Bernie.be
Well-known member
Amai. 1,5 uur?Hoezo, kan jij geen 1.5 uur aan een stuk zitten doorbeuken mssh?
Dan denk ik dat ik hetzelfde gevoel zal hebben dan als ik mezelf aftrek met schuurpapier in mijn hand.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai. 1,5 uur?Hoezo, kan jij geen 1.5 uur aan een stuk zitten doorbeuken mssh?

lijkt me wel vreemd, eventueel eens een slaaponderzoek laten doen? Misschien heb je een slaapapneu?Tot 2017 kwam ik toe met 6u slaap per nacht. Tegenwoordig heb ik minstens 10u nodig en zelfs dan ben ik verschrikkelijk moe.![]()
Neen zo vreemd is dat niet. Je zal dit ook al wel gelezen hebben sé.lijkt me wel vreemd, eventueel eens een slaaponderzoek laten doen? Misschien heb je een slaapapneu?
Zondag is een vreselijke dag voor mij. Ik sta wel vroeg op om te gaan lopen en das nog coolDe zondag is retesaai hier. Ik slaap ook iedere dag van het weekend tot 10-11u als ik niks te doen heb, zeker op zondag :')
Ik slaap ook gewoon graag uit soms :v
Maar dan na de middag? Er is echt niks te doen, zeker nu met Covid, en de meeste winkels zijn gesloten op zondag.Vroeger had ik dat meer dan nu: in het weekend wat uitslapen, zondagnacht natuurlijk niet echt moe en soms dan denken aan het werk. Resultaat: met slaaptekort de week beginnen.Zondag is een vreselijke dag voor mij. Ik sta wel vroeg op om te gaan lopen en das nog coolMaar dan na de middag? Er is echt niks te doen, zeker nu met Covid, en de meeste winkels zijn gesloten op zondag.
Dus het enige waar ik aan kan denken is: de maandagochtend. Ik krijg onbewust zondag al paniekaanvallen omdat het morgen terug 'gaan werken' is. Vroeger toen ik nog ergens naartoe kon (pretpark, cinema, ..), dan begon ik pas eraan te denken als ik wakker werd op maandag. Maar nu?
Tegen dat het nu maandag is, heb ik al géén zin meer in de werkweek en heb ik ne halve nacht wakker gelegen. Ik probeer dat scenario te vermijden, maar dat lukt mij al het hele jaar gewoon héél slecht. Dus neen dat is niet zo goed.
Is het dan eens geen tijd om een job te zoeken waar je niet moet tegenop zien om te gaan werken? Want je moet er wss nog lang naartoe en als je nu al zo een gevoel hebt ga je er ook niet gelukkiger van worden. Integendeel.Zondag is een vreselijke dag voor mij. Ik sta wel vroeg op om te gaan lopen en das nog coolMaar dan na de middag? Er is echt niks te doen, zeker nu met Covid, en de meeste winkels zijn gesloten op zondag.
Dus het enige waar ik aan kan denken is: de maandagochtend. Ik krijg onbewust zondag al paniekaanvallen omdat het morgen terug 'gaan werken' is. Vroeger toen ik nog ergens naartoe kon (pretpark, cinema, ..), dan begon ik pas eraan te denken als ik wakker werd op maandag. Maar nu?
Tegen dat het nu maandag is, heb ik al géén zin meer in de werkweek en heb ik ne halve nacht wakker gelegen. Ik probeer dat scenario te vermijden, maar dat lukt mij al het hele jaar gewoon héél slecht. Dus neen dat is niet zo goed.
Ik ben er maar om 7u ingekropenSame.
Ik ben al van 5u op.

Ik natuurlijk direct in paniek dat ik te laat ben met mijn aangifte. Alle documenten downloaden. Ga ik naar Tax-on-web en daar staat dan: Het zal eerstdaags mogelijk zijn om uw aangifte in de personenbelasting in te vullen.Op 18 april 2021 hebben we uw aangifte nog niet ontvangen.
- Hebt u uw aangifte via Tax-on-web ingediend? Kijkt na of u (en eventueel uw partner) al de stappen hebt gevolgd.
- Hebt u uw aangifte op papier verstuurd? Uw aangifte wordt momenteel waarschijnlijk gedigitaliseerd.
- Doet u beroep op een mandataris (bijvoorbeeld een boekhouder)? Dan heeft die tot 16 november 2020 de tijd om uw aangifte in te dienen.
- Hebt u een langere termijn verkregen? Dien uw aangifte vóór het eind van deze termijn in.

ik heb dat andersom: gisteren om 22h nog een wandeling gaan doen (was weeral lang geleden). Ik kan daar zo van genieten dat alles dan bijna uitgestorven is. Enkel nog sterren, een eenzame fietser, maar af en toe een auto en dan een goed muziekje op. En dan nog op het eind aan de kerk een uil zien zittenIk slaap niet meer dan vroeger, maar voel me sinds een jaar wel meer uitgeslapen. Ik denk dat de grootste positieve verandering is dat ik gewoon elke dag op hetzelfde uur op sta, maakt niet uit of het een werkdag of vrije dag is. Ik ben ook een extreme vroege ochtend mens en dat zijn voor mij de meest zalige momenten van de dag geworden.
Ik hou echt van de nacht.Dus eigenlijk heb je een kerkuil gezienik heb dat andersom: gisteren om 22h nog een wandeling gaan doen (was weeral lang geleden). Ik kan daar zo van genieten dat alles dan bijna uitgestorven is. Enkel nog sterren, een eenzame fietser, maar af en toe een auto en dan een goed muziekje op. En dan nog op het eind aan de kerk een uil zien zittenIk hou echt van de nacht.

ik weet niet of hij eigendom van de kerk is.Dus eigenlijk heb je een kerkuil gezien![]()
God ziet alle wezens graagik weet niet of hij eigendom van de kerk is.

Gij neemt dat serieus of wat?Amai. 1,5 uur?
Dan denk ik dat ik hetzelfde gevoel zal hebben dan als ik mezelf aftrek met schuurpapier in mijn hand.![]()
Pure sience fiction die filmsGij neemt dat serieus of wat?

).
.Heb je graag dat hij jou eens serieus neemt?Gij neemt dat serieus of wat?