DiffieHM
Well-known member
Ik weet niet hoe dat bij u zit maar mijn gemiddelde worst is toch dikker dan mijn vinger.Volgens mij is het gevoel ambetanter om rond te lopen net nadat er een vinger in uw anus gegaan is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet hoe dat bij u zit maar mijn gemiddelde worst is toch dikker dan mijn vinger.Volgens mij is het gevoel ambetanter om rond te lopen net nadat er een vinger in uw anus gegaan is.
Ik steek geen worsten in mijn gat, lijkt me ook maar een vreemde bereidingswijze.Ik weet niet hoe dat bij u zit maar mijn gemiddelde worst is toch dikker dan mijn vinger.
Grindr?Ik weet niet hoe dat bij u zit maar mijn gemiddelde worst is toch dikker dan mijn vinger.
Ja, maar alle inzittenden zaten aan een raampje, dus dan mocht het.En de politie stond erbij en keer ernaar.
enkel het eerste kootje is effe verschieten ...Volgens mij is het gevoel ambetanter om rond te lopen net nadat er een vinger in uw anus gegaan is.
Meent ge dat nu? Als ge uw gat afveegt moet ge natuurlijk wel zorgen dat ge alles wegveegt tussen de billen (meeste mensen leunen daarbij naar voor/opzij op 1 bil en dat werkt prima). Echt in uw gatje gaan, hoeft helemaal niet. En nee, daarna hebt ge helemaal geen ambetante gevoel? (En ook geen strepen in uw onderbroek voor moest ge het u afvragen)Amai, iedereen is hier weer heiliger dan de paus precies. Natuurlijk moet je een beetje naar binnen gaan, anders is dat toch een ambetant gevoel als je daarna gaat rondlopen?

Zwam is hier beneden.
Hoe weet je dat zo zeker van "meeste mensen"? Op welke manier heb je dat geverifieerd? Alvast niet bij mij preciesMeent ge dat nu? Als ge uw gat afveegt moet ge natuurlijk wel zorgen dat ge alles wegveegt tussen de billen (meeste mensen leunen daarbij naar voor/opzij op 1 bil en dat werkt prima). Echt in uw gatje gaan hoeft helemaal niet. En nee, daarna hebt ge helemaal geen ambetante gevoel?
Sommige mensen vegen wel al rechtstaand hun poep af en dan is het moeilijker om alles proper te krijgen (want dan zitten uw kaken tegen een).

Tijd voor een poll me dunktHoe weet je dat zo zeker van "meeste mensen"? Op welke manier heb je dat geverifieerd? Alvast niet bij mij precies![]()
Nog een weetje trouwens, onlangs gelezen en speciaal voor @BlackOccult :Hoe weet je dat zo zeker van "meeste mensen"? Op welke manier heb je dat geverifieerd? Alvast niet bij mij precies![]()

Tuurlijk, maar waarom daar stoppen? 15 CM verder zit er ook nog hooraan alle niet inside swipers, ga bij de volgende keer ook maar 2 mm es na binnen. je papier gaat vol hangen.
ge steekt uwe vinger er niet in maar ge zet uiteraard wel druk)halve vingerkootje maximumTuurlijk, maar waarom daar stoppen? 15 CM verder zit er ook nog hoor
(En die 2 MM hebt ge wel mee als ge veegt hége steekt uwe vinger er niet in maar ge zet uiteraard wel druk)