gelden ook voor jullie!)

Amai, iedereen is hier weer heiliger dan de paus precies. Natuurlijk moet je een beetje naar binnen gaan, anders is dat toch een ambetant gevoel als je daarna gaat rondlopen?
Meent ge dat nu? Als ge uw gat afveegt moet ge natuurlijk wel zorgen dat ge alles wegveegt tussen de billen (meeste mensen leunen daarbij naar voor/opzij op 1 bil en dat werkt prima). Echt in uw gatje gaan, hoeft helemaal niet. En nee, daarna hebt ge helemaal geen ambetante gevoel? (En ook geen strepen in uw onderbroek voor moest ge het u afvragen)

Sommige mensen vegen wel al rechtstaand hun poep af en dan is het moeilijker om alles proper te krijgen (want dan zitten uw kaken tegen een).

Als ge zo veegt, hebben uw ouders dat dan ook op die manier bij u gedaan? Hoe leert ge dat anders aan? :thinking:

(Ahja en misschien dat als ge ne pröpper zijt dat moeilijker schoon te krijgen is, geen idee. Vouwen lijkt mij logischer)

Laatst bewerkt:
Meent ge dat nu? Als ge uw gat afveegt moet ge natuurlijk wel zorgen dat ge alles wegveegt tussen de billen (meeste mensen leunen daarbij naar voor/opzij op 1 bil en dat werkt prima). Echt in uw gatje gaan hoeft helemaal niet. En nee, daarna hebt ge helemaal geen ambetante gevoel?

Sommige mensen vegen wel al rechtstaand hun poep af en dan is het moeilijker om alles proper te krijgen (want dan zitten uw kaken tegen een).
Hoe weet je dat zo zeker van "meeste mensen"? Op welke manier heb je dat geverifieerd? Alvast niet bij mij precies :unsure:

Lijkt me dat als je met je vinger moet koteren en/of vochtige doekjes moet gebruiken je beter wat meer vezels eet.
Oh en een bidet installeren lijkt me ook beter voor de leidingen en de natuur dan vochtige doekjes.

toch niets zwams aan. Dunno waarom je dat niet kan vragen. Niet zo preuts zijn.
Zoals je ziet , zijn de kampen al divided.

aan alle niet inside swipers, ga bij de volgende keer ook maar 2 mm es na binnen. je papier gaat vol hangen.
dunno of je dan gewoon kan weglopen, zonder te weten dat het clean is

niet om dom te doen, ma kan me niet inbeelden als uw vriendin bij de sex es ne vinger in je kont steekt wat haar gedacht is dan.

Hoe weet je dat zo zeker van "meeste mensen"? Op welke manier heb je dat geverifieerd? Alvast niet bij mij precies :unsure:
Nog een weetje trouwens, onlangs gelezen en speciaal voor @BlackOccult :
Als ge als vrouw opgestopt zijt, kunt ge via een vinger in uw vagina meeduwen (ligt achter elkaar hé) en dat zou werken. Alleen moogt ge dat niet te vaak doen want op den duur zouden uw darmen daar lui van kunnen worden.

Ik heb tbh al véél tijd op het toilet door gebracht door darmproblemen maar dat is toch iets wat ik nog nooit heb overwogen om te doen...

aan alle niet inside swipers, ga bij de volgende keer ook maar 2 mm es na binnen. je papier gaat vol hangen.
Tuurlijk, maar waarom daar stoppen? 15 CM verder zit er ook nog hoor

(En die 2 MM hebt ge wel mee als ge veegt hé :thinking: ge steekt uwe vinger er niet in maar ge zet uiteraard wel druk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan