Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
het geweldige bedrag van 20 euro per maand bijkomt.
Daar kan ik toch ongeveer zes broden van kopen. Dat is voedsel voor een dikke twee weken :D.
moest ik conducteur zijn, en iemand wil geen kaartje kopen, zou ik gewoon zeggen: “ok” en verder werken, ff melden aan de security als ik uit de wagon ben. Voor ni onder mijn voeten te krijgen.
Dit. Niet de held proberen uit te hangen. Zoiets geldt zelfs voor security. Het gespuis gewoon laten doen en als de situatie ervoor vraagt, om de hoek de security / politie verwittigen. De conducteurs die doorduwen zijn vaak degenen die een hervormd gezicht krijgen. Negeren en vergeten.

In mijn bijna decennium lang trein nemen is het nochtans steeds dezelfde procedure dat ik zie: geen ticket of niet in orde --> ticket aan bijkomend tarief kopen. Soms wat gemor maar dat is het ook. Je moet ook wel harteloos zijn om daar tegenin te gaan. De meeste conducteurs zijn zo vriendelijk.

Qmusic die een post doet om Sean Dhondt sterkte te wensen nu zijn madam beslist heeft om het af te bollen. En dan al die reacties deronder "Ocharme, zo'n mooi koppel, allemaal de schuld van de media" etc etc.
Het is gvd doodgezwegen op straffe van advocaten en weet ik veel wat nog allemaal.
Maar die lerares daar overlaatst die in haar vrije wat filmpkes online zwierde waar ze niemand mee kwetste, goh, dàt was pas echt een schande. Maar daar kwam geen hele mediacampagne achter om ze te steunen, nop. Ontslaan en voor de rest braaf zwijgen.

Degoutant vind ik het, hij heeft dik den uil uitgehangen, zijn madam is terecht weg. 0 compassie heb ik dermee. Hij had op voorhand maar 2 seconden moeten nadenken.

Omdat ik kan likken zoals Lassie

Zeker en vast wordt ze zeiknat van zo'n gigatong die als een ongeleid projectiel heel der doos aflebbert want ja wie kiest er nu graag voor zachtjes gelikt worden met aandacht voor genot en "fijnproeverij" als je een wild lap vlees hebt dat overal heen en tegen ketst.

Qmusic die een post doet om Sean Dhondt sterkte te wensen nu zijn madam beslist heeft om het af te bollen. En dan al die reacties deronder "Ocharme, zo'n mooi koppel, allemaal de schuld van de media" etc etc.
Het is gvd doodgezwegen op straffe van advocaten en weet ik veel wat nog allemaal.
Maar die lerares daar overlaatst die in haar vrije wat filmpkes online zwierde waar ze niemand mee kwetste, goh, dàt was pas echt een schande. Maar daar kwam geen hele mediacampagne achter om ze te steunen, nop. Ontslaan en voor de rest braaf zwijgen.

Degoutant vind ik het, hij heeft dik den uil uitgehangen, zijn madam is terecht weg. 0 compassie heb ik dermee. Hij had op voorhand maar 2 seconden moeten nadenken.

Snap niet zo goed waarom ze dat aandacht geven.
Allee, iedereen die dat leest weet toch waarom. Ik zou denken dat ze dat liever gewoon willen vergeten en laten vergeten.

Zeker en vast wordt ze zeiknat van zo'n gigatong die als een ongeleid projectiel heel der doos aflebbert want ja wie kiest er nu graag voor zachtjes gelikt worden met aandacht voor genot en "fijnproeverij" als je een wild lap vlees hebt dat overal heen en tegen ketst.
Ongeleid projectiel??
Mijn tong voelt aan als zijde dat je tussen de vingers laat glijden.
Genot vd vrouw voorop. En ik weet dat ik goed zit als ze mijn haren vastneemt 🤣😂

Hoe die zijn uiteen ? Ik had gelezen dat ze terug naar België kwam... ik ging er vanuit dat ze terug samen waren. Dat ze het hem vergeven had.
Maar het zal dan eerder zijn om de helft van zijn hebben en houden op te eisen :p. Zal hem leren om te trouwen :p.

Nu ja, hij zal wel snel een ander hebben. Al is het misschien wel gedaan dat ze hem als ideale schoonzoon gaan zien met zijn escapades. :hehe:

Hoe die zijn uiteen ? Ik had gelezen dat ze terug naar België kwam... ik ging er vanuit dat ze terug samen waren. Dat ze het hem vergeven had.
Maar het zal dan eerder zijn om de helft van zijn hebben en houden op te eisen :p. Zal hem leren om te trouwen :p.

Nu ja, hij zal wel snel een ander hebben. Al is het misschien wel gedaan dat ze hem als ideale schoonzoon gaan zien met zijn escapades. :hehe:
Ze heeft in 'Kat zonder grenzen' wat uiteen gedaan. Ze was idd teruggekeerd naar België en ze woonden nog samen, maar daarom was niet alles vergeven en vergeten. Het had allemaal natuurlijk tijd nodig en samen onder hetzelfde dak blijven was te moeilijk. Er was spraken om apart te gaan wonen. Geen idee of dat dan gebeurd is. Maarja... nu dan toch beslist om een punt achter te zetten. En gelijk heeft ze imo :)

Gaan we nu ook al proberen iemand slecht te laten voelen over een natte droom en dat koppelen over vergezochte conclusies over zijn seksleven :thinking:
In all fairness, ik heb ook maar enkel natte dromen als ik een tijd droog sta ... 🤷‍♂️.

Ongeleid projectiel??
Mijn tong voelt aan als zijde dat je tussen de vingers laat glijden.
Genot vd vrouw voorop. En ik weet dat ik goed zit als ze mijn haren vastneemt 🤣😂
Ik heb geen haar. Ik weet dus nooit of ik goed bezig ben :(.

HTB1xXHzJpXXXXXbaXXXq6xXFXXXB.jpg

?

Nee, om op uw hoofd te zetten bij het duiken in de viskelder...

(ja, ik weet het niet... Denk inderdaad om (glazen, of andere gladde) platen te transporteren).

Mijn auto heeft ook wel eens deugd van een detailbehandeling. Maar eens zot door de carwash rijden is ook plezant, niets mis mee.

Al heel de dag in mijn bed, niet ziek ofzo gewoon lui. En ondertussen ligt mijne was nat te wezen in de wasmachine. Te lui om die in de droogkast te steken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan